שיחת משתמש:109.64.23.165

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת ערן בנושא Grand Theft Auto: San Andreas

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, עריכתך בדף YouTube הכילה מידע שגוי, לא נכון או לא מעודכן. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם, כך ששום נזק לא נגרם. אם לדעתך יש טעות או חסר מידע בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. הוספה חוזרת של המידע ללא הסבר מתאים, ובפרט הכנסת מידע שגוי בזדון, עלולה להיחשב להשחתה ולהוביל לחסימתך.

  • אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, ניתן להוסיף בקשה לכתיבת הערך בוויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

תודה, ד.אלון - שיחה 15:27, 29 במאי 2015 (IDT)תגובה

Grand Theft Auto: San Andreas[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך Grand Theft Auto: San Andreas שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

ערן - שיחה 22:31, 29 במאי 2015 (IDT)תגובה

יש לי משהו להודיע לך , החומר הזה אינו מועתק! פעם ממש מזמן. אני זוכר שהיה כתוב על סאן אנדרס חומר שונה! איזה ילד אחד מחק את כל החומר ואני מחזיר את סאן אנדרס למצבו הקודם זה הכול באמת! ילד , חצי מהדמויות בדף חסרות ואני מנסה להשלים! מה אתה מוחק את כל העבודה הקשה שהשקעתי!

כן, אתה צודק זה באמת נמחק קודם. אני מצטער שמחקתי את השינויים, אני יכול להחזיר את השינויים שלך חזרה, אבל צריך לערוך אותם בסגנון של ויקיפדיה: תוכל להוסיף לדף קישורים וכותרות משנה? ערן - שיחה 22:39, 29 במאי 2015 (IDT)תגובה

אנסה

את השמות של הדמויות כדאי לתת בתעתיק עברי. אפשר באזכור הראשון שלהם בדף לכתוב בסוגריים את השם באנגלית (כך אפשר יהיה לתאר אותם בעברית בפרק של העלילה בלי צורך לעבור בין אנגלית לעברית) ערן - שיחה 23:08, 29 במאי 2015 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה