לדלג לתוכן

שיחת משתמש:משה נמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 חודשים מאת Virant בנושא משה נמן

סיירת חותם[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך סיירת חותם שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 15:56, 18 ביולי 2023 (IDT)תגובה

רואה נבו בית חגלה[עריכת קוד מקור]

שלום משה נמן.
א. הדף "רואה נבו בית חגלה" שיצרת קצר מכדי להיחשב ערך, אפילו קצר מכדי להיחשב "קצרמר" (המונח הוויקיפדי לערכים קצרים).
ב. קיים כבר ערך שנקרא בית חגלה (מאחז), ומתחיל כך: "בית חגלה, המכונה גם רואה נבו, הוא מאחז בבקעת הירדן ממזרח ליריחו, בסמוך ליישוב המקראי בית חגלה". אתה מוזמן להיכנס לערך הנ"ל ולקרוא. האם מדובר באותו היישוב?
כך או כך, במצבו הנוכחי, הדף שיצרת לא יוכל להישאר בוויקיפדיה.
בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 17:09, 18 ביולי 2023 (IDT)תגובה

בהיעדר תשובה, הפכתי את הדף שיצרת לדף הפניה אל הערך הקיים בית חגלה (מאחז). בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 19:15, 18 ביולי 2023 (IDT)תגובה

משה נמן[עריכת קוד מקור]

שלום משה נמן. לא ניתן סתם כך ליצור לעצמך ערך ויקיפדי, נדרשת חשיבות אנציקלופדית. בהתאם, ביקשתי את מחיקת הערך משה נמן. אל דאגה, תוכל להמשיך לעדכן פרטים על עצמך בדף המשתמש שלך, שקיים ממש לשם כך. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 20:08, 18 ביולי 2023 (IDT)תגובה