לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Getlook

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Dovno בנושא מלחמת עריכה

בני אהרון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בני אהרון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום, ערכתי את הערך ״בני אהרון״ מתוך היכרות אישית עם בני ורצון לכתוב עבורו ערך מדויק יותר. אני אח שלו 😀. תודה.

תוכל לאפשר לי זאת? Getlook - שיחה 22:16, 30 ביולי 2020 (IDT)תגובה

בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
מרבית המידע שהכנסת אינו רלוונטי, וכתוב באופן בלתי אנציקלופדי. אבקשך שלא להוסיף מידע לערך מכיוון שברור כי אינך בקיא באופן בו יש להכניס את המידע. אתה מוזמן לפרט את המידע בדף השיחה של הערך, במידה ויהיו חלקים רלוונטיים אכניס אותם באופן מסודר לערך. (שימנשמע?) מה, אין? 23:04, 30 ביולי 2020 (IDT)תגובה

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.

שלום, אני באמת מנסה להבין מה לא בסדר במה שעשיתי ולמה מאיימים עליי. אשמח להסבר. בערכים דומים מצויינים מבצעים שבני אהרון השתתף בהם וגם תפקידים שביצע ומחקתם ואף חסמתם לעריכה. בנוסף - תיארתי את מהלך שירותו הצבאי של בני מגיוסו ועד היום וגם במקרה זה העריכה נמחקה וננזפתי. אנא הסבר לי כיצד ניתן לעשות זאת נכון. Getlook - שיחה 00:24, 31 ביולי 2020 (IDT)תגובה

שלום. הסיבה שנחסמת היא שלאחר מספר פעמים שהובהר לך שיש התנגדות לעריכה שלך, חזרת עליה שוב ושוב. כלל בסיסי בעריכה בוויקיפדיה הוא שברגע שמישהו הביע התנגדות לעריכה שלך (מכל סיבה שהיא), לא חוזרים עליה, אלא פותחים דיון בדף השיחה של הערך כדי להגיע להסכמה.
במקרה זה, שי אבידן כתב לך מספר פעמים שהתוספות שלך כתובות באופן לא אנציקלופדי. תוכלו לדון על כך בדף השיחה של הערך.
אם תאשר שלא תכניס יותר עריכות שהובעה להן התנגדות ללא השגת הסכמה בדיון, אסיר את החסימה. Dovno - שיחה 00:46, 31 ביולי 2020 (IDT)תגובה
לצערי, לא אישרת כאן שהבנת את הכללים ושלא תחזור על עריכה שהובעה לה התנגדות. כיוון שעם תום החסימה חזרת להכניס לערך אותם תכנים שמישהו התנגד אליהם, נחסמת לשלושה ימים.
אני חייב להדגיש שוב: העריכה בוויקיפדיה חייבת להיות באופן שיתופי. זה אומר שאם הובעה התנגדות לעריכה שלך אסור לך להחזיר אותה לערך, ויש לדון על השינוי המוצע בדף השיחה של הערך.
כמו בעבר: אם תגיב שהבנת ושלא תחזור על כך, אסיר את החסימה. אם לאחר תום החסימה תחזור שוב על עירכות שהובעו להן התנגדויות תיחסם לזמן ארוך יותר. Dovno - שיחה 09:53, 2 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה