לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Hbendav

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Hbendav בנושא אפרים אלימלך אורבך

אפרים אלימלך אורבך[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אפרים אלימלך אורבך. הסיבה לכך היא: הסרת מידע ללא סיבה ועוד.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, המאו"ר - שיחה 16:32, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה

אני ממליץ להוסיף את המידע לאט לאט וכך הדברים המתאמים יכנסו והדברים שלא, יימחקו. המאו"ר - שיחה 16:33, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה
שלום! הערך המקורי נכתב ללא התייעצות עם המשפחה - ילדיו: ד"ר יוסף אורבך, גב' רחל קרן, גב' אסתר בן-דוד, גב' נעמי אורבך-שבילי, ומאיר אורבך. הם כתבו את הערך מחדש, תוך כדי הרחבה ומתן ביטוי הולם לפרופ' אורבך ז"ל. הערך הנוכחי מורחב יותר, מפורט יותר ומדוייק - לעומת אי-דיוקים בערך הנוכחי.
זאת הסיבה שאני (לפי בקשת אשתי, אסתר - בתו) ערכתי את הערך מחדש. איך ניתן להמשיך?
בברכה, חנוך Hbendav - שיחה 16:44, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה
הרבה מהמידע שהוספת מהימן ואיכותי אך חלקו לא אינציקלופדי ומיותר, לכן אני מציע שתוסיף את המידע פסקה אחרי פסיקה, חלק יאשר וחלק לא יאשר, אני מתייג גם את בן עדריאל שביטל את העריכה.
עמוד ראשי
ראו גם – ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד
המאו"ר - שיחה 16:53, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה
שלום חנוך. לצערי, נאלצתי לבטל את העריכה שלך. אסביר:
ראשית, יצוין שאין כל חובה לכתוב את הערך בהתיעצות עם המשפחה או בהסכמתה, שכן מדובר בערך אנציקלופדי ולא בדף הנצחה. כולנו כמובן נשמח לכל שיפור של הערך, בין אם יבוא מצד המשפחה ובין אם לא, ובלבד שאכן ישפר את הערך.
לצערי, הגרסה החדשה שכתבתם הייתה טובה פחות מקודמתה. בעיקר, היא הייתה רוויה בתשבחות ובניסוחים שאינם מתאימים לאנציקלופדיה האמונה (או אמורה להיות אמונה) על כתיבה נייטרלית ו"יבשה". דוגמאות למשל: "אורבך החוקר מתגלה בספר זה, לא רק כבעל אומץ ומעוף לכלול את מגוון השאלות והסוגיות לכלל תורה שלמה, אלא גם כהוגה בעל אחריות תרבותית-ציבורית הרואה מחובתו להציע את פירות המחקר לקהל הקוראים המשכיל"; "כדמות ציבורית מוסרית מן המעלה הראשונה", ועוד ועוד. בנוסף, היה בה פירוט יתר והבאת פרטים שהחשיבות שלהם היא בעיקר משפחתית פנימית אך טפלה במבט האנציקלופדי הכולל. גם מבחינה סגנונית, היא היתה חסרה "ויקיזציה", חלוקה לפסקאות מסודרות, קישורים פנימיים לערכים, וכד'.
לכן, בשלב הראשון החזרתי את הגרסה הישנה לקדמותה. בשלב השני, אני מציע שתשווה בין שתי הגרסאות, וכאשר בגרסה הנוכחית של הערך יש חוסר או אי-דיוק, תתקן אותה על פי הגרסה שכתבת. התחלתי לעשות משהו כגון זה בפסקת הביוגרפיה, אך ניתן להמשיך כך גם במקומות אחרים בערך. כמובן, יש להקפיד על כתיבה נייטרלית, בסגנון התואם את הסגנון המקובל כאן. תודה רבה ובהצלחה, בן עדריאלשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ב 17:14, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה
של בן עדיאל. ראשיץ תודה על הביקורת הבונה והעצות החיוביות. אני מקווה שהצלחתי להשתפר בעריכה ביוגראפית החלקית שביצעתי. ניסחתי באופן יבש ונייטרלי כמיטב יכולתי, וגם הוספתי פרטים חשובים שהיו חסרים. טרם הוספתי לינקים לטקשס הנוסף. אפשר להוסיף מאוחר יותר? אשמח לקבל משוב אם אני עכשיו בכיוון הנכוןץ בברכה, חנוך Hbendav - שיחה 18:01, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה