שיחת משתמש:אריה שמש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת אריה שמש בנושא דף משתמש שנמחק
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אריה שמש, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏DGtal23:47, 22 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

יצחק אוחיון[עריכת קוד מקור]

יצחק אוחיון הינו ראש העיר השמיני של פתח תקוה ומכהן בתפקידו משנת 1998. אוחיון, נולד ב בעיר שבמרוקו.

שלום אריה[עריכת קוד מקור]

אנא הפסק להסיר את התבנית מראש הערך, ופרט את הסיבות שאתה חושב שיש לפצל את הדברים בשיחה:שינוי שיטת הבחירות בישראל. אם תשכנע, אני מבטיח להסיר את התבנית בעצמי. דניאל צבישיחה 22:34, ג' באב ה'תשס"ח (4.08.08)

בישראל נהוגה שיטת הבחירות היחסית. שיטת בחירות זו כוללת מאפיינים ייחודיים ולמעשה מהווה מושג עצמאי לכל דבר.
שינוי שיטת הבחירות בישראל, אמנם הוא ערך העומד בזיקה ישירה לבחירות לכנסת, אך גם הוא מושג עצמאי בהיותו כולל דיון משמעותי לאורך השנים, הוא מתייחס לשיטות בחירה שאינן נהוגות בישראל ומבטא גישות פוליטיות וחברתיות שאינן קשורות רק לנושא הבחירות עצמן כי אם למשמעות אופן הבחירה והשלכותיה. כמובן שהערך הוא בתהליך בנייה ראשוני.
לפני שנמשיך, שתי הערות טכניות: א. במקום לפתוח פיסקה חדשה בכל פעם, אתה יכול ללחוץ על לשונית העריכה, ולהוסיף את דבריך בסוף. ב. המקום הנכון לקיים דיון על הערך אינו בדף שיחתך הפרטי, אלא בדף השיחה של הערך - אנא לחץ על הקישור האדום וכתוב שם. דניאל צבישיחה 23:04, ג' באב ה'תשס"ח (4.08.08)
ועכשיו ראיתי שאתה בעצם חלק מקורס פוליטיקה ישראלית, ומהכרותי עם הערכים ששאר הסטודנטים כתבו, נחה דעתי שאכן הערך יתפח לממדים מכובדים. הסרתי את התבנית, ובהצלחה! דניאל צבישיחה 12:17, ד' באב ה'תשס"ח (5.08.08)

יישר כוח.

שינוי שם משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום, שינוי שם משתמש נעשה דרך פה: ויקיפדיה: שינוי שם משתמש. העברה לא באמת משנה את שם המשתמש שלך. עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 18:07, 3 באפריל 2009 (IDT)תגובה

דף המשתמש שלך נמחק[עריכת קוד מקור]

בהתאם לכתוב בדך המדיניות ויקיפדיה:דף משתמש, ובפרט בתת הכותרת "ממה יש להמנע", הדף האישי שלך נמחק. זה לא מקובל שמשתמשים יכתבו על עצמם ערך ויקיפדי בדף המשתמש שלהם. אם יש לך חשיבות אנציקלופדית מספיקה בשביל לקבל ערך במרחב הערכים - אחלה. אם לא, דף המשתמש לא אמור לשמש "דלת אחורית" ליצירת ערך בוויקיפדיה על עצמך. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:04, 13 ביולי 2020 (IDT)תגובה

דף משתמש שנמחק[עריכת קוד מקור]

שלום משתמש:גארפילד הבנתי שדף המשתמש שלי נמחק. הדף נבנה כחלק מקורס בו השתתפתי לפני שנים במסגרתו יצרתי את הערך שינוי שיטת הבחירות בישראל. בהשתלמות מוסדית נוספת בנושא שוב נתבקשנו להציג את עצמינו באמצעות מרחב בויקיפדיה. איתי השתתפה גם עמיתה משתמש:אדווה גבאי.

לא היתה כוונה להשתמש בו כערך והא לא ערך. הוספתי פרטים ביוגרפיים.


אריה שמש - שיחה 17:14, 13 ביולי 2020 (IDT)תגובה