לדלג לתוכן

שיחת משתמש:בורגר ג'ונסון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת בורגר ג'ונסון בנושא נחסמת ללא הגבלת זמן

קרקל[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קרקל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

Among Us[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "Among Us". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שיחה:דואה ליפה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שיחה:דואה ליפה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
מחקתי את דבריך הגסים לאחר שהפרת את כללי ההתנהגות בוויקיפדיה. ניב - שיחה 19:53, 22 במאי 2021 (IDT)תגובה

נחסמת ללא הגבלת זמן[עריכת קוד מקור]

נראה שעיקר פעילותך באתר ממוקדת בהשחתות אקראיות ובזבוז זמנם של עורכי האתר ב"דיאלוגים" מיותרים. לפיכך נחסמת מעריכה באתר. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 22:11, 22 במאי 2021 (IDT)תגובה

לאחר שחשבתי על זה, אני מסכים איתך. אם בכל זאת תיתן לי הזדמנות נוספת, לא אשחית ואבזבז את זמנם של עורכי האתר. בורגר ג'ונסון - שיחה 02:39, 16 ביוני 2021 (IDT)תגובה