שיחת משתמש:פוליטכנית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום פוליטכנית, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,Black widow spider 13:55, 12 פברואר 2006 (UTC)

הפנייה הסדרתית הזו למפעילי מערכת מיותרת, לטעמי. די בפרסום במזנון, למשל. זה סתם צעקני. Harel - שיחה 08:30, 14 פברואר 2006 (UTC)

הטיות בויקיפדיה האנגלית[עריכת קוד מקור]

אני, לצערי, לא אוכל לעזור לך, לא בזמן המועט שעומד לרשותי, ולא ברמת האנגלית שלי. ראיתי גם תגובות ויקיפדים אחרים כאן, חלקם ניסו לתרום לויקי האנגלית ונואשו ממה שהולך שם. לכן, את צריכה לדעתי לגייס את כל משתמשי ויקי האנגלית הפרו-ישראלים (וראיתי כמה), לשכתוב ולהגנה מאורגנת על כל ערך בנפרד- לארגן ערך מסויים, להגן עליו תקופת זמן מהטיות ולאחר מכן לעבור לערך אחר. זה לא ימנע הטיות בעתיד, אך לדעתי, זו שיטה יותר יעילה. וצריך להודות באמת: יש לויקיפדיה גם מגרעות רציניות וזו זועקת לשמיים. צריך להפנות את תשומת הלב של מפעילי המערכת שם שישימו לב יותר לערכים הנוגעים לעימות הישראלי -פלסטיני. בהצלחה, אבירם 17:27, 14 פברואר 2006 (UTC)
-לצערי גם אני לא יכול לעזור מהסיבות שכתב אבירם בהצלחה ונקוה לטוב--שלמה 20:39, 16 פברואר 2006 (UTC)

- אולי מה שהוצע ע"י ויקיפדים אחרים, על פטיציה כנגד השתלטות פרו-פלסטינית ודחיקת הכותבים האובייקטיבים בערכים על הסכסוך, שויקיפדים שלנו יחתמו עליה ותוגש למפעילי המערכת בויקי האנגלית, תוכל להועיל במשהו. תוכלי לנסח כזה דבר, כולל הבאת דוגמאות? אני בטוח שרובנו נחתום. לפחות זה יעלה לדיון ויהיו מודעים שם לבעייתיות הרבה בערכים אלו. בברכה, אבירם 19:17, 17 פברואר 2006 (UTC)