שיחת משתמש:חיים בכר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, חיים בכר, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 11:00, 11 יוני 2004 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Stage -- Autumn.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 08:49, 30 יוני 2005 (UTC)

היי גילגמש,

כל התמונות שאני יעלה ומעלה הינם פרי צילומיי האישיים ולכן הזכויות הן שלי, אז מה בדיוק אצטרך לעשות ? חיים בכר 08:57, 30 יוני 2005 (UTC)

מקובל להמשיך בדיון בדף השיחה שבו הוא החל, לכן העברתי את זה לפה. מה שאתה צריך לעשות הוא לציין את העובדה שהצילומים הם שלך. תערוך בבקשה את דף התמונה (עורכים כמו כל דף אחר) וכתוב את זה. לאחר מכן, תסיר את התבנית של התמונה החשודה כי מצב זכויות היוצרים שלה ברור. גילגמש שיחה 09:00, 30 יוני 2005 (UTC)

סליחה... לומדים אט אט... לא הבנתי למה נמחק הטקסט אצלך ... אז הוספתי שוב... SORRY... תודה.

תמונה של הסתיו[עריכת קוד מקור]

קודם כל ברצוני להגיד לך ברוך הבא לויקיפדיה ,אך גם ברצוני לשבח אותך על התמונה של הסתיו (אחת מהתמונות הטובות ביותר שראיתי השנה) היא עכשיו הרקע של המסך שלי matthew 08:58, 30 יוני 2005 (UTC)

WOW ! תודה רבה :) אעלה עוד בקרוב..

התמונות מיוחדות[עריכת קוד מקור]

התמונות בדף המשתמש שלך מיוחדות. ארך לי זמן לקלוט שמדובר בזנב זברה. פטר רחם 09:45, 30 יוני 2005 (UTC)

תודה :)

אתה לא יכול לעלות תמונות לויקיפדיה ולכתוב כל הזכויות שמורות. יש שתי אפשרויות:

  1. צריך לפתוח את התמונות להפצה (עפ"י מה שכתוב בויקיפדיה: זכויות יוצרים), האפשרויות הזמינות כרגע הן אלו המופיעות בקטגוריה:תמונות לפי רשיון (לכל אחת מהן יש תבנית מתאימה).
  2. אם לא, צריך למחוק אותן.

בתודה, טרול רפאים 16:59, 30 יוני 2005 (UTC)

מטרת ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום חיים, התמונות שהעלית לדף המשתמש שלך מרהיבות עין, אבל אינן עולות בקנה אחד עם מטרתה של ויקיפדיה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה. לכל אחד מהכותבים בה יש דף משתמש, שהוא מעצב במידה סבירה של חופש, אך במסגרת מטרתה של ויקיפדיה, ולא כאתר אישי (ליצירת אתר אישי חינם יש אתרים מתאימים, כגון Geocities). לכן אבקש ממך לא להעלות תמונות נוספות שמשמשות רק את דף המשתמש שלך. אשמח מאוד אם תעלה תמונות שישולבו בערכי ויקיפדיה, וכן אם תתרום תכנים בתחומים הקרובים ללבך. בברכה, דוד שי 19:31, 1 יולי 2005 (UTC)

אני תוהה מה הייתה כוונתך בהעלאת ערך זה. אני מציע שתקרא את דפי העזרה ותשפר אותו מהר, אחרת אני צופה שהוא יימחק במהרה, ובצדק. odedeeשיחה‏ 06:47, 19 פברואר 2006 (UTC)

החלפת רישיון[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחרונה פנתה אלינו קרן ויקימדיה בעניין הרישיונות שבהם אנו מעלים תמונות, וביקשה להסיר את ההגבלות על העלאת תמונות. אנו סבורים כי גם תבנית:צילוםמשתמש המלווה תמונות שהעלית לוויקיפדיה העברית, מגבילה, ונעדיף שתחליף/תחליפי את הרישיון באחד הרישיונות המפורטים בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות, כגון רישיון {{Cc-by-sa-2.5}} או {{ייחוס}}, המבהירה היטב את תנאי הרישיון, או {{GFDL}}. לנוחיותך ניתן לאתר את התמונות שהעלת באמצעות קישור זה.

אם הנך מעוניין/מעוניינת שאנחנו נשנה את רשיון כל התמונות שלך בשבילך, אנא פנה/י חתמי בסוף הדף הזה, תחת הסעיף "צילוםמשתמש". בברכה,