שיחת משתמש:Holoni

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת דב ט. בנושא פנחס אילון
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Holoni, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Gridge ۩ שיחה 00:43, 19 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

פנחס אילון[עריכת קוד מקור]

שלום ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אשמח לדעת מהו מקור המידע עליו הסתמכת לצורך כתיבת הערך. בברכה, ‏Gridge ۩ שיחה 00:46, 19 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

Holoni, אני מבקש שלא תשחזר עריכות שלי, ואם עריכה לא מוצאת חן בעיניך, תעלה את הבעיה בדף השיחה של הערך. ‏Gridge ۩ שיחה 01:25, 19 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

שלום ‏Gridge, קודם כל תודה רבה על העזרה ועל הזמן שאתה משקיע בעריכה (אני כבר לא מדבר על השעות שבהן אתה עובד...) אני חדש בויקיפדיה, ולכן אינני בקיא בכל רזי העימוד והכללים של ויקיפדיה, ומאוד התפעלתי מהמהירות ומהמקצועיות בה הערך הזה קיבל צורה! אתמול בלילה הייתי פשוט הרוג, ולכן לא עניתי לך. בקשר לשינויים: כפי שבוודאי ראית, הוספתי משפט על רעייתו של אילון, וכן שוב את הקישור לאתר יקירי חולון. מי שמעיין בספרים (וגם גדל בחולון) יודע שמרים אילון היא חלק חשוב ומעניין בסיפור של אילון, ולכן חשוב מאוד להזכיר אותה בהקשר הזה. דבר נוסף, הוספתי תמונת פורטרט של אילון שמצאתי באתר של עירית חולון, ואני לא בטוח איך עובד כאן הקטע של זכויות יוצרים. נראה לי שזה מה שמכונה "שימוש הוגן". אני אודה לך אם תוכל לעזור לי בכך. בהמשך אעלה אולי תמונות נוספות. נוסף לאתר הסימן "בעבודה", כנראה בצורה אוטומטית, ושוב, אינני בטוח מה זה אומר. שוב תודה, ולהתראות, --Holoni 10:48, 19 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

בבקשה וברוך הבא לוויקיפדיה.
אשר לערך: אני מקווה שהוא לא כולל סופרלטיבים מיותרים, ואשמח אם ויקיפדים נוספים יעברו עליו.
אשר לתמונה: אנו בוויקיפדיה משתדלים לעשות שימוש בתמונות חופשיות בלבד, הכוונה היא לתמונות שבעל זכויות היוצרים בהן ויתר על חלק מזכויותיו בתמונה או כל הזכויות (קרא תנאים). במקרים מסוימים אני מאפשרים תמונות בשימוש הוגן; מכיוון שהתמונה שהעלית נלקחה מהאתר של עיריית חולון, ומכיוון שמדובר באדם שהלך לעולמו, אני סבור שהשימוש בתמונה הוא אכן במסגרת של שימוש הוגן ואסדיר את רישיונה, אך אני מבקש שתקשר לאותי לדף באתר של העירייה ממנו לקחת אותה (יש בעיה טכנית באתר - אני כלל לא מצליח להיכנס). אם יש ברשותך תמונות רלוונטיות נוספות, ואתה מעוניין לתרום אותן, נשמח לקבלן.
אשר לתבנית {{בעבודה}}: אתה בעצמך הוספת אותה לערך, ומשמעותה היא שהערך נמצא בשלבי עריכה וכתיבה. מדבריך הבנתי שהערך הושלם, לכן הסרתי אותה.
בברכה, ‏Gridge ۩ שיחה 16:32, 19 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

היי ‏Gridge, שוב תודה על העזרה.

לדעתי הערך איננו כולל סופרלטיבים מיותרים. אינני יודע אם אתה מכיר חולונים ותיקים, אבל אם תשאל כל חולוני בגיל, נגיד 40 ומעלה, שזוכר את אילון ותקופתו - כולם מדברים בגעגועים אליו (מספיק לעשות חיפוש על פנחס אילון בפורום חולון של YNET... מעבר לתלונות על בעיות קיימות כיום ברחוב פנחס אילון, ישנם גם פוסטים על האיש עצמו). אין היום אנשים כמוהו (למרות שאינני טוען שאין אנשים טובים היום במנהל הציבורי). הסופרלטיבים קיימים גם במקורות מהם לקחתי את החומר, בתיאור שם הרחוב בחוברת "רחובות מספרים" של עירית חולון (http://www.holon.muni.il/Htmls/Hebrew/alef.pdf) ממנו לקחתי משפט או שניים (אבל לא מספיק אולי לציין כמקור לקריאה נוספת), ועוד.

התמונה לקוחה מתוך אתר העיריה כפי שאמרתי, מהחלק בשפות זרות: http://www.holon.muni.il/Htmls/English/hair_holon1.html . גם לי היתה בעייה להיכנס לאתר בלילה, הוא היה לא זמין בחלק מהזמן.

לגבי תמונות נוספות - אני אבדוק. מה לגבי סריקה של תמונות מהספרים הנ"ל או מפרסומים של עירית חולון עצמה? האחרונות גם הן צולמו על-ידי צלמים כלשהם, אבל אני מניח שזה יהיה במסגרת שימוש הוגן, לא?

לגבי התבנית "בעבודה" על זה אפשר להגיד "אופס"... ותודה שהורדת אותה. הערך נראה גמור פחות או יותר, אבל אני חושב שאני אוסיף לו עוד מידע מידי פעם (אני בשלב ההתלהבות... ;-)

תודה וסופשבוע נעים, --Holoni 18:33, 19 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

לשאלתך: העיר חולון זרה לי, ואינני מכיר חולוני ותיק שיחלוק איתי את הרושם שלו על ראש העיר המנוח. אולי הוא אכן "התמסר לשיפור חיי התושבים" ו"האיץ את הבנייה". אינני יודע. למשל הציטוט: "הקים את אזור התעשייה השני בגודלו בארץ" - האם זהו אכן אזור התעשייה השני בגודלו בישראל? האם הוא אכן הקים אותו לבדו? (אולי "סייע בהקמת אזור תעשייה, מהגדולים בישראל"). לעניין סיוע במקורות מידע: אסור להעתיק משפטים, זו הפרת זכויות יוצרים. יש לשנות את הרכב המשפט, ולכתוב את הטקסט במילים שלך. בעניין התמונות: כאמור ההעדפה היא לתמונות חופשיות. אם הנך מעוניין להעלות תמונה בשימוש הוגן, אתה מוזמן לפנות אליי קודם, ואנסה לקבוע באופן פרטני אם זהו אכן שימוש הוגן. סריקה חופשית מספרים ישראלים, למיטב ידיעתי רק אם הם הודפסו לפני 1946. אם מצאת תמונה שמוגנת בזכויות יוצרים, נסה לבחון אם ביכולתך לפנות אל היוצר/המחזיק בזכויות, ולבקש שיתרום את התמונה (לא לוויקיפדיה, לכלל). שבת שלום, ‏Gridge ۩ שיחה 19:13, 19 באוקטובר 2007 (IST).תגובה
זה אכן היה אזור התעשייה השני בגודלו, בתקופת איילון. דב ט. 19:15, 19 באוקטובר 2007 (IST)תגובה