שיחת משתמש:93.173.115.189

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת מקף בנושא וואטסאפ#וואטסאפ ווב

וואטסאפ#וואטסאפ ווב[עריכת קוד מקור]

בעקבות הדיווח שלכם (קישור בכותרת): אנו מתייחסים להפרות זכויות יוצרים אפשריות ברצינות, ניתן לעקוב אחרי המצב בפסקה וואטסאפ#וואטסאפ ווב. תודה לכם! מקף־ 17:15, 31 באוקטובר 2021 (IST)תגובה

שלום,
אנחנו מכבדים את ויקיפדיה וכן חושבים שהתוכן שלנו איכותי אשר תורם למשתמשים (אחרת, לא היו לנו הרבה משתמשים ומבקרים באתר, וגם Google לא היו מציגים אותנו במקומות גבוהים).
אם תוכן נמצא מתאים, אין בעיה לקחת משפט או נתון מסויים על מנת להציג אותו בעמוד ייעודי לכך. יחד עם זאת, אנחנו מבקשים לתת קרדיט.
מה שקרה פה, גם התוכן הועתק ללא רשות, אמנם ניתן קישור לאתר. עד שיום אחד גם הקישור הוסר וגם נוסף קישור למקור אחר - אך התוכן המקורי שלנו נותר.
זה לא תואם מדיניות של זכויות יוצרים. 93.173.115.189 17:37, 31 באוקטובר 2021 (IST)תגובה
העתקת תוכן אסורה על כל ויקיפד שאינו בעל זכויות היוצרים גם אם הוא הוסיף קרדיט.
אם אתם תחליטו לאשר להשתמש בתוכן מהאתר שלכם, באמצעות OTRS - ניתן יהיה להוסיף את המידע בחזרה, אך מרגע שאתם משחררים את התוכן כל ויקיפד אחר יכול להסיר את הסימוכין שמובילים לאתר שלכם, והייחוס היחיד יהיה דרך דף השינויים האחרונים וה-OTRS (באותה הזדמנות, ראו: למה ליצור חשבון?).
מתייג את @Nimrodbr, Geageaבעלי הידע בזכויות יוצרים, שאולי ירצו להוסיף דבר מה בנושא, או אולי לתקן משהו מדברַי. מקף־ 17:43, 31 באוקטובר 2021 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה