שיחת משתמש:מיקי הדוד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Neukoln
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מיקי הדוד, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

היי, מקווה שנהנת במסיבה :) אז מצאת בסוף חניה בתל אביב? חזרתי היום וראיתי את העיתון. די מטורף. אגב נזכרתי בעוד שם - דניאלה פרתם - הייתה מחזור מעלי.

תפנק קצת את המספר של דאנבר בקישורים פנימיים והערות שוליים (אם צריך עזרה תגיד). Neuköln - ש 00:05, 8 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

בסוף עד שהגעתי, כבר הכל נגמר... לא מכיר אותה. תודה על העזרה, אתקדם בקצב העצלתיים של מילה לכל חודש (פחות או יותר)... האם אני בכלל אמור לענות לך כאן? איך זה עובד? יש פה דיסקוראג' רציני לעורך המתחיל.. ואיך אני חותם בכלל?
לא נורא, בטח בשבת יהיה שוב, לפחות היה שמח בים.
עונים איפה שהשיחה התחילה, כלומר כרגע כאן. עוקבים אחרי שיחות ודפים בעזרת "רשימת המעקב" (קישור בשורה העליונה של הדף). הוספת דפים למעקב מתבצעת על ידי לחיצה על הכוכב בשורת הטאבים של הערך/שיחה, או בעת השמירה של עריכה כלשהי בסימון תיבת המעקב (נדמה לי שהסימון מתבצע אוטומטית אם לא הגדרת אחרת בהעדפות שלך). חתימה זה ארבעה סימני ~ בסוף המשפט שלך, ויש גם הזחה שזה הוספת סימני נקודותיים בתחילת הדברים שלך בדפי שיחה כדי שהם יכנסו פנימה (תראה במצב עריכה מה עשיתי). מספר סימני הנקודותיים שמוסיפים הוא כמו קודמך +1. כן, זה מרגיש קצת כמו אתר בשנת 2001 אבל אפשר להתרגל לזה.
להוספת קישורים פנימיים לערכים אחרים צריך להוסיף לפני המילה ובסופה סוגריים מרובעים באופן הבא: ה[[מגן]] הוא ההתקן העיקרי של [[שלט אצולה|שלט האצולה]]. בקישור השני בו השם המקושר שונה במקצת משם הערך נעזרים בהפרדה של קו אנכי כך שקודם בא שם הערך ואחריו מה שיופיע במסך. תעבור קצת על מדריכים ותרגיש חופשי להשאיר לי כאן שאלות או לפנות לויקיפדיה:דלפק ייעוץ. אגב אם יש לך הצעות לשיפור - איזה מידע חשוב שיופיע לעורך מתחיל עכשיו זה הזמן לומר. אחרי שמתרגלים קשה להיזכר מה היו הבעיות. אני למשל התקשתי בהתחלה עם הערות שוליים וקטגוריות. כמעט כולם לא יודעים בהתחלה איך חותמים או מזיזים את הטקסט בדפי שיחה פנימה (תופעה שלדעתי בכלל אין לה מקום - זה צריך להתבצע אוטומטית בלי לשגע סתם אנשים). Neuköln - ש 18:21, 9 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

טסט