שיחת משתמש:אלעד ה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת אלעד ה בנושא תחנות רכבת
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אלעד ה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ערןב 22:52, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

סגנון כתיבה[עריכת קוד מקור]

שלום. שים לב לשינוי שלך ששוחזר בערך קרן פלס. אנחנו ממעטים לכתוב על העתיד, במיוחד בדברים בהם קשה לחזות אותו. ערןב 22:52, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תחנות רכבת[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד

תודה על תרומתך, אך אתה מתבקש להימנע מכתיבת ערכים שהם כמעט ריקים מתוכן כמו אלו שכתבת על תחנות הרכבות בנייני האומה ויבנה מזרח. אם ברצונך להרחיב את הקטגוריה תוכל להיעזר בקטגוריה מקבילה בוויקיפדיה האנגלית, שם יש ערכים לרבות מתחנות רכבת ישראל. אתה מוזמן להתחיל למשל מנהריה, למיטב זכרוני ערך מכובד בויקי האנגלית.

ערכים בני שני משפטים שאינן מוסיפים דבר על מה שכל מי שמכיר את התחנה כבר יודע, אינם תורמים ולפעמים ההפך - גורעים מאיכותה של ויקיפדיה

תודה

Urilei 20:12, 14 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Shayakir שיחה. 21:40, 14 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

שלום אלעד ה,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:אלעד ה". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, איתי פ - שיחה 01:26, 1 ביולי 2009 (IDT)תגובה

שמחתי לראות את דף המשתמש שלך

איתי פ - שיחה 02:08, 1 ביולי 2009 (IDT)תגובה

תודה! (: אלעד ה - שיחה 02:09, 1 ביולי 2009 (IDT)תגובה