שיחת משתמש:Assaf kabakov

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף נבחרת ישראל בכדורמים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, כ.אלון - שיחה 17:27, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום אלון, אומנם זו העריכה הראשונה שמצע אך היא לקוחה בדיוק מערכים אחרים שלקחתי מנבחרות ישראל. בעיקר בנושא הסגל, מאמני עבר, צוות מקצועי וכו. אלו הם ערכים סטנדרטים באותם כותרות ב: נבחרת ישראל בכדורגל , נבחרת ישראל בכדורסל וכן מהסתכלות בערכים נוספים של נבחרות חו"ל.
הערך של הנבחרת אינו מעודכן ומתחיל לאסוף עוד מידע חסר מהשנים שעברו.
האם תוכל לפרט מה לא בסדר בכל מה שבוצע? Assaf kabakov - שיחה 17:32, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
הערך ככלל הוא דל להחריד. בערך אנציקלופדי יש לשים דגש עיקרי על המימד ההיסטורי שלא קיים כאן בכלל, ארועים חשובים לאורך השנים, התפתחות, וכדומה. המידע שהוסף אינו אנציקלופדי מכיוון שמעודכן למועד מסויים ויכול להשנות בכל עת.אין בו כל תרומה וחשיבות אנציקלופדית--כ.אלון - שיחה 20:49, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
הבנתי תודה. זו בדיוק המטרה רק שהיא תיקח קצת יותר זמן. לצערי לענף הספורט והנבחרת הלאומית אין הרבה מידע היסטורי ואני מנסה ללקט אותו מכל מיני גופים. בלי קשר לדעתי השילוב של ערכים היסטורים ונתונים הם מהווים את החוזק האמיתי של וויקיפדיה. כך זה בכל הערכים של ענפי הספורט. אני לא יצרתי את העמוד רק עידכנתי אותו בנתונים ובהמשך אעדכן עוד ולכן נראה לי קצת מוזר למחוק נתנוים של עבודה שנעשתה.
כאמור צריך להתחיל ממשהו וקיוותי שזה תהיה התחלה טובה למשהו שנעשה בעבר ולא עודכן בכלל ברבות השנים.
אחפש עוד מידע רלוונטי מענין Assaf kabakov - שיחה 22:29, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
בהצלחה. ככותב חדש כאן אני מציע לך תמיד לחשוב בראיה עתידית. כלומר, האם המידע שאתה מוסיף הוא בעל "ערך" אנציקלופדי? האם הוא יעניין מישהו בעוד שנתיים שלוש? האם הוא רלוונטי למישהו מחוץ לזה ששמו הוזכר למשל? שוב, בערכים מסוג זה המימד היסטורי הוא בעל חשיבות עליונה.--כ.אלון - שיחה 10:37, 16 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]