שיחת משתמש:2.55.136.107

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת מקף בנושא פרויקט 315

פרויקט 315[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פרויקט 315. הסיבה לכך היא: הניסוח נידון רבות בדף השיחה והושגה הסכמה להשתמש בניסוח הכללי הזה שמכיל את כולם ולא רק חלק. הדיון הוא דיון ציבור, דיון של הציבור. הציוץ שוּלי, ראו וק:קישורים חיצוניים. (אם בכל זאת רלוונטי, וסביר שלא, ניתן להוסיף כהערת שוליים). על כנרת בראשי יש ערך מפורט, בניגוד אליהם, חוץ מזה שהמשפט עמוס כבר כך.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, —מקף 18:57, 22 במרץ 2022 (IST)תגובה

פרויקט 315[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פרויקט 315. הסיבה לכך היא: שלום, אני מצטער אבל אני מתנגד לעריכות האלו – הפוסט בפייסבוק מראה תמיכה במחאה ואולי גם בליכוד, לא שהיא תומכת בנתניהו. בקישור למחלקה ראשונה לא מצאתי את שמותיהם. ציוץ בטוויטר רחוק מאוד ממה שהוסכם עליו בדף השיחה בנוגע לדיון הציבורי, וראו את דבריו המחכימים של @HaShumai. לסיכום, מתנגד לשתי העריכות האלו, ניתן לבוא ולדון יחד עם כולם בדף השיחה, תודה.🙂. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, —מקף 19:33, 22 במרץ 2022 (IST)תגובה

מקף הפוסט מראה שהיא חברה במפלגה ("עדי שלנו"). זה רלוונטי כי היא עוסקת ביו"ר המפלגה. בקישור מדברים על מושיק קוברסקי כחלק מהשטח הליכודי 2.55.136.107 08:03, 23 במרץ 2022 (IST)תגובה
זה נכון, אבל יכול מאוד להיות שמדובר כתמיכה בראש המפלגה בשל תפקידו במפלגה. בנוסף, יש מקור אחר, יותר חזק לטעמי. אם נורא רוצים, אפשר להוסיף בנוסף, עדיף בהערה מוסתרת (<!--הערה מוסתרת-->). —מקף 09:03, 23 במרץ 2022 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה