לדלג לתוכן

שיחת משתמש:עילי פירסט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת גארפילד בנושא טיוטה:החופשי בעולם (שיר)

ניסויים[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. השחתות, הבלים, שגיאות בולטות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר יש לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, ישראל קלרשיחה • כ"א באב ה'תש"ף • 13:11, 11 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

טיוטה:החופשי בעולם (שיר)[עריכת קוד מקור]

שלום, הערך שכתבת אינו בעל חשיבות אנציקלופדית נכון להיום. בוויקיפדיה נהוג לדווח על תופעות בעלות חשיבות אנציקלופדית, ולא להפך - לכתוב בוויקיפדיה על תופעה - כדי להקנות לה חשיבות אנציקלופדית. מדובר בשיר שיצא ממש עכשיו, בידי יוצרים לא מוכרים, וייקח זמן להכריע האם יש חשיבות או לא. נכון לעכשיו הערך עבר למרחב הטיוטה של ויקיפדיה. במידה והשיר יצליח בצורה יוצאת דופן, ויהיו מקורות מהימנים של מידע לתקף את הצלחת השיר, יהיה ניתן להעבירו למרחב הערכים. כרגע זה לא המצב. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:16, 11 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה