שיחת משתמשת:Israela stern

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Israela stern, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 10:19, 21 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]


מהמורה סימה

כל הכבוד!!! Sima shimony - שיחה 13:07, 19 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

תרומת איברים[עריכת קוד מקור]

היי,
ראיתי שהוספת את התבנית המעידה על היותך מחזיקת כרטיס אדי. תוכלי להוסיף את שמך לרשימה המיוחדת של המשתמשים המחזיקים בכרטיס וכך לתרגל כתיבה בדף נוסף. קישור תמצאי בתוך התבנית עצמה. בברכת הצלחה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 15:03, 22 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

עניתי למייל ממך. נחמד שזכרת את הערת האגב שלי מאחת הפגישות לגבי שליחת מייל למשתמש מתוך ויקיפדיה עצמה, באמצעות מנגנון התכתובת הפנימי. יחד עם זה, את כתובת המייל תוכלי למצוא גם בדף הקשר של הקבוצה וליתר ביטחון, כדי שתמיד תזכרי, היא Liron-at-wikimedia.org.il .
לגבי דף השיחה, תשובה נכתבת בדף השיחה בו את מעוניינת להגיב. אם מדובר בשיחה חדשה, הקישי על "פסקה חדשה" בתפריט שבראש העמוד. אם מעוניינת את להוסיף שורה ב"דיון" קיים, פשוט הקישי על "עריכה" שמשמאל לכותרת של השיחה הרלוונטית וכתבי את שברצונך לכתוב. על תשכחי לחתום בסוף ע"י ארבע טילדות (~). בנוסף, אם את כותבת תוך התייחסות לדבריו של כותב אחר, הכתיבה שלך תעשה בשורה חדשה, כאשר בתחילתה יבואו סימני נקודתיים, לשם ההזחה (או במילים אחרות, כדי שהכתיבה תהיה במקום מקודם בשורה, כך שניתן יהיה להבחין בקלות איפה הסתיימה הפסקה שכתב קודמך והיכן מתחילים הדברים שלך. : ישמש לפסקה השנייה בדיון, :: לדברים בפסקה השלישית, וכן הלאה. אני מניח שזה משהו שתתרגלי אליו כשתחלי להגיב במקומות הנדרשים.
נפגש ביום שני, ‏Ldorfman‏ • שיחה 21:55, 3 בדצמבר 2011 (IST)[תגובה]
הי לירון, תודה על עזרתך. נרשמתי ברשימת התורמים, ועכשיו אני מתרגלת קצת את השימוש בדף השיחה . להתראות מחר, (Israela stern - שיחה 09:38, 4 בדצמבר 2011 (IST))[תגובה]

כדאי לבחור כמה נושאים מתוך מיזם המקור האמין. אפשר להיכנס גם לדפי המשנה. למשל: אני נכנסת ל:/עכו ומשם בוחרת את (ננייח) חאן אל-עומדאן. בערך הזה כדאי להוסיף ביבליוגרפיה, כלומר חיבור למאמרים וספרים. בטח ב-אריאל יש מאמרים.

אבל כדאי לבחור נושא אחר - כי את זה אני מציעה לכולם

להת, Sima shimony - שיחה 11:18, 4 בדצמבר 2011 (IST)[תגובה]