שיחת משתמש:Aviad2736

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת ברוקולי בנושא שועלי באר שבע (כדורסל)

שועלי באר שבע (כדורסל)[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:21, 29 במרץ 2015 (IDT)תגובה

שלום, מדבר אביעד לוי, אני הוא זה שהקים את הערך של הקבוצה לחרשים ״שועלי באר שבע״ בויקפדיה. הסיסמה שלי של שם משתמש (aviaddavidlevi2722 ) שבו שהקמתי את הערך של הקבוצה נשכחה עד ידי והקמתי שם משתמש חדש , והוספתי שכתוב להמשך הערך של הקבוצה, והיא בוטלה בטענה שצריך וותק של 4 ימים. אני עם הסיסמה החדשה עם וותק של 6 ימים, שלא לדבר על הערך שלי שאני הוא זה שהקמתי אותו לפני חודשיים פחות או יותר . האם אפשר בבקשה מענה ואישור להמשך שכתוב הערך שלי כפי שמצופה ממני.אני רוצה לעבוד על המשך השיפוץ /עדכון/רלוונטיות ושכתוב הערך, כמובן שזה יהיה תהליך של זמן ראוי שבו אני מבקש, לכן בתור אחד שהקים את שם ערך זה אני מבקש להכיר בשם משתמש החדש שלי לחילופין . ולתת לי להמשיך לתקן את הערך שאני הקמתי אותו ובזכות. לכן אם אני מעדכן את הערך שלי ומוסיף לו עדכון רלוונטי בבקשה אני מפציר לא למחוק לי אותו, זה עדכון של הערך אודות הקבוצה שאני מנהל אותה. אני אכניס עד סוף השנה את השכתוב הראוי והנכון שעומדים בסטנדרטים הראויים לכך על ידי גורמיים רשמיים שאותו אתם מבקשים. מבקש אישור והזדמנות להמשיך לעשות את המשך מלאכתי על הצד הטוב ביותר כפי שמתבקש. בבקשה ותודה.

צר לי, אך צורת הכתיבה שלך מתאימה למדורי ספורט (שכבודם במקומם מונח), ואינה מתאימה לוויקיפדיה. יש ביטויים של הגזמות והתלהבות, חוסר נייטרליות (עם כל הכבוד, אין כאן חשיבות כמו ביורוליג), ופירוט יתר קיצוני יחסית לליגת חובבים. אני ממליץ שתקרא את מדריכי הכתיבה שאליהם יש הפניה מהדף ברוכים הבאים.
מנימת דבריך משתמע (לכאורה) שאתה חושב שיש לך מעין בעלות על הערך. זו טעות. בוויקפדיה אין בעלות על ערכים, וכמו שכל אחד רשאי להוסיף כל אחד רשאי למחוק. במקרה של מחלוקת דנים בדף השיחה.
מעבר לכך, פנייתך אלי בדף שיחתי הועברה לכאן כיוון שדיונים ממשיכים במקום שבו הם החלו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:36, 29 במרץ 2015 (IDT)תגובה

צר לי לקבל את הצורת דברייך כלפיי, אך אשים את זה בצד מפאת כבוד. ואקבל את דברייך, הנני רואה שאותה נימה של כתיבה הינה גם נמצאת בגוף הדף ואינה נמחקה אך מחובתי כלפי משתמשים אחרים הוא לשכתב ולעדכן את הערך. אך אשוב ושנה את הכתיבה לכתיבה נטרלית קצרה ועניינית כפי שמבקש. מלאכתי עוד לא הסתיימה ואסיים אותה על פי אותם הסטנדרטים הדרושים לכתיבה ויקפדית. יש דברים שכרוכים לתיקון ושכתוב ואעשה אותם בבוא העת. ומקווה שהפעם תוכל לקבלה. (נ.ב. ולהזכירך שלא במעט ויקפדיות אישיות מפורסמות וכדומה הניסוח והפירוט דומה לניסוח שהנני כתבתי מקודם , שאותו לא קיבלת .)

שלום . הנני ניסחתי מחדש(20:56) על פי הסטנדרים הדרושים הראוים לכך, ונעניתי ויישמתי את בקשתך בכבוד רב (למרות שלא מסכים ב100 האחוזים, מרכין את ראשי אך מקבל אותם) לצורת ניסוח המחודשת הדרושה לכך. מקווה שלפני שתפסול ישר ובמהירות ללא רגע קט של חשיבה , לראות שאכן נצמדתי לבקשתך . ותענה לאישור והמשך עבודת המלאכתי לעדכון הערך. שאין זו יורדת מחשיבותה בגלל שהיא לא קבוצה ביורוליג לטענך (מקום ענף החירשים כבוד מקומם מונח) תודה רבה . בברכה אביעד לוי