שיחת משתמש:Florentin~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת דוד שי בנושא אזהרה:פרסומת
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Florentin~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Little Savageשיחה 19:08, 13 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אזהרה:פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "בערך פסיפוטו" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה ב[[|דף השיחה]] של הערך.

odedee שיחה19:35, 13 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מאחר שחזרת ויצרת את הערך, נחסמת. המשך התנהלות כזה יגרור את חסימתך לצמיתות. odedee שיחה20:02, 13 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
התקבל באימייל:
עודד, שלום רב.
זה עתה קיבלתי הודעה כי נחסמה יכולתי להוסיף את הערך פסיפוטו לויקיפדיה, ביוזמתך.
הבחנתי שגם לך נגיעה מסויימת בתחום האמנות. ככזה, אני מניח שאתה מבין, כי לתחום הצילום והעיצוב הגרפי, אספקטים נרחבים, ביניהם התפתחויות שונות של טכניקות אומנותיות מגוונות, הנוצרות להן עם השנים.
לצערי, לא נתברכנו בשפה העברית בשמות מוכנים מראש לאותם רכיבים של האומנות, וכשם שהמונח "ג'יפ" מייצג כיום בלשוננו רכבי שטח, כך גם פסיפוטו, אשר הפך למונח שגור.
חשוב, לפני שאתה מקדים ופוסל, לבדוק. אומנות יצירת תמונות הפסיפס הינה פן מוכר בעולם הצילום. המקבילה הלועזית למונח זה הינה Photomosaic, אשר אם תעיין באנציקלופדיה באנגלית, תופתע למצוא ערכים המתארים אותה, כולל תיאור טכני מפורט.
בשל העובדה שמאחורי מונח זה עומדת הסטוריה התפתחותית, וכן פן טכני נרחב, ובשל העובדה שהמידע המוצר תחת ערך זה הינו חומר העשרה ומידע אינפורמטיבי ולא חומר שיווקי מכל סוג שהוא, אני מוצא לנכון להעלות ערך זה, ולאפשר בפתיחות האופיינית של ויקיפדיה את היכולת להרחיבו על בסיס הידע של המבקרים.
תחת נושא זה צפונות סוגיות מתמטיות בבסיס האלגוריתם שמאחורי הפקת העבודות וכן תחומים רבים נוספים, אותם יש מקום לסקור.
חשוב לי להבהיר לך את הסוגיה, על מנת שנוכל לתקן.
אשמח לשמוע את תגובתך, אשמח אם תלמד את הנושא לפני שאתה מחליט למהר ולפסול, ואשמח אם תתן את החופש האופייני לויקיפדיה גם לאחרים.
לא מיהרתי לפסול, פסלתי רק אחרי שבדקתי בגוגל וגיליתי של"פסיפוטו" יש רק כשלושים מופעים, רובם ככולם פרסומיים. תוכן הערך שהעלית לא מותיר מקום לספק ("זהו שם מותג וסימן רשום (מאגר סימני המסחר, סימן רשום 185933, 11/12/2005)", "פסיפוטו - תמונה אחת שווה אלף תמונות". וכדומה). ברור שהטכניקה קיימת, וברור גם שבציבור דוברי העברית לא מקובל לקרוא לה בשם פסיפוטו, אלא זה השם שבחרתם אתם לתת לה ולאתר שלכם. מאחר שוויקיפדיה משקפת את המציאות ולא יוצרת אותה, אין מקום לערך שהוא פרסומת גרידא. odedee שיחה03:54, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מצד אחד, ברורים הנימוקים למחיקה: פסיפוטו הוא סימן מסחר, שמו של עסק ספציפי הפועל בישראל, כך שהערך מקדם את עסקיו של עסק זה. מצד שני, מדובר בטכניקה ייחודית ומעניינית, שבוודאי ראוי לעסוק בהיבטים הלא מסחריים שלה, בדומה לערך en:Photographic mosaic. אני מציע לשחזר את הערך, אך למחוק ממנו כל זכר ל"פסיפוטו", כלומר לשנות את שם הערך לפסיפס תצלומים, ולמחוק את הקישור לאתר "פסיפוטו", ולוודא שהערך עוסק רק בהיבטים טכניים ואמנותיים, ולא בהיבטים מסחריים. בצורה זו לדעתי הערך יהיה ראוי להופיע בוויקיפדיה. דוד שי 06:21, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
כפי שכתבתי, ברור שמדובר בתופעה קיימת ובדומה ל"חפלק", אין לי כל התנגדות שיהיה עליה ערך, להיפך. מצד שני אינני אוהב להמציא שמות - גוגל אינו מוצא אף אדם שקרא לטכניקה זו "פסיפס תצלומים", כך שאני חושש שרק קוראים מעטים יגיעו אליו. odedee שיחה07:03, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
לפסיפס תמונות יש מספר מופעים סביר בגוגל, אם כי לא כולם במשמעות של ערך זה. אשחזר את הערך לשם זה. דוד שי 07:48, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:53, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:46, 19 באפריל 2015 (IDT)