שיחת משתמש:89.138.112.49

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Hummingbird בנושא יוליוס השלישי

יוליוס השלישי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יוליוס השלישי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 02:15, 21 בדצמבר 2017 (IST)תגובה

"לא נראה אמין"? תגיד לי, אתה רציני? תן לי לנחש: אתה לא יודע איטלקית, ובכל זאת ביטלת כי לא בא לך טוב בעין. אני צודק?
אם אתה חושב שהשינוי נכון, ציין את זה בדף השיחה של הערך, והדבר ייבדק. אל תשנה את זה בעצמך אלא אם יש הסכמה בדף השיחה של הערך. 109.64.173.112 19:22, 21 בדצמבר 2017 (IST)תגובה
עאלק "היו נועזים בעריכת ערכים". יש שם שגיאה. שגיאה אווילית שכל דובר איטלקית יכול להעיד עליה. נטל ההוכחה הוא לא עלי, אלא על מי שתרגם מאנגלית בגוגל טרנסלייט ולא בדק תעתיקים.
אין מה לעשות, לעיתים קורות טעויות וכשזה כך אין לי בעיה להתנצל. אבל גם אתה טעית: נטל ההוכחה הוא על כל אחד מרגע שהוטל ספק ואת הבירור עושים בדף השיחה ולא במלחמת עריכה. כל אחד מהעורכים כפופים לכלל זה, כולל אותי. במקום לייצר עימות פתחתי דיון בדף השיחה אבל באותה מידה שנתקלת בי היית יכול להיתקל במנטרים פחות נחמדים שהיו יכולים להביא לחסימתך שלא בצדק.
בעניין זה, עליך להבין שמדי יום יש הרבה עריכות של אנונימיים ובחלקן הרבה השחתות (עריכות רעות מכוונות) לצד תרומות מועילות או תרומות לקויות עם כוונה טובה. המנטרים המתנדבים שעוברים ובודקים את העריכות צריכים להחליט תוך זמן קצר האם העריכה חשודה או לא. אמינותם של אנונימיים בברירת מחדל מוטלת בספק ועל כן מסתמכים על משתמשים שנמצאו אמינים לאורך זמן והצהירו על עצמם כבעלי ידע בתחום. משהתעקשת על נכונות העריכה, פניתי לבעלי ידע באיטלקית שאישרו את טענתך, כפי שתוכל לראות בדף השיחה של הערך.
לך, כאנונימי שזו עריכתו הראשונה אין מוניטין קודם, לטוב ולרע. ניתן לחסוך תקריות עתידיות אם תרשם לוויקיפדיה ותצהיר למשל על תחומי העניין שלך וכישורי השפה (איטלקית לדוגמה). אני ערכתי תקופה מסוימת כאנונימי עד שנשלחה אלי הודעת אזהרה בעקבות השחתה שנעשתה מאותו כתובת ולכן נרשמתי. בכל מקרה, תודה לך על שהצבעת על הטעות ועזרת לשפר את האמינות של ויקיפדיה ומקווה שתמשיך לעשות כן בעתיד. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 06:48, 25 בדצמבר 2017 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה