שיחת משתמש:פיטקוס הגארד מלוריאן/בני לוריאן - מורשות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

על אף שמחקו את הערך הזה מספר פעמים, לא מצאתי בו שום טעות או סיבה למחיקתו החוזרת ולדעתי הוא ראוי להיות ערך רשמי. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה היו הסיבות למחיקתו

פיטקוס הגארד מלוריאן, כל הכבוד על ההשקעה ועל הרצון לתרום לויקיפדיה, ואני יכול להבין את התסכול מהמחיקה החוזרת של הערך. עם זאת, לצערי ערך נפרד שמוקדש לנושא כזה הוא סוג של "פירוט יתר", ולמשל תוכל להתרשם שבערכים על סדרות ספרים אחרות לא יהיה ערך שיוקדש אך ורק לרשימת כוחות על וכדומה - זה לא הסגנון הנהוג בויקיפדיה. דף כזה, לדעתי, יכול להתאים היטב לאתר מעריצים של הסדרה, למשל, אתרים בסגנון "ויקי" שניתן לפתוח בלי מגבלה על כל נושא ואז לפרט עצמנו לדעת על כל מה שקשור לסדרה, ושם כל המרבה הרי זה משותף. בקישור זה ניתן להקים אתר-ויקי לסדרה הזו.
המידע הזה יכול להיות מוזכר בתמצות - כמה שורות לכל היותר - בערך על הסדרה, או, אולי עדיף, בפרק בערך על הסדרה שמוקדש לדמויות (שיכול אולי להיות ערך נפרד) ושם המורשות ייכתבו בהתאם לדמויות של הסדרה ולא להפך. בעצם אני רואה שזה כבר נעשה, אז אולי אפשר מעט להרחיב בערך זה איפה שחסר, אבל לא להקדיש ערך שלם בויקיפדיה למורשות עצמן.
בהצלחה! איש השום (Theshumai) - שיחה 21:54, 12 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]
תודה על ההסבר! פיטקוס הגארד מלוריאן - שיחה 18:18, 15 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]