לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אריה/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מחיקת דפי שיחה[עריכת קוד מקור]

כפי שהסברתי לך בדף שיחתי, לא מוחקים דפי שיחה. הדף הזה מכיל פניות של אחרים. אתה יכול להכניס את הדף לארכיון שלך ראה ויקיפדיה:דף שיחה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:13, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

ואני תוהה למה מפעילת מערכת, טורחת פעמיים (!) להיכנס לעמוד שיחה שלי ולשחזר בו דברים מ2007, אולי עקפנו כבר את ויקיפדיה הפרסית ואפשר להתחיל לשפץ דפי שיחה ? לא, עדיין לא עקפנו. אבל כנראה שזה חשוב, מאוד! ("כיצד הפכה ויקיפדיה העברית לאליטה סגורה שחיה בסרט") אריה - שיחה 12:43, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

ויקיפד לויקיפד - זאב או אוהב?[עריכת קוד מקור]

אריה - תשמע: אני קורא את ההכתבות שלך עם חנה וחייב להתערב. (ולא - היא לא שלחה אותי).
בתחילת דרכי בויקיפדיה, ערכתי כמה ערכים, הוספתי כמה ערכים חדשים ונתקלתי בתגובות מצד ויקיפדים ותיקים שכלל לא ציפיתי להם. לדוגמא: מחקו לי ערך שהשקעתי בו זמן רב, למרות שהוא זוטר. חשבתי שהם עוינים אותי ושהם לא מבינים, ושהם מתנכלים.
למזלי, למרות שיש לי פתיל קצר, הבלגתי. עם הזמן גם למדתי והבנתי מה ראוי לכתוב ומה לא. ויותר חשוב - לאילו מריבות כדאי להיכנס ולאילו לא.
בקיצור - למה אני מקשקש לך?
בכדי שויקיפדיה תרוויח ויקיפד טוב, אני מייעץ לך פשוט להרגע קצת, להסתכל על הנוף הויקיפדי, להוסיף מידע לערכים שאתה אוהב ובקי בהם, כמו גם להוסיף ערכים שכאלה, אבל הכי חשוב - קבל ברוגע הערות מויקיפדים ותיקים. גם אם הם נראים לך טועים לחלוטין. מחקו לך שורה שכתבת במאמץ רב? יתכן שהניסוח שלך לא טוב, יתכן שלא באמת הוספת מידע, ויתכן גם שהויקיפד שמחק לך התמודד באותו הרגע עם טרול ומרוב עומס מחק לך את המידע.
ברגע שתבין שהשמים לא נופלים, תוכל לעבור לערך אחר לחלוטין ולנסות לשפר אותו.
הדבר לא נוגע לחנה, אלא לויקיפדים ותיקים רבים אחרים. הסתכל לפעמים בכמות העריכות שלהם ותראה שכדאי לנסות לחקות אותם כדי להביא יחד שיפור לויקיפדיה.
מאחל לך באמת כל טוב. Doronve - שיחה 22:52, 24 באוקטובר 2012 (IST)
נ.ב. - כדאי לכתוב כמה מילים בדף המשתמש שלך, כך ויקיפדים אחרים יכירו אותך, את תחומי ההתעניינות שלך ויוכלו להציע לך להשתתף במיזמים שונים שמעניינים אותך.

שלום דורון, תודה על הודעתך הארוכה.
ראשית אציין שאני לא בתחילת דרכי בויקיפדיה, ערכתי ערכים בויקיפדיה כבר ב2005, עמוד המשתמש הנוכחי שלי נפתח ב2007. מאז ערכתי לשונית מאות ערכים, בעיקר אנונימית.
מיותר להזכיר שאז טרם התפתחה מערכת הכללים והחוקים האינסופית שגורמת לרבים להירתע מתרומה לאנציקלופדיה הנפלאה הזו. הדברים אמורים כלפי מפעילת מערכת כמו חנה שטרחה פעמיים להתערב בדף השיחה שלי ללא טיפת הסבר ראוי, גם מי שתורם לויקיפדיה מידי פעם במשך 7 שנים, לא תמיד יודע על הכלל לגבי מחיקה/ארכוב בדפי שיחה אישיים, ויש דרך נימוסית להעיר, זה פשר ההודעה למעלה.
את הנוף בויקיפדיה אני מכיר היטב, מעולם לא התחברתי ל"קהילה", שיש בה דברים חיוביים, אך גם טעם לפגם בהתנהלות אליטסטית משהו. הלכך מעולם לא טרחתי לפרט על תחביביי או מצבי המשפחתי, ורוב העריכות שלי נעשו בצורה אנונימית.
לגבי הערך שהעליתי, אולי הגדרת החשיבות שלו לא ברורה לחלוטין, לזאת אתייחס בדף השיחה שלו, אך קיוויתי שתבנית ההבהרה, לכשתונח, לא תונח בתוך שעה מכתיבת הערך, על ידי אותה מפעילת מערכת שהודעתי למעלה אמורה כלפיה. אריה - שיחה 00:12, 25 באוקטובר 2012 (IST)
שלום אריה, צר לי אם נפגעת, אבל באמת אין לי שום דבר אישי נגדך ואני לא מחפשת אותך. במסגרת פעולות ניטור שאני עושה כמו מנטרים אחרים אני עוברת על ערכים חדשים שהועלו, קוראת אותם. ואם יש לי ספק לגבי חשיבות אנציקלופדית אני שמה תבנית חשיבות. אני לא היחידה שעושה זאת. אתה מוזמן להיכנס לקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שיש להבהיר את מעמדם ולראות שיש עוד ערכים ששמו עליהם תבנית חשיבות. בערך קארין אלהרר שמו תבנית חשיבות 9 דקות לאחר שהוא הועלה (לא אני שמתי את התבנית). בערך שיר אפשטיין שמו אחרי שעתיים וחצי, שוב לא אני שמתי. אתה מוזמן לבדוק ערכים נוספים. זה התהליך בויקיפדיה.
פנית אלי בדף שיחתי וכתבתי לך שהמקום לעלות את הערותיך הוא בדף השיחה של הערך. זה התהליך בויקיפדיה. חבל שלא עשית זאת עד כה. גם על ערכים שאני כתבתי שמו תבנית חשיבות וגם לי מחקו ערכים. יש לקבל זאת שזה חלק מהתהליך
ולגבי מחיקת דף השיחה.. זו המדיניות שנקבעה בויקיפדיה, עוד לפני שהפכתי לעורכת. רק יישמתי אותה. פניתי אליך שחזרתי את דף השיחה ואתה התעקשת למחוק, וחבל.
אני מקווה שההסבר הזה יעזור לך להבין את התהליך. ושוב צר לי אם נפגעת, באמת איני מחפשת אותך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:12, 25 באוקטובר 2012 (IST)