לדלג לתוכן

שיחת משתמש:גולן.ת.

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת יום טוב בנושא מדע החומרים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום גולן.ת., וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,--עמית 09:37, 7 אוגוסט 2005 (UTC)


פיזיקת החומרים[עריכת קוד מקור]

מהיכן לקוח המאמר? --עמית 09:37, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

אני כתבתי אותו, אני לומד הנדסת חומרים מתקדמים.גולן.ת. 09:44, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

טוב מאוד. נדבר בהמשך. עמית 11:01, 7 אוגוסט 2005 (UTC)
אגב, מהו בבקשה המונח המקביל באנגלית? עמית 11:10, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

תודה רבה! למה הכוונה "המונח המקביל"? למדע החומרים? אם כן אז זה Materials Science. הנדסת חומרים מתקדמים זה Advanced Materials Engineering. בכל מקרה, בהמשך, אני אפרסם כאן עוד המון קטעים דומים הקשורים לחומרים, אז כדאי לך לעקוב. יש לי בעייה של זמן, אבל אני בכל מקרה אפרסם. להתראות! גולן.ת. 14:02, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

נדמה כי הערכים שהעלית, למשל מדע החומרים, לקוחים מחומר כלשהו של רשת אורט. הלא כן? האם ידועה לכן המדיניות שלנו בקשר לזכויות יוצרים?

לפני שתגרם עגמת נפש[עריכת קוד מקור]

  1. תן לתמונות/תרשימים שאתה מעלה שמות הרבה יותר ספציפיים, אחרת הן יהיו מועדות לפורענות.
  2. עצור! אל תרוץ קדימה כמו סוס עיוור. יש הרבה הערות עריכה לפרק הראשון שהעלית, אז בוא נעבור עליהן לפני שאתה ממשיך הלאה, בבקשה.

עמית 19:03, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

שים לב שלתמונות שהעלת יש בעיה של שוליים סופר גדולים שנגררים סביב התמונה. אני מעלה עכשיו גרסאות ללא השוליים המיותרים (cropped). אנא פעל לגבי כל תמונה באופן הבא:

  • שמור את התמונה תחת שם בעל משמעות המתאר בקצרה את מה שמופיע בה.
  • העלה את התמונה מחדש בשם זה.
  • בדף תיאור התמונה הוסף את מקור תמונה ורשיון השימוש בה.
  • הוסף תיאור קצר מה רואים בתמונה.
  • אחרי שסיימת, בדף התמונה הישן NoX.JPG הוסף את התבנית {{מחק}}.

רשימת התמונות:

  1. תמונה:No1.JPG
  2. תמונה:No2.JPG - את תמונה זו עליך להעלות מחדש. אנא העלה אותה בשם משמעותי ובצע את התיקונים הנדרשים מראש, כולל את ה CROPPING של השוליים.
  3. תמונה:No3.JPG

תודה. _MathKnight_ (שיחה) 21:21, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

קודם כל שלום. למען הסר ספק, התכנים שהעלתי לאתר הם תכנים שאני כתבתי לפני כשנה כחלק מהכנה למעבדה במסגרת הלימודים שלי. התכנים לא מועתקים ולא לקוחים מאתרי אינטרנט ובוודאי שלא מאורט (עם כל הכבוד לאתר של אורט). עם זאת, לא המצאתי את התכנים, הם מסוכמים בתמציתיות ויעילות מתוך כמה ספרים באנגלית, למשל:

• Callister, Jr., Materials Science and Engineering An Introduction 5th Ed. (John Wiley & Sons, 1999). • Kalpahjian, S., Schmid S.R., Schnid S., Manufacturing Engineering and Technology 4th Ed. (Addison – Wesley Publishing Company, 2000).

וגם- • Strong, A. Brent., Plastics: Materials and Processing 2nd Ed. (Prentice Hall, 2000).

אני הבנאדם האחרון שמעתיק תכנים, אני דוגל בלימוד עצמי כמה שיותר. אבל מאחר ואתה לא מכיר אותי, זה לא משנה. נעבור הלאה, בקשר לעריכה ולסגנונות עיצוב, ולגודל ה"שוליים של התמונות", אני מודע לחשיבות העניין אך צר לי, אין לי זמן. בכדי לא לגרום "עוגמת נפש", כהגדרתך, אני לא אמשיך להעלות תכנים לאתר, למרות שאני מאוד רוצה.

המשך גלישה ולימוד עצמי נעים. גולן.ת. 08:10, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

אני חושש שלא הבנת בצורה נכונה את הערתו של עמית. הוא לא ביקש ממך להפסיק לכתוב, אלא להשלים את מה שכתבת עד כה. אני מפציר בך להמשיך לתרום לוויקי. גילגמש שיחה 08:12, 8 אוגוסט 2005 (UTC)
הבהרה! מעולם לא טענתי שהעתקת או האשמתי אותך בהעתקה. פשוט בויקיפדיה יש נוהל סטנדרטי שבו כל משתמש חייב לפרט את מקור התמונות שהעלה, כדי למנוע בעיות של הפרת זכויות יוצרים (היו תמונות שנאלצנו למחוק בשל כך). גם אני - כאשר אני מעלה תמונה שיצרתי (למשל: זאת) אני רושם בתיאור התמונה שיצרתי אותה ומה רשיון השימוש בה. כמו כן, כדאי להוסיף בכתב תיאור של מה שרואים בתמונה, וזאת שגם שאר המשתמשים - ללא הרקע המתאים - ידעו באיזה נושא היא. הערה נוספת: בעיית השוליים של התמונות תגרום אחר לבעיות בהצגתן התקינה. עבור 2 מתוך 3 התמונות כבר הסרתי את השוליים. התמונה השלישית (No2) הייתה פגומה טכנית (כלומר, הקובץ עצמו עלה לא טוב) ונמחקה. ושוב, לאף אחד כאן לא הייתה כוונה להעליב אותך ואני מצטרף להפצרתו של גילגמש. _MathKnight_ (שיחה) 09:52, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

זה בסדר גמור, אין צורך להתנצל, אני לא נעלבתי. אני מבין לחלוטין את הצורך בכך שהתוכן יכתב ויוצג בצורה מסודרת, אך כרגע אין לי את הזמן הדרוש לשם כך. נקווה לפגוש אתכם מתישהו בעתיד בדפים אלו. גולן.ת. 20:15, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

מדע החומרים[עריכת קוד מקור]

לילה טוב. העלתי את הערך שלך לדיון על הצבעת מחיקה, אם ברצונך להגיב, להתנגד ולהביע את דעותך בנושא הדיון נמצא פה בברכה--יום טוב 00:48, 12 בדצמבר 2006 (IST)תגובה