לדלג לתוכן

שיחת משתמש:קובי אשבל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת שילוני בנושא ‏הקהילה היהודית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום קובי אשבל, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ינבושד 10:43, 4 אפריל 2006 (UTC)

שלום וברכה.

יישר כוח על פתיחת הערך החשוב. אנא הסתכל כיצד ערכתי אותו [1], ותבין כיצד נהוג לכתוב כאן. אני מקווה שתמשיך ותרחיב את הערך, בסגנון ויקיפדי ראוי. לשאלות תוכל לפנות אליי, או אל ויקיפדים אחרים. שאלות ספציפיות ודיונים על הערך ניתן להשאיר בדף השיחה שלו. בברכה, הללשיחה 09:07, 5 אפריל 2006 (UTC)

ברוך הבא![עריכת קוד מקור]

חסרים לנו כותבים על נושאים תנ"כיים. אחיה מכסה בצורה נאה את תרי עשר, אבל מחוץ לזה חסר המון. דוד 14:35, 7 אפריל 2006 (UTC)

שלום לך. ראה מה כתוב בדף ויקיפדיה:קצרמר: לא מומלץ שתיצור קצרמרים. יותר מזה, הערך נתן הנביא הוא לא כל כך קצרמרי, ואפשר להוריד ממנו את התווית (מיד אקרא אותו ואוסיף את מה שצריך). שבוע טוב, אחיה פ. 17:41, 8 אפריל 2006 (UTC)

‏הקהילה היהודית[עריכת קוד מקור]

יישר כוחך על יצירת ערך זה! למרות מה שנכתב אליך בסעיף הקודם, הייתי מתייג אותו כקצרמר, ולו מכיוון שראוי להרחיבו בהרבה. הגיע הזמן שערך זה יופיע כאן.

יש להרחיב על ההיבטים ה"שלטוניים" שהיה למוסדות הקהילה, שבזכותם היא הייתה כמעט "אוטונומיה" בתוך המדינה. מאידך, כיום סבורים רבים שמדינת ישראל צריכה להחליף את ‏הקהילה על מוסדותיה, מהביטוח-לאומי ועד לרבנות המימסדית. הלוואי שתהיה התיחסות גם לסוגיא זו: מקומה ותפקידה של "הקהילה" במדינת ישראל כיום. שילוני 15:03, 18 ביוני 2007 (IDT)תגובה