שיחת משתמש:דעת יחיד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Oren neu dag בנושא תבנית:משתמש בובת גרב
שלום, דעת יחיד, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור - שיחה 10:17, 29 באפריל 2008 (IDT)תגובה

אשתף אותך בדעתי[עריכת קוד מקור]

משתמשים ללא תרומות מועילות במרחב הערכים הראשי, ובמיוחד כאלו שלקחו על עצמם את תפקיד המבקרים הפנימיים, המבקרים החיצוניים או מובילי המהפיכה, דעתם נחשבת פחות בעיני. לעיתים, יש שמוצאים את פועלם כהפרעה ממשית לוויקיפדים תורמים.
להציג את עצמך כבובת קש של משתמש פעיל רחוק מלפתור את העניין, האם מדובר במשתמש פעיל שרקורד התרומות שלו מעיד על בעליו שעדיף שדעתו לא תכובד?
בקיצור, רעיון רע. יוספוסשיחה 10:32, 29 באפריל 2008 (IDT) אגב, אל תראה בפניה זו הזמנה לדיון. יוספוסשיחהתגובה

לעיתים גם ביקורת פנימית של ויקיפדים תורמים נחשבת כ"הפרעה ממשית" ומכך בדיוק אני חושש. אולי תמתין ותראה מה דעתי לפני שתפסול אותה. הרי דעה יש לשפוט גם לפי מה שיש בה ולא רק לפי זהות בעליה. דעת יחיד - שיחה 11:02, 29 באפריל 2008 (IDT)תגובה
ברוך הנמצא. אקווה שתשרת לפחות חמישית מהמטרות הנעלות לשמן התכוונתי לפתוח עוד בובת קש או שתיים משלי (: ליאור ޖޭ 09:45, 30 באפריל 2008 (IDT)תגובה

תבנית:משתמש בובת גרב[עריכת קוד מקור]

רק רציתי ליידע אותך שיש תבנית משתמש לבובות גרב/בובות קש. --אורן נוי דג - שיחה 19:04, 13 ביוני 2008 (IDT)תגובה