שיחת משתמש:Eranglo/נוי רויטנברג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת אנדר-ויק

נוי רויטנברג, היא ללא ספק דמות חשובה ומשפיעה בקהילה. חשיבותה האיציקלופית? מדובר בדמות מוכרת, ידועה ואהובה בקהילה, ומהבולטות בזמרות הלסביות בישראל. בנוסף, אוסיף בימים הקרובים פרטים עליה ובעיקר על פועלה הרב בקהילה, בין השאר, שיר הנושא של סרט סטודנטים בשם "סדקים" על גיבוש זהות ונטייה מינית ועל שוני בחברה הדתית, את מעורבותה בארגון נוער גאה, בו היא מתנדבת ואף מנהלת את פורום היצירה שלו, את יצירת (כתבה והלחינה) שיר הנושא בסרט "אל תרצח" העוסק בפיגוע בברנוער את חשיבותה כיוצרת צעירה במדינת ישראל מסגנון אחר, ועל עוד רבים אחרים.

האם זה מספיק כהסבר? נוי היא דמות חשובה ומשפיעה על הקהילה הלהטבית לא פחות מיוצרים אחרים שזכו פה לערך. מה פסול בלאפשר לה ערך? היא בעלת משמעות לציבור רב (אלפי ועשרות אלפי אנשים) בארץ.

שבוע מצויין

ערן.

עריכה:

בנוסף, הרצתי את מבחן גוגל, כמו שכתוב בדף עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים, ויש לנוי כ1,300 אזכורים. בנטסף, היא יוצרת וכותבת, ואף מעלה לאתר היצירות הישראלי במה חדשה יצירות, ולכן אני מניח שהיא עונה על ההגדרות של משוררת.

כולי תקווה שהעניין הובהר,

שבוע מעולה,

ערן.

היי ערן. כפי שכתבתי לך בדף השיחה - מדיניות ויקיפדיה בנושא מוזיקאים ויוצרים היא ברורה ולפיה אמן שטרם הוציא אלבום מסחרי (או משורר שטרם הוציא ספר שירה) אינם זכאים לערך. אין עוררין על כך שרויטנברג היא יוצרת פורה ופעילה חברתית בולטת, אך לצערי אין בכך די, בשלב הזה, להצדיק ערך אודותיה באנציקלופדיה למרות מספר התוצאות בגוגל שהוא, אגב, לא מאוד משמעותי.
אנשים רבים ומוכשרים בישראל ומחוצה לה לוקחים חלק ביצירה על גווניה השונים ופעילות חברתית ענפה בקהילות שונות, אך כאשר מגיע הדבר לשאלת החשיבות האנציקלופדית איננו נוהגים לסטות בנושא הזה מקווי המדיניות. בהערת אגב אציין שגם לאחר מחיקת הערך, ניתן יהיה לשחזר אותו במידה שתהייה לכך הצדקה. רויטנברג נמצאת ממש בתחילת דרכה ואני סבור שטרם הגיע לכך הזמן. מקווה שבעתיד. בברכה, אנדר-ויק13:38, 27 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

שלום.

תודה על התגובה, ואני כמובן "מקבל את הדין". אני מאמין שעם הזמן אכיר מספיק את החוקים ולא היו בעיות מעין זאת.

עם זאת, יש לי שאלה חשובה. הייתי מאוד רוצה למשל לשים את זה כרגע בארגז חול שלי, כדי שאוכל לעבוד על זה באופן מסודר ולהכין כבר דף. בעתיד, כאשר נוי אכן תהייה ראויה לערך (אני מצפה לאלבום בקרוב) אוכל להעבירו ישירות. האם זה מקובל עליך, ועומד בחוקי ויקיפדיה? אני מאוד אשמח.

מעבר לכך, תודה לך על המהירות של התגובות. נחמד לקבל יחס כזה מהיר.

שבוע מעולה,

ערן.

אין מניעה רשמית להעברת ערך כזה לארגז חול, ועל כן העברתי אותו עבורך. אני אשמח לראות אותך ממשיך ותורם לוויקיפדיה, עדיין חסרים לנו ערכים מהותיים ואחרים דורשים הרחבה (הזכרת להט"ב, ראה פורטל:להט"ב/ערכים מבוקשים לדוגמא. דף השיחה שלי זמין עבורך לכל שאלה ועזרה, וכך גם דלפק הייעוץ. בברכה, אנדר-ויק17:17, 27 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
שלום רב.

תודה רבה על ההעברה. בנוסף, כבר יצא לי לעיין בפורטל וכבר תרמתי את הערך הראשון שלי! יפאן יפאן

תודה על העזרה, ושבוע טוב.