שיחה:קנטטות מאת יוהאן סבסטיאן באך

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איני בטוח שדווקא יש להפריד את שתי המלים. אני ראיתי לרוב בשם הקנטטה "Todesbanden". HansCastorp 19:26, 29 יולי 2006 (IDT)

בפרטיטורה שיש לי המילים מופרדות, וגם בכל הדיסקים שבהם יש הקלטה של היצירה, מפרידים את המילים (וגם באולמיוזיק). אני מניח שככה זה פשוט הופיע בכתב היד של באך. FraKctured 20:14, 29 יולי 2006 (IDT)
א. תלוי איזו פרטיטורה זו, מאיזו הוצאה. (אינני שולל את האפשרות שאלה שתי מלים נפרדות, חס וכרפס). ב. אם איני טועה דווקא אצלי בדיסק זו מלה אחת. HansCastorp 20:19, 29 יולי 2006 (IDT)
בערך של יוהן קונאו באנגלית (קצרמר מאוד) מוזכרת האפשרות, שקנטטת חג המולד, רי"ב 142, נכתבה על יד קונאו ולא על ידי באך. מבקשים שם מקור, וניסיתי למצוא, אבל כל מה שמצאתי עד כה הוא, ברשימת הקנטטות של באך מופיעה אותה השערה, אבל ללא מקורות. מישהו יודע על מקור מוסמך לכך?שלומית קדם - שיחה 20:40, 18 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

סליחה על הבורות. מה המשמעות כשכתוב "מזויפת"?


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:23, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

ערך -קנטטה מאת באך- גנרי[עריכת קוד מקור]

משפט פתיחה, רי"ב ABC משפט פתיחה (גרמנית: תרגום) היא קנטטה דתית/חילונית מאת יוהאן סבסטיאן באך. הקנטטה נכתבה במסגרת משרתו בווימארקתןלייפציג... עבור... ובוצעה/בוצעה לראשונה ביום בחודש שנה/וביום בחודש שנה... דברים ראויים לציון (יוצאי דופן, מידע ייחודי על הקנטטה שלא מופיע במקום אחר)

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

ליברית- מקורות, כותבים, ארמזים וציטוטים בטקסט. מוזיקה- מקורות נושאים, הימנונים קנובנציונאליים, יצירות שהושאלו.

תזמור. פרקי היצירה:

  1. תיאור הפרק (סינפוניה/סונטה/סונטינה/פרלוד/פנטזיה/כוראל/אריה/ריצ'יטטיב/דואט...) תפקיד קול אם יש(מקהלה, בס, טנור, אלט, סופרן) משפט פתיחה (תרגום)
  2. """"
  3. """"

...

היבטים ביצירה[עריכת קוד מקור]

בדרך כלל משפט על הקנטטה בכללותה, פירוט על פרקי הקנטטה הכולל מקורות ומאזכרים נושאיים(זיקה ליצירות אחרות ועיבוד ממש), כלים אומנותיים- מטרות(שאיפות) ואמצעים, טכניקות ומניפולציות בהלחנה.

הערות על מסורות הביצוע, פירוט ביצועים שונים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

  • פרטיטורה
  • אתר קנטטות באך

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

קטגוריה:קנטטות מאת יוהאן סבסטיאן באך

ולא לשכוח לקשר לערכים בלשונות זרות 31.154.81.16 08:21, 10 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]