שיחת משתמש:213.151.56.96

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Gilgamesh בנושא אונס בנישואים

אונס בנישואים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אונס בנישואים. הסיבה לכך היא: יש לתת הסבר להסרת מידע בדף השיחה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ערן - שיחה 08:59, 25 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

שלום ערן ראיתי שנחסמתי על ידך. אני מצטער שלא פירטתי את השינויים שאני עורך. אני נהנה מאד לקרוא בויקיפדיה ולפעמים אני נתקל בשגיאות ואי דיוקים קטנים (בד"כ לשוניים) ואני מתקן אותם. אין לי כונה חלילה להשחית ערכים בויקיפדיה ולהבא אפרט מה היא הסיבה לשינוי. אשמח אם תסיר את החסימה.

החסימה תפוג בעצמה עוד מעט. להבא כשאתה עורך שינוי גדול כל כך עליך להקדים הסבר לעריכה שלך ובוודאי לא לחזור עליה פעמיים אם בוטלה כבר פעם אחת. גילגמש שיחה 09:20, 25 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

אני דווקא ערכתי שינוי קטנטן אבל תודה על המידע וסליחה.

זה ממש לא היה שינוי קטן. מחקת רבע מהערך. תראה בעצמך: [1]. גילגמש שיחה 09:28, 25 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

אני לא רואה. אבל זה כנראה בגלל שיש לי חסימה של רימון והיא מונעת ממני לראות חלק מהערך. כנראה בגלל זה המחיקה שלי מחקה גם דברים שלא מופיעים אצלי ואני לא רואה אותם. ובכל מקרה אני מצטער. זו ודאי לא הייתה כוונתי.

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה