שיחת משתמש:דניאלטלמור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Chenspec-WMIL בנושא הזמנה למפגש עורכים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום דניאלטלמור, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 17:45, 21 דצמבר 2005 (UTC)

שלום לךָ, מר טלמור! ראשית כל, קוריוז: הייתי בקמפוס אריסון לאמנויות לפני מספר ימים לצפות בהופעת המחול של בית הספר לאמנויות עירוני א' בהּ הופיעה אחותי. שנית, במחילה ממךָ: פאול הינדמית (ולא פול). שלישית, ישנו כתיב מקובל בוויקיפדיה אשר מושתת רובו (ככולו?) על חוקי הכתיב חסר הניקוד וחוקי התעתיק של האקדמיה ללשון העברית. לפי כתיב זה אנו מבדילים בין אמנות לאומנות, ולפיכך, בית הספר לאמנויות ולא לאומנויות. בברכה, HansCastorp 12:39, 13 מרץ 2006 (UTC)

שלום דניאל, למה העתקת את הערך גאטנו דוניצטי לתוך דוניצטי. האם התכוונת לעשות הפניה? הדרך להפנות ערך לערך קיים היא לכתוב :

#REDIRECT [[שם הערך שאליו רוצים להפנות]]

בברכה, רחל 18:50, 16 מרץ 2006 (UTC)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל,
שמתי לב שערכת את דף המשתמש שלך ושמרת את השינויים כ-20 פעמים. פעולה זו קצת מפריעה לנו לעקוב אחרי השינויים האחרונים. אם אתה באמצע עריכה של ערך, אנא לחץ על "הראה תצוגה מקדימה" במקום "שמור דף". זה מניב את אותן תוצאות, רק שהשינוי אינו נשמר והטקסט שהכנסת מופיע בתחתית הדף עם התצוגה המקדימה. רק לאחר שהגעת לתוצאה הרצויה, לחץ על "שמור דף". בברכה, צהוב עולה 17:40, 24 מרץ 2006 (UTC)

אני מצטער, צהוב עולה. טעות שלי. דניאלטלמור 17:44, 24 מרץ 2006 UTC) 17:43 24) מרץ 2006

התבנית נמחקה עקב אי עמידה בכללים של תבניות המשתמש, עם זאת ביכולתך ליצור אותה שוב ע"י מעקב אחרי ההוראות בתבנית:תיבת משתמש. טרול רפאים 16:52, 24 מרץ 2006 (UTC)

הפנייה מצורת רבים לצורת יחיד[עריכת קוד מקור]

שלום, לפי הנוהל המקובל בויקי לא יוצרים הפניות מסוג זה כגון סימפוניות לסימפוניה. בברכה--יום טוב 11:33, 4 אפריל 2006 (UTC)

ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה - מתחילים![עריכת קוד מקור]

מתקפת האיכות על יוון העתיקה מתחילה היום ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע ליוון העתיקה (פוליטיקה, חברה, כלכלה, צבא, מלחמות, דת, מיתולוגיה, פילוסופיה, מדע, מתימטיקה, תיאטרון, ספרות, שירה, אמנות, אדריכלות, ספורט, גאוגרפיה, תקופות בהיסטוריה והיוונים בארץ ישראל) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים במתקפה.
  3. שלישית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.
  4. במקרה והמתקפה תצלח יפתחו קטגוריות חדשות ואולי אף יפתח פורטל:יוון העתיקה.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה עמית, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך. בעיקר בנושאי מיתולוגיה שבהם יש גרסאות רבות.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • ניתן לשאול שאלות על הנושאים הקשורים למתקפה בדף מיוחד שנוצר לשם כך.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה, דניאלשיחה 15:01, 15 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הזמנה למפגש עורכים[עריכת קוד מקור]

שלום, האם שמעת על המפגש האנטישמיות ברומניה – מאמינסקו ועד שואת יהודי רומניה? יכול להיות שהוא יעניין אותך Chenspec-WMIL - שיחה 22:37, 1 בדצמבר 2014 (IST)תגובה