שיחת משתמש:Ayumi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת קומולוס בנושא איומי האמאסאקי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ayumi, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

John Doe 13:20, 8 אוקטובר 2005 (UTC)


אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Ayu2.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, John Doe 13:20, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

ל - John Doe בתמונות שאני מעלה ואעלה (במקרה שהן של הזמרת היפנית איומי) אין כל זכויות יוצרים כי כל התמונות האלה הועלו לרשת על ידי מעריצים והם משתפים אחד את השני בתמונות ולכן אין בעיה של זכויות יוצרים.

התמונות שמעלים המעריצים גם הם לקוחות ממקור כלשהו שקרוב לודאי מוגן בזכויות יוצרים. לעניות דעתי התמונות עדיין מוגנות בזכויות יוצרים. John Doe 15:31, 8 אוקטובר 2005 (UTC)
בוודאי שהתמונות מוגנות בזכויות יוצרים. לצערי, יש למחוק אותן מהשרת. גילגמש שיחה 15:38, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

אבל אם ישנם זכויות יוצרים, אז הם רשומים על התמונות. אני מבקש לאפשר לשים תמונות.

את יכולה לשים רק תמונות חופשיות או תמונות בעונות על כללי "השימוש ההוגן" לפרטים ראי דפי עזרה ואת הדפים שמדברים על זכויות יוצרים ושימוש הוגן. גילגמש שיחה 16:13, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

אין בעיות, אבל מאיפה הסקת שאני בת? אני זכר.

מהכינוי כמובן. אם אדם בוחר בשם של זמרת, סביר להניח שזאת בחורה, לא? גילגמש שיחה 16:52, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

ממש לא בהכרח, יש הרבה בנים(אולי לא פה) שמכונים בשמות של זמרות וזאת גם זמרת יפנית לא סתם זמרת.

אל תעלה בבקשה תמונות מוגנות בזכויות יוצרים. אם תמשיך להפר את חוקי זכויות היוצרים, אאלץ לחסום אותך לעריכה. תודה, גילגמש שיחה 19:27, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

אתה לא רואה שיש זכויות יוצרים של האתר על התמונות שהעלתי?? למה אתה לא בודק?

אני בדקתי. על מנת להסיר ספק - כל התומנות שיש ברשת, בספרים והוצאות מודפסות אחרות, לרבות פרסומות, מוגנות בזכויות יוצרים, אלא אם כן צוין במפורש אחרת. גילגמש שיחה 19:31, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

איזה מין טעם יהיה לערך בלי תמונות ממחישות?

מצא תמונות שלא מוגנות בזכויות יוצרים. מקום טוב לחיפוש הוא ויקיפדיות בכל השפות וויקישיתוף. תמונות של אלבומים נחשבים לשימוש הוגן, בתנאי שהן נמצאות רק בערך של הזמר והאלבום. גילגמש שיחה 19:37, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

אה סבבה, התמונה הראשונה הראשונה ששמתי והורדת אותה היא מסינגל..

צריך לציין את זה במיוחד (יש רשימת תבניות למטה כשמעלים תמונות) בחר את המתאימה, במקרה זה "עטיפת אלבום". יש מספיק תמונות כשרות, לא צריך לפגוע בזכויות יוצרים. גילגמש שיחה 19:54, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

אוקיי, מצטער על האי נעימות.

איומי האמאסאקי[עריכת קוד מקור]

הוצאתי כרגע את כל הטקסטים על האלבומים עצמם לערכים נפרדים, כפי שמקובל בוויקיפדיה, כלומר יש עכשיו ערכים A Song for XX, LOVEppears, Duty, A BEST, ערכים אלו צריכים לעבור עריכה לגבי הדברים הבאים:

  • למיטב הבנתי כל טבלה והטקסט לאחריה מתייחסים למשהו אחר (סינגל אחר? קבוצת סינגלים? לגרסה של האלבום? לא ברור), כך שיש צורך ליצור כותרות בהתאם
  • לא משתמשים בכתב מוטה בעברית
  • צריך להשתמש בסגנון הנקודות (כמו זה שאני משתמש בו עכשיו) בשביל הקטעים של הפרטים לגבי כל קבוצה
  • יש לבנות את הערכים של האלבומים בעזרת תבנית: אלבום (יש בדף השיחה של התבנית דוגמה כיצד עושים זאת)
  • בכלל מומלץ שתסתכל על עזרה:עריכת דף.

לגבי הערך איומי האמאסאקי עצמו, יש בעיות ניסוח בערך (בעיקר הערצת יתר לכוכבת) ולכן יש לשכתבו, עדיף שאתה תבצע זאת (כי אתה מכיר אותה). בנוסף יש להכניס פסקה קצרה על כל אחד מהדיסקים במקום הפרטים שהיו קודם (השארתי את הכותרות).

בתודה, טרול רפאים 19:36, 16 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום. הסתכל במה שעשיתי ל-A BEST. תוכל בבקשה לעשות משהו דומה לערכים האחרים על האלבומים שלה? השתמשתי בתור דוגמה בערכים אחרים על אלבומים של זמרים/להקות ולקחתי מידע מהערך באנגלית על האלבום. היה שם הרבה מידע עודף, לפי דעתי. זכור שכאן אינציקלופדיה, ואין צורך לפרט בדיוק כמה שניות אורכת כל גרסה של השיר בסינגל של הרצועה השישית מתוך האלבום. בסדר?בן ה. 20:55, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה