לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ליאם 1237

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 חודשים מאת אלעדב. בנושא עמירה הס

הרשות הראשונה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, הרשות הראשונה, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  • צִבְיָהשיחה • י"ח בתמוז ה'תשע"ח 19:29, 1 ביולי 2018 (IDT)תגובה

אדל מושונוב סלע[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, אדל מושונוב סלע, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  היידן 17:30, 5 ביולי 2018 (IDT)תגובה

עמירה הס[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "עמירה הס". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
מצטער ליאם 1237 - שיחה 18:23, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
שלום, אני מציע שלהבא תשים לב לעריכות שלך. במקרים כאלה אנחנו בדרך כלל לא מזהירים יותר מפעם אחת. אלעדב. - שיחה 18:25, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה