שיחת משתמש:IdanST
הוספת נושא| שלום IdanST, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית! | |||||||||||||
|
| ||||||||||||
בברכה, גילגמש • שיחה 04:32, 4 במרץ 2021 (IST)
בדוק עריכות אוטומטית
[עריכת קוד מקור]| שלום IdanST,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים. כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בוויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: לשון ואיכותם של מקורות. |
בברכה, ניב — שיחה — הצבעת כבר במומלצים? 22:52, 23 בפברואר 2025 (IST)
קבל 2 עיטורי זהב! בגין כתיבת לפחות 30 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת 15 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף כולל הארכיון שלה. יישר כוח! אנחנו שמחים שאתה בין העורכים שנותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, אתה מקבל את מדליית הזהב שלנו! אתה זכאי להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור הזהב לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
| תודה רבה לך על כתיבת 15 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף כולל הארכיון שלה. יישר כוח! אנחנו שמחים שאתה בין העורכים שנותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, אתה מקבל את מדליית הזהב שלנו! אתה זכאי להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור הזהב לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
IdanST, שלום ותודה לך על כל התרומות שלך
לוויקיפדיה ולמיזם לטיפול דחוף.
אני מצטער על האיחור בהענקת עיטור הזהב הראשון בגין כתיבת 15 ערכים דחופים.
אשמח להעניק לך בהמשך את עיטור הזהב השלישי בגין כתיבת 45 ערכים דחופים,
ולאחריו את עיטור פלטינה בגין כתיבת 50 ערכים דחופים, שמעניק כרטיס כניסה ל-"היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף".
אני רואה שפתחת לא מעט טיוטות על חתני פרס וולף, ונראה לי שאתה בדרך הנכונה לקבלת עיטורים נוספים.
בהצלחה בהמשך הדרך! אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 20:23, 14 במרץ 2025 (IST)
קבל את עיטור הפלטינה על כתיבת לפחות 50 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף, וכרטיס כניסה ל-"היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף"
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת לא פחות מ-50 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף כולל הארכיון שלה. יישר כוח! אנחנו שמחים שאתה בין העורכים שנותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, אתה מקבל את עיטור הפלטינה שלנו! אתה זכאי להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור הפלטינה לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
IdanST, שוב שלום. כל הכבוד לך על קצת כתיבת ערכים בוויקיפדיה ובמיוחד ערכים מהמיזם לטיפול דחוף. ראיתי שכתבת כבר 50 ערכים דחופים, ובהמשך עוד 4 טיוטות במצב מתקדם. אני עושה עדכון מיוחד ב"היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף", לכבוד כניסתך כחבר חדש, ומסתמן שאתה המצטיין של חודש מרץ. מגיע לך גם עיטור הזהב השלישי בגין 45 ערכים דחופים. אשמח להעניק לך בהמשך את עיטור הזהב ה-4 על כתיבת 60 ערכים דחופים. בהצלחה בהמשך הדרך! אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 12:33, 17 במרץ 2025 (IST)
IdanST • שיחה 16:53, 17 במרץ 2025 (IST)
- היי, כל הכבוד לך על המשך ההשקעה גם בטיוטות. אשמח אם תיתן עדיפות להשלמת טיוטה:ולאמיר מרקז, כדי שאוכל להוסיפו בימים הקרובים לרשימת "הנפטרים לאחרונה" בתחתית התבנית:חדשות ואקטואליה. אגב, יש בתבנית לטיפול דחוף עוד 4 ערכים על נפטרים לאחרונה שמחכים להכחלה ולכניסה לעמוד הראשי: אמילי דקן, דאג סולסטד, אדי ג'ורדן (איש עסקים) ואנדריה דליבאשיץ'. לידיעתך, למרות שהפעם שלא כרגיל, לא היו תגובות לפוסט ויקיפדיה:כיכר העיר#נחצה הרף של כתיבת 2,000 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף ע"י זוכים בעיטורים, ויקיפדים רבים מאוד מעריכים את התורמים הגדולים למיזם לטיפול דחוף. והערה אחרונה, אם תכתוב את הערכים ישר במרחב הערכים (עם תבנית {בעבודה}) הם יופיעו בדף מיוחד:דפים חדשים שוויקיפדים רבים עוקבים אחריו, וכך יותר ויקיפדים ייחשפו לתרומות שלך. כיום הערכים שאתה מעביר מטיוטות מתפרסמים בויקיפדיה:ערכים חדשים. זה כמובן לשיקול דעתך, האם לשנות את שיטת העבודה שלך. אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 21:18, 20 במרץ 2025 (IST)
- היי אגסי,
- מעדכן שהעברתי את כל הטיוטות למרחב הערכים, כולל ולאמיר מרקס.
- בגדול, רק השבוע כתבתי 27 ערכים מתבנית לטיפול דחוף, סה"כ 48 ערכים מתבנית לטיפול דחוף החודש (מתוך 60 סה"כ שכתבתי).
- תודה על התיוג בכיכר העיר.
- מכיר את שיטת יצירת ערכים במרחב הערכים ישירות; מעדיף לעבוד קודם בטיוטה, במיוחד לערכים ארוכים כמו אנטונוב An-124 רוסלן או אראדו Ar 234 בליץ. ייתכן שאני אעשה זו ישירות לערכים קצרים, עוד לא החלטתי, לבינתיים ממשיך בשיטת יצירה בטיוטה ואז העברה למרחב הערכים. IdanST • שיחה 13:40, 21 במרץ 2025 (IST)
- היי, כל הכבוד לך על המשך ההשקעה גם בטיוטות. אשמח אם תיתן עדיפות להשלמת טיוטה:ולאמיר מרקז, כדי שאוכל להוסיפו בימים הקרובים לרשימת "הנפטרים לאחרונה" בתחתית התבנית:חדשות ואקטואליה. אגב, יש בתבנית לטיפול דחוף עוד 4 ערכים על נפטרים לאחרונה שמחכים להכחלה ולכניסה לעמוד הראשי: אמילי דקן, דאג סולסטד, אדי ג'ורדן (איש עסקים) ואנדריה דליבאשיץ'. לידיעתך, למרות שהפעם שלא כרגיל, לא היו תגובות לפוסט ויקיפדיה:כיכר העיר#נחצה הרף של כתיבת 2,000 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף ע"י זוכים בעיטורים, ויקיפדים רבים מאוד מעריכים את התורמים הגדולים למיזם לטיפול דחוף. והערה אחרונה, אם תכתוב את הערכים ישר במרחב הערכים (עם תבנית {בעבודה}) הם יופיעו בדף מיוחד:דפים חדשים שוויקיפדים רבים עוקבים אחריו, וכך יותר ויקיפדים ייחשפו לתרומות שלך. כיום הערכים שאתה מעביר מטיוטות מתפרסמים בויקיפדיה:ערכים חדשים. זה כמובן לשיקול דעתך, האם לשנות את שיטת העבודה שלך. אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 21:18, 20 במרץ 2025 (IST)
קבל את עיטור היהלום על כתיבת לפחות 100 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת 100 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף כולל הארכיון שלו, יישר כוח! אנחנו שמחים שהינך בין העורכים שנותנים כתף למיזם החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המאוד המכובדת שלך, מוענק לך עיטור היהלום שלנו!
כעת ניתן להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור היהלום לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
IdanST, שלום ושוב תודה רבה לך על כל התרומות שלך
לוויקיפדיה ולמיזם לטיפול דחוף.
ברכות גם על זכייתך בתואר מצטיין חודש מרץ 2025 במיזם לטיפול דחוף.
אשמח להעניק לך בהמשך את עיטור הזהב השמיני על כתיבת לפחות 120 ערכים דחופים.
בהצלחה בלימודים, ונקווה לראותך בעתיד הקרוב חוזר מחופשת ויקי. אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 02:15, 3 באפריל 2025 (IDT)
קבל את עיטור הזהב ה-9 בגין כתיבת לפחות 135 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת 15 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף כולל הארכיון שלה. יישר כוח! אנחנו שמחים שאתה בין העורכים שנותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, אתה מקבל את מדליית הזהב שלנו! אתה זכאי להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור הזהב לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
IdanST, שלום וברכה
כל הכבוד לך על המשך התרומות שלך למיזם לטיפול דחוף
אתה גם מצטיין שני בחודש אפריל עם תוספת של 30! ערכים דחופים
כאמור ב"היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף".
אשמח להעניק לך בהמשך את עיטור הפלטינה השלישי בגין 150 ערכים דחופים.
בהצלחה בהמשך הדרך. אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 08:56, 3 במאי 2025 (IDT)
קיבלת את עיטור המעופפים!
[עריכת קוד מקור]| עיטור המעופפים | |
| על יצירה והרחבה ושיפור ערכי תעופה רבים ובינהם אנטונוב An-124 רוסלן, נמל התעופה קה מאו, קווסאקי C-2,נמל התעופה אוליאנובסק ווסטוצ'ני,תובלה אווירית ועוד רבים. כל הכבוד! המשך כך! Shahf14 • שיחה 18:46, 4 במאי 2025 (IDT) |
- תודה לשניכם, מצטייני חודש אפריל! אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 20:10, 4 במאי 2025 (IDT)
קבל את עיטור היהלום השני! על כתיבת לפחות 200 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת 100 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף כולל הארכיון שלו, יישר כוח! אנחנו שמחים שהינך בין העורכים שנותנים כתף למיזם החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המאוד המכובדת שלך, מוענק לך עיטור היהלום שלנו!
כעת ניתן להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור היהלום לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
IdanST, כל הכבוד לך על המשך התרומות שלך
לוויקיפדיה ולמיזם לטיפול דחוף, בקצב מעורר השראה. לכבודך עשיתי עדכון חלקי
של "היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף". בהצלחה בהמשך הדרך! אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 21:36, 21 ביוני 2025 (IDT)
קיבלת צל"ש!
[עריכת קוד מקור]| כוכב החריצות | |
קבל את עיטור הפלטינה החמישי על כתיבת לפחות 250 מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת לא פחות מ-50 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף כולל הארכיון שלה. יישר כוח! אנחנו שמחים שאתה בין העורכים שנותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, אתה מקבל את עיטור הפלטינה שלנו! אתה זכאי להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור הפלטינה לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
, IdanST שוב שלום ותודה על המשך התרומות החשובות שלך
לוויקפדיה ובמיוחד למיזם לטיפול דחוף.
בהצלחה בהמשך הדרך. אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 15:01, 25 ביולי 2025 (IDT)
- היי עידן תודה על כל הערכים שכתבת יאצקין52 • שיחה 14:15, 13 באוקטובר 2025 (IDT)
קבל את עיטור היהלום השלישי בגין כתיבת לפחות 300 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף
[עריכת קוד מקור]| תודה רבה לך על כתיבת 100 ערכים מהמיזם לטיפול דחוף כולל הארכיון שלו, יישר כוח! אנחנו שמחים שהינך בין העורכים שנותנים כתף למיזם החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המאוד המכובדת שלך, מוענק לך עיטור היהלום שלנו!
כעת ניתן להוסיף לדף המשתמש שלך את התבנית:משתמש עיטור היהלום לכותב ערכים דחופים. |
בברכה,
עידן, כל הכבוד לך על המשך התרומות החשובות שלך. אתה מצטיין שני של חודש אוגוסט-עם 36 ערכים חדשים.
וברכות על עלייתך למקום הרביעי המכובד ב"היכל התהילה של המיזם לטיפול דחוף". אגסי - שיחה – האם הצלבתם מידע2? 20:24, 6 בספטמבר 2025 (IDT)
עורך השבוע
[עריכת קוד מקור]| עורך השבוע של ויקיפדיה | ||
| יצירת מגוון ערכים ממיזם לטיפול דחוף כגון: הפצצת אש, הפצצת טוקיו (10 במרץ 1945), אדיקט, רעידת האדמה בבזל (1356), אסלאם ולאומיות ועוד. בנוסף ניתן על תרומתך בערכים קיימים. העיטור מוענק במסגרת מיזם "עורך השבוע" בכל שבוע לוויקיפד או לוויקיפדית שבלטו לחיוב בצורה יוצאת דופן בתחום כלשהו, בתקופה שקדמה להענקת העיטור. למידע נוסף לחצו כאן |
Axinoo • שיחה 16:08, 9 בנובמבר 2025 (IST)
קיבלת צל"ש!
[עריכת קוד מקור]| הכוכב המקורי | |
תודה רבה על הערכה. זאת הערכה הששית שלי בויקיפדיה
נאיידם • שיחה 16:20, 29 בנובמבר 2025 (IST) |
באשר לדפי השיחה בהם הגבת
[עריכת קוד מקור]שלום רב,
אם אתה מעוניין, אני יכול להראות לך במייל את המקור לשמות שמצאתי. כולם מבוססים על חיפוש באנציקלופדיה כרטא בכרך אחד, מהדורה רביעית (1998).
כמו כן, שים לב שמילוג ואתרי מראה אחרים לוויקיפדיה אינם מקור בדיוק באותו האופן שוויקיפדיה אינה מקור. פרוגנתודון 🙧 שיחה 🙥 🦖מה הדינוזאור האהוב עליכם?🦕 12:47, 2 בינואר 2026 (IST)
- אני לא מקור ולא קובע, יש לספק מקורות בדיונים עצמם (עדיפות במקביל גם בערך). IdanST • שיחה 12:51, 2 בינואר 2026 (IST)
- @IdanST אני מתחיל להרגיש תסכול בדיון מולך.
- כתבתי במפורש שאני מציע על סמך אותה אנציקלופדיה כמה פעמים: שראל, ב' (עורך ראשי). (1998). אנציקלופדיה כללית כרטא בכרך אחד. מהדורה רביעית. הוצאת כרטא.
- אני הצעתי לשלוח לך אפילו את תצלומי העמודים שתיווכח שהם קיימים.
- מה לא מובן? פרוגנתודון 🙧 שיחה 🙥 🦖מה הדינוזאור האהוב עליכם?🦕 12:55, 2 בינואר 2026 (IST)
התנגשנו
[עריכת קוד מקור]מה עושים? שביל הזהב • שיחה 17:42, 11 בינואר 2026 (IST)
- שביל הזהב, החזרתי לגרסה שלך עם תוספת תבנית אישיות. להבא, תבצע את התרגום דרך התרגום האוטומטי של ויקיפדיה כי זה מונע מעורכים אחרים לתרגם גם כאשר מישהו משתמש בזה. IdanST • שיחה 17:49, 11 בינואר 2026 (IST)
- אתה טועה. הרעיון הוא לא לתרגם מויקיאינגליש שאלוהים יודע מי כתב שם ומה הערך של מה שכתוב שם. הרעיון הוא ליצור ערך אמיתי, ולכן השימוש ב"תרגום אוטומטי" הוא רעיון די גרוע. אפשר אולי למצוא דרך אחרת, כמו להודיע מראש שהתחלת לערוך, ואז לחכות נניח שעה אחת כדי לוודא שאין התנגשות. מה דעתך? שביל הזהב • שיחה 17:55, 11 בינואר 2026 (IST)
- שביל הזהב, לא אמרתי שתתרגם עם התרגום האוטומי, אלא שתבצע תרגום דרך התרגום האוטומטי, מה שימנע מיתר העורכים לתרגם את הערך שאתה מתרגם בדיוק. IdanST • שיחה 17:57, 11 בינואר 2026 (IST)
- רק שים לב לפער הטרמינולוגי שנובע מפער בגישה. אני בשום שלב בעבודה לא מתרגם ערך, ולא מתייחס למה שכתוב בויקיאינגליש, ובפרט לא אשתמש בכלי אוטומטי לתרגום של משהו שהוא לא מקור. בסוף הערך באנגלית משמש רק ללקיחת תמונה אחרי שהדף כבר עלה וכדי שמי שמעדיף לקרוא באנגלית יוכל להגיע בקלות. לכן ההצעה בעייתית. שביל הזהב • שיחה 19:27, 11 בינואר 2026 (IST)
- שביל הזהב, ככה מקובל לפעול כאשר בוחרים לתרגם ערך מתבנית לטיפול דחוף בשל הפעילות הגבוהה מאוד במדור זה. יש עורכים בודדים שמעדיפים להסיר בעצמם את הערך מהתבנית כשהם מתחילים לעבוד עליו, ובכך גם לנסות למנוע סיכוי שעורך אחר יתרגם במקביל (לא תמיד עובד, לרוב כן). IdanST • שיחה 19:32, 11 בינואר 2026 (IST)
- @שביל הזהב שאפו על הגישה. אייל • שיחה 01:27, 9 בפברואר 2026 (IST)
- שביל הזהב, ככה מקובל לפעול כאשר בוחרים לתרגם ערך מתבנית לטיפול דחוף בשל הפעילות הגבוהה מאוד במדור זה. יש עורכים בודדים שמעדיפים להסיר בעצמם את הערך מהתבנית כשהם מתחילים לעבוד עליו, ובכך גם לנסות למנוע סיכוי שעורך אחר יתרגם במקביל (לא תמיד עובד, לרוב כן). IdanST • שיחה 19:32, 11 בינואר 2026 (IST)
- רק שים לב לפער הטרמינולוגי שנובע מפער בגישה. אני בשום שלב בעבודה לא מתרגם ערך, ולא מתייחס למה שכתוב בויקיאינגליש, ובפרט לא אשתמש בכלי אוטומטי לתרגום של משהו שהוא לא מקור. בסוף הערך באנגלית משמש רק ללקיחת תמונה אחרי שהדף כבר עלה וכדי שמי שמעדיף לקרוא באנגלית יוכל להגיע בקלות. לכן ההצעה בעייתית. שביל הזהב • שיחה 19:27, 11 בינואר 2026 (IST)
- שביל הזהב, לא אמרתי שתתרגם עם התרגום האוטומי, אלא שתבצע תרגום דרך התרגום האוטומטי, מה שימנע מיתר העורכים לתרגם את הערך שאתה מתרגם בדיוק. IdanST • שיחה 17:57, 11 בינואר 2026 (IST)
- אתה טועה. הרעיון הוא לא לתרגם מויקיאינגליש שאלוהים יודע מי כתב שם ומה הערך של מה שכתוב שם. הרעיון הוא ליצור ערך אמיתי, ולכן השימוש ב"תרגום אוטומטי" הוא רעיון די גרוע. אפשר אולי למצוא דרך אחרת, כמו להודיע מראש שהתחלת לערוך, ואז לחכות נניח שעה אחת כדי לוודא שאין התנגשות. מה דעתך? שביל הזהב • שיחה 17:55, 11 בינואר 2026 (IST)
דיוני שינוי שם ללא מגיבים
[עריכת קוד מקור]שלום עידן, להבא בדיון שינוי שם ללא מגיבים כמו זה, רצוי לתייג את בעלי הידע בתחומים הרלוונטיים ולתת עוד זמן לדיון.
תודה, עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ כ"ד בטבת ה'תשפ"ו 🎗️ 21:06, 12 בינואר 2026 (IST)
- אני כן נתתי זמן רב. אתה צודק שהייתי צריך לתייג את בעלי הידע בכדורגל, משום מה לא חשבתי על זה (אתה יכול לראות שאני כמעט תמיד מתייג בעלי ידע בדיוני שינוי שם). IdanST • שיחה 08:53, 13 בינואר 2026 (IST)
תחרות הכתיבה
[עריכת קוד מקור]הי עידן, אני צריכה את פרטי האימייל שלך לצורך העברת הפרסים של התחרות. לא מצאתי דרך לשלוח לך אימייל. תוכל איכשהו לשלוח לי אימייל עם הפרטים או למצוא דרך אחרת להעביר לי אותם? ♪ Funcs ⌘ שיחה ♪ 16:21, 19 בינואר 2026 (IST)
- היי Funcs, הפעלתי בחזרה את האפשרות לשלוח לי אימייל. IdanST • שיחה 16:26, 19 בינואר 2026 (IST)
שומרי תורה
[עריכת קוד מקור]שלום עידן, ערב טוב.
העברתי את הערך שיצרת לטיוטה. ראשית, כבר במקור הוא מנוסח בצורה מעט פרסומית, והדבר מתבטא גם בערך שתרגמת (למשל, המוסד מכונה "עתיר מסורת"). מלבד זאת, הוא מסתמך על מסמכים בגרמנית, שחלקם כלל לא פורסמו (כמו המקור הראשון של לויפין); האם קראת אותם לצורך הערות השוליים?
אשמח אם תוכל לטפל בהערות אלו לפני החזרתו למרחב הערכים. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 22:45, 21 בינואר 2026 (IST)
טופל. IdanST • שיחה 07:36, 22 בינואר 2026 (IST)
הערך החדש שכתבת, חשוב ויפה מאד. אך גיליתי באקראי היום שכבר יש ערך על בית כנסת זה, בשם בית הכנסת של כיכר בתלן, והצבתי תבנית איחוד. אין צורך בשני ערכים על אותו בית כנסת מ-ב-צ • שיחה 00:21, 26 בינואר 2026 (IST)
- לא היה דרך לדעת שיש בהתחשב שהערך ההוא לא מקושר בינוויקי. בכל מקרה, כתבתי את הערך במסגרת תבנית לטיפול דחוף, מתייג את עמיחי ואגסי. IdanST • שיחה 11:40, 26 בינואר 2026 (IST)
- תודה! באמת לא ידעתי... עמיחי • שיחה 12:15, 26 בינואר 2026 (IST)
- ראיתי שזה במסגרת טיפול דחוף, שלזכותך עומדים הרבה ערכים שם, וגם הערך נראה שכתוב טוב,וישבו מקורות. אך יש נתונים מעניינים בערך המקביל שלא מופיעים בערך החדש. ולעצם העניין, גם אני לא ידעתי, ממש במקרה קפץ לי מול העניים אתמול, בקטגוריה של בתי כנסת בהונגריה. השאלה מה עושים עכשיו, בשביל לאחר את הגרסאות. מ-ב-צ • שיחה 18:16, 26 בינואר 2026 (IST)
- יש לבצע מיזוג גרסאות כך שהערך החדש של עידן ישולב עם הערך הוותיק. אני יכול לבצע את זה, אבל צריך קודם להוסיף את התוכן הרצוי לשילוב אל הערך הוותיק מהערך של עידן. ניב • שיחה 18:19, 26 בינואר 2026 (IST)
- @עידן, האם אתה מעוניין להכניס את הנתונים מהערך החדש לישן? או שאתה מסכים שאני אעשה זאת? מ-ב-צ • שיחה 19:05, 26 בינואר 2026 (IST)
- מ-ב-צ, מסכים שתעשה זאת. IdanST • שיחה 19:12, 26 בינואר 2026 (IST)
- תודה, אשתדל בהקדם. מ-ב-צ • שיחה 19:17, 26 בינואר 2026 (IST)
- ערכתי את הערך בית הכנסת של כיכר בתלן בשילוב הערך החדש שלך, (מקוה שהעריכה ראויה, ומשלימה את הפרטים שהוספת). כמו כן, נראה לי ששם הערך עדיף שיהיה כמו השם החדש - בית הכנסת בכיכר בתלן שזה מקביל לערכים דומים. \ האם מקובל עליך העריכה? אשמח עם תעבור עליה... מ-ב-צ • שיחה 04:59, 28 בינואר 2026 (IST)
- מ-ב-צ, מקובל. IdanST • שיחה 12:13, 28 בינואר 2026 (IST)
- ניב, אם באפשרותך לבצע את מיזוג הגרסאות, אחרי שהתוכן החדש של עידן שולב בערך בית הכנסת של כיכר בתלן, ולאחר המיזוג, להעביר את שם הדף לבית הכנסת בכיכר בתלן כפי שמקובל בערכים דומים. תודה רבה מראש. מ-ב-צ • שיחה 19:10, 28 בינואר 2026 (IST)
- @מ-ב-צ,
בוצע. אשמח אם תבדוק שלא טעיתי בדרך, בכל זאת - מהטלפון קל יותר לפספס דברים. ניב • שיחה 00:13, 29 בינואר 2026 (IST)
- תודה רבה! ניב, תיקנתי את הדרוש תיקון לאחר המיזוג. ואל תיטעה בדרך...
המשך טיול מהנה. IdanST, העלתי קרדיט על שמך, של "ערך שהורחב במסגרת המיזם טיפול דחוף", מעריך מאד את ביצועך הרבים במסגרת המיזם. מ-ב-צ • שיחה 00:47, 29 בינואר 2026 (IST)
- תודה רבה! ניב, תיקנתי את הדרוש תיקון לאחר המיזוג. ואל תיטעה בדרך...
- @מ-ב-צ,
- ניב, אם באפשרותך לבצע את מיזוג הגרסאות, אחרי שהתוכן החדש של עידן שולב בערך בית הכנסת של כיכר בתלן, ולאחר המיזוג, להעביר את שם הדף לבית הכנסת בכיכר בתלן כפי שמקובל בערכים דומים. תודה רבה מראש. מ-ב-צ • שיחה 19:10, 28 בינואר 2026 (IST)
- מ-ב-צ, מקובל. IdanST • שיחה 12:13, 28 בינואר 2026 (IST)
- ערכתי את הערך בית הכנסת של כיכר בתלן בשילוב הערך החדש שלך, (מקוה שהעריכה ראויה, ומשלימה את הפרטים שהוספת). כמו כן, נראה לי ששם הערך עדיף שיהיה כמו השם החדש - בית הכנסת בכיכר בתלן שזה מקביל לערכים דומים. \ האם מקובל עליך העריכה? אשמח עם תעבור עליה... מ-ב-צ • שיחה 04:59, 28 בינואר 2026 (IST)
- תודה, אשתדל בהקדם. מ-ב-צ • שיחה 19:17, 26 בינואר 2026 (IST)
- מ-ב-צ, מסכים שתעשה זאת. IdanST • שיחה 19:12, 26 בינואר 2026 (IST)
- @עידן, האם אתה מעוניין להכניס את הנתונים מהערך החדש לישן? או שאתה מסכים שאני אעשה זאת? מ-ב-צ • שיחה 19:05, 26 בינואר 2026 (IST)
- יש לבצע מיזוג גרסאות כך שהערך החדש של עידן ישולב עם הערך הוותיק. אני יכול לבצע את זה, אבל צריך קודם להוסיף את התוכן הרצוי לשילוב אל הערך הוותיק מהערך של עידן. ניב • שיחה 18:19, 26 בינואר 2026 (IST)
- ראיתי שזה במסגרת טיפול דחוף, שלזכותך עומדים הרבה ערכים שם, וגם הערך נראה שכתוב טוב,וישבו מקורות. אך יש נתונים מעניינים בערך המקביל שלא מופיעים בערך החדש. ולעצם העניין, גם אני לא ידעתי, ממש במקרה קפץ לי מול העניים אתמול, בקטגוריה של בתי כנסת בהונגריה. השאלה מה עושים עכשיו, בשביל לאחר את הגרסאות. מ-ב-צ • שיחה 18:16, 26 בינואר 2026 (IST)
- תודה! באמת לא ידעתי... עמיחי • שיחה 12:15, 26 בינואר 2026 (IST)
שלום, עשרות הערות שוליים שם לא תקינות – נראות כקישורים אך לא מקושרות. האם קראת את המקורות? אנא תקן.

חזרתי • ∞ • שיחה 13:16, 26 בינואר 2026 (IST)
- אני יודע, כבר פתחתי דיון על כך בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים#בקשת ייבוא תבנית:Wikicite. IdanST • שיחה 13:18, 26 בינואר 2026 (IST)
- איך זה יעזור אם המקורות בכלל לא בערך? חזרתי • ∞ • שיחה 13:20, 26 בינואר 2026 (IST)
- כי כל המקורות בפרק References הם בתבנית:Wikicite. IdanST • שיחה 13:22, 26 בינואר 2026 (IST)
- המקורות לא צריכים להיות בערך? והאם קראת בעצמך את כולם? כי נראה לי שאתה רותם את הערך לפני המקורות, זה צריך להיות הפוך, ומקומו של הדף – בטיוטה. חזרתי • ∞ • שיחה 13:25, 26 בינואר 2026 (IST)
- בדיוק בשביל זה יש בערך תבנית בעבודה. IdanST • שיחה 13:26, 26 בינואר 2026 (IST)
- לא בדיוק, הרי הסרת את התבנית (והחזרת רק לאחר התכתובת כאן, כלומר לטעמך הערך היה מוכן למרחב הערכים). למצבים כאלו יש מרחב טיוטה וטיוטה במרחב האישי; אבל לא ענית: האם קראת בעצמך את כל המקורות? חזרתי • ∞ • שיחה 13:31, 26 בינואר 2026 (IST)
- קראתי את המקורות, יש 2 קישורים מתים ו-2 שגויים, לא טיפלתי בכלל במקורות כל עוד רוב המקורות בכלל לא נמצאים בערך בשל אי קיום תבנית:Wikicite. אני מחכה שהדיון שפתחתי (שעה לפני התכתובת כאן) יטופל, התבנית תיווצר, ואסיים את העבודה על הערך. במידה ויוחלט לא ליצור את התבנית, אני אמחק בערך 60 הערות שוליים. יהיו בערך עדיין עשרות הערות שוליים, אז זה עדיין יהיה ערך תקין. אבל זה רק אם, אני מעדיף שהערך יהיה ברמה של ערך טוב. IdanST • שיחה 13:34, 26 בינואר 2026 (IST)
- לאור העובדה שמשום מה לא נאותים לייבא תבנית נפוצה, אני המרתי ידנית בתבנית:Cite book. עברתי על המקורות, החלפתי מקורות מתים במקורות חיים, העפתי מקורות מתים שלא מצאתי להם תחליף קיים. הערך מוכן, ולדעתי גם ברמה של ערך טוב, אך לא מציע כי הוא חדש. IdanST • שיחה 12:25, 5 בפברואר 2026 (IST)
- קראתי את המקורות, יש 2 קישורים מתים ו-2 שגויים, לא טיפלתי בכלל במקורות כל עוד רוב המקורות בכלל לא נמצאים בערך בשל אי קיום תבנית:Wikicite. אני מחכה שהדיון שפתחתי (שעה לפני התכתובת כאן) יטופל, התבנית תיווצר, ואסיים את העבודה על הערך. במידה ויוחלט לא ליצור את התבנית, אני אמחק בערך 60 הערות שוליים. יהיו בערך עדיין עשרות הערות שוליים, אז זה עדיין יהיה ערך תקין. אבל זה רק אם, אני מעדיף שהערך יהיה ברמה של ערך טוב. IdanST • שיחה 13:34, 26 בינואר 2026 (IST)
- לא בדיוק, הרי הסרת את התבנית (והחזרת רק לאחר התכתובת כאן, כלומר לטעמך הערך היה מוכן למרחב הערכים). למצבים כאלו יש מרחב טיוטה וטיוטה במרחב האישי; אבל לא ענית: האם קראת בעצמך את כל המקורות? חזרתי • ∞ • שיחה 13:31, 26 בינואר 2026 (IST)
- בדיוק בשביל זה יש בערך תבנית בעבודה. IdanST • שיחה 13:26, 26 בינואר 2026 (IST)
- המקורות לא צריכים להיות בערך? והאם קראת בעצמך את כולם? כי נראה לי שאתה רותם את הערך לפני המקורות, זה צריך להיות הפוך, ומקומו של הדף – בטיוטה. חזרתי • ∞ • שיחה 13:25, 26 בינואר 2026 (IST)
- כי כל המקורות בפרק References הם בתבנית:Wikicite. IdanST • שיחה 13:22, 26 בינואר 2026 (IST)
- איך זה יעזור אם המקורות בכלל לא בערך? חזרתי • ∞ • שיחה 13:20, 26 בינואר 2026 (IST)
― הועבר לדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים#בקשת עדכון תבנית:R
העברה לטיוטה והחלפה בערך מתורגם
[עריכת קוד מקור]היי. לגבי פעולותיך בערכים בואינג C-17 גלובמאסטר III, איירבוס C-295 ועוד אחרים:
אם אני מבין נכון את היסטוריית הגרסאות ויומני הפעולות, אתה העברת ערכים קיימים לטיוטה ויצרת אותם מחדש במרחב הערכים באמצעות כלי התרגום (אנא תקן אותי אם טעיתי בהבנת ההיסטוריה של הערך). הפעולה הזו בעייתית ונוגדת את הרוח של מיזם שיתופי. אני מבקש שלא תחזור עליה בעתיד.
ראשית, יש לשמור על היסטוריית הגרסאות ועל התרומה של אחרים לערך; שנית, ככל הניתן, מומלץ לא "לדרוס" עריכות של אחרים באופן כולל, אלא לנסות לשלב אותן בגרסה החדשה שאתה יוצר. כלומר: לכל הפחות היה עליך "להדביק" את הגרסה החדשה שיצרת לערך הקיים, וברוב המקרים רצוי גם לא להחליף בגרסה מתורגמת אלא לשפר את הקיים. גם אם מצבו של ערך קיים גרוע מספיק כדי להצדיק העברה לטיוטה, את השיפור יש לעשות בטיוטה שהועברה ולא כערך חדש.
אעיר גם בהקשר של בקשה זו ששיפור ערך קיים לא נופל בחשיבותו מיצירת ערך חדש, ובעיני זו אף פעולה חשובה יותר. פוליתיאורי • שיחה 22:09, 4 בפברואר 2026 (IST)
- תודה על ההבהרה. אני מציין שאני לא "העברתי ערכים קיימים לטיוטה" על דעתי, אלא הם עברו לטיוטה בתום דיון העברה לטיוטה שבמסגרתו הקהילה עצמה החליטה שהם לא בשלים למרחב הערכים, כפי שגם כיום קיימות מאות טיוטות כאלה בקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שהועברו לטיוטה לאחר דיון. אני השתתפתי בכמה עשרות בודדות של דיוני העברה לטיוטה, שלאחר מכן יצרתי מחדש 5 (או 6) ערכים. להבא לא איצור מחדש ככה אם זה נוגד את רוח המיזם השיתופי. IdanST • שיחה 12:14, 5 בפברואר 2026 (IST)
כמה תהיות של אי הבנה:
1. מה הכוונה במילה האחרונה במשפט: "ולכן ראוי לקרוא לשכונה נצח ישראל בעיר אות"
2. אתה בטוח שגביש פירושו קריסטל? אולי זה שם משפחה?
3. מה זה משרד החוץ של מדינת פלסטין?
4. "ח"כית לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית הצהירה" משהו במשפט לא הולך אייל • שיחה 01:23, 9 בפברואר 2026 (IST)
בוצע
בוצע- ראה שימוש בתבנית אנג עבור "Ministry of Foreign Affairs and Expatriates (Palestine)" בשפה en כאשר הערך משרד החוץ והגולים של הרשות הפלסטינית כבר קיים(Ministry of Foreign Affairs and Expatriates (Palestine))
- הוספתי ה"א הידיעה בהתחלה.
- IdanST • שיחה 11:02, 9 בפברואר 2026 (IST)
- 3. זה לא מדינה פלסטינית זה הרשות הפלסטינית אייל • שיחה 13:31, 9 בפברואר 2026 (IST)
- הרשות הפלסטינית היא הרשות המבצעת של שטחי איו"ש הפלסטיניים; הגוף המדיני זה המדינה, קרי מדינה פלסטינית אשר מוכרת בתור מדינה לא ריבונית ע"י כמעט 140 מדינות. בדיוק כפי שאין מדינת ביבי, אלא מדינת ישראל שבראשה שולטת ממשלת ישראל השלושים ושבע בראשות ביבי. במילים אחרות, בדיוק כפי שאין "משרד החוץ של ממשלת ביבי", ככה אין סיבה לכתוב "משרד החוץ של הרשות הפלסטינית". IdanST • שיחה 14:26, 9 בפברואר 2026 (IST)
- כמובן שזה גם אושרר בהחלטה 67/19 של העצרת הכללית של האו"ם. IdanST • שיחה 14:32, 9 בפברואר 2026 (IST)
- פשוט לא נכון עובדתית. הרשות הפלסטינית אינה מקבילה לממשלה ואינה רשות מבצעת. כמו שאפשר לקרוא בפתיח הערך הרשות הפלסטינית, זו ישות מדינית אוטונומית ששולטת בשטחים מסוימים ביש"ע. בהתאם, יש לרשות גם רשות מחוקקת, למשל. בהתאם, יש לנו ערכים כמו כלכלת הרשות הפלסטינית (שאינו עוסק בכלכלה של ממשלה מסוימת) או הרשות הפלסטינית במשחקים האולימפיים (שאינו דומה ל"ממשלת ביבי במשחקים האולימפיים", כפי שטענת)
- לעומת זאת, הערך מדינה פלסטינית אינו עוסק בישות מדינית ספציפית, אלא ברעיון של הקמת מדינה, ששואפים אליו רבים מהפלסטינים, כך על פי הפתיח שם. אם אתה סבור, ע"פ החלטת האו"ם הנזכרת ועוד, שיש לשנות את שם הערך הרשות הפלסטינית להמדינה הפלסטינית, מדינת פלסטין או כל שם אחר, הדרך היא דיון שינוי שם בדף השיחה שם. בן עדריאל • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ו 14:35, 9 בפברואר 2026 (IST)
- לא מתעקש, שיניתי בערך לפי בקשת סעיף 3. IdanST • שיחה 14:50, 9 בפברואר 2026 (IST)
- כמובן שזה גם אושרר בהחלטה 67/19 של העצרת הכללית של האו"ם. IdanST • שיחה 14:32, 9 בפברואר 2026 (IST)
- הרשות הפלסטינית היא הרשות המבצעת של שטחי איו"ש הפלסטיניים; הגוף המדיני זה המדינה, קרי מדינה פלסטינית אשר מוכרת בתור מדינה לא ריבונית ע"י כמעט 140 מדינות. בדיוק כפי שאין מדינת ביבי, אלא מדינת ישראל שבראשה שולטת ממשלת ישראל השלושים ושבע בראשות ביבי. במילים אחרות, בדיוק כפי שאין "משרד החוץ של ממשלת ביבי", ככה אין סיבה לכתוב "משרד החוץ של הרשות הפלסטינית". IdanST • שיחה 14:26, 9 בפברואר 2026 (IST)
- 3. זה לא מדינה פלסטינית זה הרשות הפלסטינית אייל • שיחה 13:31, 9 בפברואר 2026 (IST)
עדיף לא לתרגם שמות של ספרים. אייל • שיחה 01:40, 9 בפברואר 2026 (IST)
- עאטפה סהאלה - אין סיבה להשתמש בכתב נטוי. אייל • שיחה 01:42, 9 בפברואר 2026 (IST)
- ליתר דיוק, אין מניעה מלהשתמש בכתב נטוי. ויקיפדיה:לשון#כתב נטוי והדגשות לא עבר הצבעת פרלמנט. לדוגמא, שיחה:The Code#ערך טוב. IdanST • שיחה 10:57, 9 בפברואר 2026 (IST)
- גם אם זה לא עבר הצבעה זה המלצה חשובה. אייל • שיחה 13:32, 9 בפברואר 2026 (IST)
- ליתר דיוק, אין מניעה מלהשתמש בכתב נטוי. ויקיפדיה:לשון#כתב נטוי והדגשות לא עבר הצבעת פרלמנט. לדוגמא, שיחה:The Code#ערך טוב. IdanST • שיחה 10:57, 9 בפברואר 2026 (IST)
בוצע. IdanST • שיחה 10:55, 9 בפברואר 2026 (IST)
המחלוקת בעניין חשיבותם של יישובים עתידיים
[עריכת קוד מקור]IdanST, פניתי ל-Mertaro בדף שיחתה במטרה לקדם את הדיון במסגרתו אנחנו מנסים לקבוע קווים ברורים בעניין חשיבותם של ערכי יישובים עתידיים, והצעתי שנגיע להכרעה בצורה של הצבעה. לצערי מרטרו מתעקשת לפחות לעת עתה על קיום תשע הצבעות פרטניות שונות (שבסופן אפילו לא יהיה עיקרון אחיד או עיקרון בכלל!), ולכן אני פונה אליך ומבקש, על פי נהלי ויקיפדיה ולאור שהדיון במזנון מוצה, להביא להמשכו הטבעי באמצעות הצבעה – על ידי פרסום טיוטה:ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:יישובים עתידיים במקום הראוי לה. באופן זה יהיה עיקרון ויקיפדי ברור בעוד עשרה יממות (במקום ארבעה עד שישה שבועות כמו שמציעה מרטרו), ונוכל לפעול על פיו. שים לב שחילקתי שם את הדעות לשלושה והצעתי דעה נוספת משלך על מנת לענות על בקשותיהם של חלק ממשתתפי הדיונים במזנון. בהערכה ובתודה, אור גנוז • שיחה 22:16, 15 בפברואר 2026 (IST)
- היו מספר דיוני מזנון שבסופם נקבע שלכל יישוב באשר הוא יש חשיבות אנציקלופדית. כמו כן, ישנם מאות ערכים שהם מיזמים עתידיים כפי שניתן לראות בקטגוריה:מיזמים עתידיים. כנגזרת, ניתן להבין שלכל יישוב עתידי יש חשיבות אנציקלופדית בשל שילוב הדברים שציינתי.
- עם זאת, לא התקבלה החלטה פרטנית במזנון לגבי יישובים עתידיים, אני לא חושב שהיה דיון עם קונצנזוס על כך עד כה, לאף כיוון. אאל"ט, היה דיון במזנון על כך לאחרונה שנגמר ללא החלטה.
- הצבעת מחלוקת איננה המקום לכך; המקום לכך הוא המזנון, ואם אין קונצנזוס אז דיוני חשיבות פרטניים. IdanST • שיחה 22:29, 15 בפברואר 2026 (IST)
שלום וברכה. לאחרונה שנית את שם הערך הנ"ל ויצרת הפניה, אותה שנית להפניה ליעד הלא־קיים מערכת בקרת אש ימית. דפי הפניות אינם יכולים להפנות ליעד "אדום", ואם ההפניה לא יכולה להפנות ליעד המקורי כי הוא מוטעה עדיף לבקש את מחיקתו. איש עיטי – הבה נשיחה 19:57, 22 בפברואר 2026 (IST)
מערכת בקרת אש ימית
[עריכת קוד מקור]שלום לך עידן, בצירוף מקרים פגשתי בשמך במספר דיונים בזמן האחרון. כעת מסתבר גם שעבדנו בימים האחרונים במקביל על ערך זה. הייתי צריך ליידע באופן ישיר שהתחלתי לטפל בערך אבל הסתפקתי בעדכון במיזם לערך דחוף. לא נורא, הכל בסדר גמור.
רציתי ליידע שאני מתכנן לעשות לערך שיפוץ והרחבה בימים הקרובים על סמך הטיוטה שהכנתי.
מקווה לטפל היום\מחר גם בערך ארלי ברק כך שתימנע העברתו לטיוטה זאת בייחוד לאחר שקראתי אתמול בישראל היום שבמסגרת ההיערכות, משייטות באזורנו כעת 11 משחתות הקרויות על שמו ולאחר שקראתי בערך זה מה נכתב עליו: "היא קרויה על שמו של האדמירל ארלי ברק, המפורסם במפקדי המשחתות של מלחמת העולם השנייה וראש המבצעים הימיים של הצי האמריקאי בעת כהונתם של נשיאי ארצות הברית דווייט אייזנהאואר וג'ון קנדי." Rainbow1960 • שיחה 17:59, 24 בפברואר 2026 (IST)
היי אשמח לפנות אליך במייל בנוגע לטענה שלך על חשיבות ערך
[עריכת קוד מקור]היי אשמח לפנות אליך במייל בנוגע לטענה שלך על חשיבות ערך Elim2259 • שיחה 14:18, 26 בפברואר 2026 (IST)
- היי, לאור ניסיון עבר, רק משתמשים ותיקים יכולים לשלוח לי אימייל. אני מבין שאתה מתכוון לשיחה:אלי מתנה#דיון חשיבות. כל טענה קונקרטית שיש לך לגבי טענות שעלו בדיון החשיבות המדובר - יש לרשום בדיון עצמו. IdanST • שיחה 15:30, 26 בפברואר 2026 (IST)
שאלה על חוקים
[עריכת קוד מקור]היי, נרא. שאתה ויקיפד פעיל שחד על הבירוקרטיה.
לפני ק צת פחות מחודש הצבתי תבנית איחוד על אל ו אלה ובדיון היתה הסכמה גבי האיחוד. איך אנמ ממשיך מכאן? האם מעתיק את מה שנראה חשוב מערך לערך ומבקש מחיקה של אלה? פונה לבעלי הרשאות לעשות את זה? Marrinian inna versia • שיחה 14:25, 7 במרץ 2026 (IST)
- Marrinian inna versia, כן, מצופה ממניח תבנית האיחוד להוציא לפועל את האיחוד (תוך ציון בעריכה מתן קרדיט). לאחר מכן, יש לבקש מחיקה בוק:במ (לאחר שינוי קישורי ערכים) או פשוט להשאיר את הערך הממוזג בתור הפניה, תלוי במצב; במקרה המצוין, לדעתי כדאי להשאיר בתור הפניה קיימת. ראה ויקיפדיה:מדיניות איחוד ערכים. IdanST • שיחה 14:32, 7 במרץ 2026 (IST)
שלום עידן, כתבת את הערך, אבל כתיבת הערך לכאורה לא מתאימה לויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:פרשת ההתעללות במחנה שדה תימן. נראה לי כדאי לקיים דיון בדף השיחה של פרשת ההתעללות במחנה שדה תימן. שיפוץ-ניק • שיחה 15:49, 16 במרץ 2026 (IST)
- בוודאי שמתאימה, לא קראת את המסקנה בוויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:פרשת ההתעללות במחנה שדה תימן ("לא להכריע בעת הזו")? IdanST • שיחה 16:21, 16 במרץ 2026 (IST)
- קראתי, ולכן אני חושב שהכרעה חדשה צריכה להתקבל בדיון באותו דף שיחה ולא על ידי משתמש אחד. שיפוץ-ניק • שיחה 17:42, 16 במרץ 2026 (IST)
- זה אם בהכרח נדרשת הכרעה. הקהילה החליטה שלא צריך הכרעה כלשהית, כלומר אין צורך בפרוצדורה מיוחדת לכך. אתה יכול לפתוח בדיון מחלוקת שני אם אתה רוצה, אך דיון זה לא יוכל להשפיע ספציפית על הערך פרשת הפצ"רית כי הוא כבר קיים (לשם כך יש לפתוח דיון איחוד / חשיבות). IdanST • שיחה 17:44, 16 במרץ 2026 (IST)
- אני חושב שיש מקום לערך, אבל נראה לי שמן ההוגנות שדבר שהתקיימה עליו הצבעת מחלוקת והוחלט שלא להכריע "בעת הזאת" מן הראוי לקיים עליו דיון מחודש באותו מקום. שיפוץ-ניק • שיחה 18:03, 16 במרץ 2026 (IST)
- כפי שציינתי, לשם כך יש לפתוח דיון איחוד / חשיבות. IdanST • שיחה 18:04, 16 במרץ 2026 (IST)
- אני חושב שיש מקום לערך, אבל נראה לי שמן ההוגנות שדבר שהתקיימה עליו הצבעת מחלוקת והוחלט שלא להכריע "בעת הזאת" מן הראוי לקיים עליו דיון מחודש באותו מקום. שיפוץ-ניק • שיחה 18:03, 16 במרץ 2026 (IST)
- זה אם בהכרח נדרשת הכרעה. הקהילה החליטה שלא צריך הכרעה כלשהית, כלומר אין צורך בפרוצדורה מיוחדת לכך. אתה יכול לפתוח בדיון מחלוקת שני אם אתה רוצה, אך דיון זה לא יוכל להשפיע ספציפית על הערך פרשת הפצ"רית כי הוא כבר קיים (לשם כך יש לפתוח דיון איחוד / חשיבות). IdanST • שיחה 17:44, 16 במרץ 2026 (IST)
- קראתי, ולכן אני חושב שהכרעה חדשה צריכה להתקבל בדיון באותו דף שיחה ולא על ידי משתמש אחד. שיפוץ-ניק • שיחה 17:42, 16 במרץ 2026 (IST)
הערך שהעברת לטיוטה
[עריכת קוד מקור]בהקשר לטיוטה:סלאבים מערביים, אני כרגע מתקן אותה על פי וק:לשון. היו בטיוטה מלא שגיאות, ואני חושב שתיקנתי את כולן. רק נותר להביא מקורות ואולי לתקן קצת שגיאות ולהעביר אותה (אפשר גם להאריך את הטיוטה אבל יש לי טיוטה נוספת שהיא אולטרה קצרמר ואני צריך להרחיב אותה). Iwentirf • שיחה 13:33, 22 במרץ 2026 (IST)
- Iwentirf, אחרי שתסיים תוכל להגיש בקשה להעברתה למרחב הערכים בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה. IdanST • שיחה 13:35, 22 במרץ 2026 (IST)
- הדבר הנחוץ ביותר לטיוטה הוא מקור (עדיף יותר מאחד). לאחר מכן לסיים הגהה, שלבסוף הארכתה, אך את זה אני מעדיף שלא לעשות. Iwentirf • שיחה 13:38, 22 במרץ 2026 (IST)
נראה שכתבנו טיוטות מקבילות
[עריכת קוד מקור]שלום עידן, נראה שכתבנו טיוטות מקבילות בנושא פרשת הפצרית. (בשם: פרשת הדלפת הסרטון משדה תימן) נראה לי שכדאי למזג את הטיוטות (הטיוטה שלי דנה יותר בהרחבה בהשתלשלות האירועים המשפטית, חסרים שם כמה אירועים עדכניים) ולהעלות את נושא חשיבות הערך להצבעה חוזרת. העובדה שיש מי שפועל כדי שלאירוע חסר התקדים הזה לא יהיה אזכור בויקיפדיה היא הזיה. Hanagiat • שיחה 17:07, 23 במרץ 2026 (IST)
שינוי שם הערך מספר דגל
[עריכת קוד מקור]עידן שלום, ראה הערות והצבעה לשינוי שם הערך. שמחה • שיחה 09:31, 30 במרץ 2026 (IDT)
- עידן, שלום. הסרת את תבנית השכתוב שהנחתי בראש הערך ללא הצדקה. הערך כתוב (מתורגם מילולית) בצורה גרועה. דוגמאות אחדות מן הפתיח בלבד: (א) "באנגלית: pennant number, בינאום [1] של "מספר תליון" [באנגלית: pendant number], כפי שנקרא לפני שנת 1948)." מה זה "בינאום של מספר"?, מה פירוש "מספר תליון? pennant הוא סוג של דגל, לא תיליון; (ב) "במערכת הנוכחית, תחילית הנקראת "דגל עליון" (באנגלית: flag superior), מזהה את סוג הספינה, ואות סופית מספרית, הנקראת "דגל תחתון" (באנגלית: flag inferior), מזהה באופן ייחודי ספינה ספציפית. לא לכל מספרי הצי יש דגל עליון." מה זה אות מספרית, אות או מספר? מה הכוונה לדגל עליון ולדגל תחתון בסימן הזיהוי? התרגום המילולי לא מוצלח בלשון המעטה. לא הייתה ואין לי שום כוונה לנגח, אלא לתקן את הערך. בברכה, שמחה • שיחה 01:46, 1 באפריל 2026 (IDT)
- לבינאום כבר צירפתי ביאור, ורשום ש"מספר תליון" זה pendant number (רשום במפורשות pendant, לא pennant). להערה השנייה, תיקנתי. בשביל הערה אחת לא מניחים תבנית שכתוב ערך שלם, אלא הערת "דרושה הבהרה", הנחתה מלכתחילה לא הייתה תקינה. IdanST • שיחה 10:43, 1 באפריל 2026 (IDT)
מה שלומך?
[עריכת קוד מקור]כתבתי טיוטה על וולף פשלס אני רואה שכבר פרסמת הערך עליו. עוד לא ערכתי הטיוטה מבחינה תחבירית אבל הוספתי שם עוד מידע עליו אם תרצה לצרפו לערך. טיוטה:וולף פשלס, אם לא אמחק הטיוטה. Hila Livne • שיחה 16:19, 30 במרץ 2026 (IDT)
- Hila Livne, מעניין, יש שם פרטים שאין בערך המקור המתורגם. אני רואה שהתחלת לעבוד על זה עוד אתמול בלילה. ממליץ להבא להעיף ישר מתבנית טיפול דחוף את הערך שאת מתחילה לעבוד עליו, כפי שעשיתי לפני שעתיים. IdanST • שיחה 16:23, 30 במרץ 2026 (IDT)
- @IdanST כן לא חשבתי שעוד מישהו יתעניין בו
אזכור להבא Hila Livne • שיחה 16:24, 30 במרץ 2026 (IDT)
- Amire80 אני חושב שהילה ועידן מצאו כאן באג בהרחבת התרגום. הילה התחילה לעבוד לפני עידן על טיוטה, ולו עידן היה יוצר ערך בעורך הרגיל או החזותי, הוא היה מקבל בראש הערך הודעה מדיה ויקי:Newarticletext/מרחב הערכים ובפרט
- @IdanST כן לא חשבתי שעוד מישהו יתעניין בו
כבר קיימת טיוטה של הדף הזה. מומלץ להמשיך את העבודה בדף הטיוטה ובסוף להעביר אותה למרחב הערכים. | ||
כבר קיימת טיוטה של הדף הזה. מומלץ להמשיך את העבודה בדף הטיוטה ובסוף להעביר אותה למרחב הערכים. |
- (ולשיקול העורך אם מתעלמים מההודעה וכותבים ערך חדש ואחר כך משלבים את הטיוטה, או ממשיכים את הטיוטה או שהטיוטה לא טובה ומתעלמים ממנה)
- אבל בתרגום ערכים נראה שאין הודעה מקבילה כלל. אני גם לא בטוח לגבי המקרה ההפוך - אם עידן התחיל את התרגום לפני הילה, האם היה אפשר להודיע בטיוטה שנעשית במקביל עבודת תרגום? (מצד שני תרגומים הם פרטיים עד הפרסום)
- ערן • שיחה 11:39, 31 במרץ 2026 (IDT)
- לא קיבלתי התרעה על קיום טיוטה אחרת כמובן שלא הייתי מתרגם את הערך, לא חסר ערכים בתבנית טיפול דחוף. IdanST • שיחה 14:09, 31 במרץ 2026 (IDT)
הגהה
[עריכת קוד מקור]פסקת הדמוגרפיה בגולסתאן (עיר) דורשת הגהה מחדש, התרגום האוטומטי הפך את הפסקה ללא ברורה. Axinoo • שיחה 23:59, 1 באפריל 2026 (IDT)
- Axinoo, עברתי על הפסקה, לא זיהיתי בעיות הגהה. לא השתמשתי בתרגום האוטומטי לפסקה ההיא; באופן כללי אני משתמש בכלי התרגום האוטומטי רק לטובת קישורים פנימיים לערכי ויקי ולקטגוריות. IdanST • שיחה 11:42, 2 באפריל 2026 (IDT)
ייחוס פייק בנוגע לערך מגפת החצבת בפיג'י
[עריכת קוד מקור]שלום. טענתך כי הערך המדובר הוא פייק נטענה ברשלנות ובחוסר אחריות, ללא בדיקה רצינית. אני רואה זאת בחומרה. הדבר חמור במיוחד משום שבטענה זו אתה מייחס לי אישית ככותב הערך חוסר מקצועיות בכתיבת הערך במקרה הטוב, והפצה מודעת של פייק מעל דפי ויקיפדיה במקרה הרע. יואב ר. - שיחה - 20:47, 2 באפריל 2026 (IDT)
- שום דבר ממה שכתבת לא נכון. כפי שניתן לראות בעריכתי.
- לא רק שאתה כתבת ערך בניגוד לכללים (כלל 1), תגובתך פה הינה הנחת כוונה רעה. IdanST • שיחה 13:30, 4 באפריל 2026 (IDT)
- הערך תיאר אירועים שקרו במציאות. מה שכתבת בדף השיחה שם היה חסר בסיס ומכפיש. במקום להודות בכך ולהתנצל אתה ממשיך להתעקש. בושה. יואב ר. - שיחה - 13:34, 4 באפריל 2026 (IDT)
- לכתוב ערך ללא מקורות ושאפילו לא קיים בוויקיפדיות אחרות היה חסר בסיס. תגובתייך פה והמשך הנחת כוונה רעה היא הכפשה והפרה מתמשכת של כללי ההתנהגות. IdanST • שיחה 13:38, 4 באפריל 2026 (IDT)
- הערך נכתב עם מקור מהימן ותקף. אין שום איסור לכתוב ערך שאינו קיים בוויקיפדיה אחרת, זה הבל. מעבר לכך דבריך אינם ראויים לתגובה. יואב ר. - שיחה - 13:39, 4 באפריל 2026 (IDT)
- מקור אחד בלבד של בלוג בעברית לא מוכר בשם "חיידקים, נגיפים, ושאר "ירקות"" הוא מקור לא מהימן, והוא גם עבירה על ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים וגם על ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. כמו כן, ב-3 תגובותייך פה הפרת את כללי ההתנהגות 4 פעמים. IdanST • שיחה 13:44, 4 באפריל 2026 (IDT)
- מדובר בבלוג הפועל לאורך זמן, תוכנו רציני ומחברו הוא אקדמאי מומחה במיקרוביולוגיה. ככזה הוא מקור לגיטימי. לכתוב שהערך הוא פייק זו הכפשה של מי שכתב אותו. אתה ראוי לכל הביקורת שהופנתה כלפיך. יואב ר. - שיחה - 13:48, 4 באפריל 2026 (IDT)
- לכתוב שתוכן של בלוג זה תוכן רציני זה כמו לכתוב שתוכן של רדיט זה תוכן רציני. כמו כן, לא כתבתי שהערך בהכרח פייק אלא "סבירות גבוהה שמדובר בפייק לאור העובדה שאין מקורות + אין ערכים מקבילים מוויקיפדיות אחרות". IdanST • שיחה 13:50, 4 באפריל 2026 (IDT)
- אני עומד על התוקף של המקור שבו השתמשתי. אם היה לך ספק לגבי אמיתות הערך, הרי בדיקה קלה ביותר בגוגל הייתה מראה לך שהוא אמת (כפי שעשה משתמש אחר שכתב לפניך בדף השיחה). לא עשית אפילו את זה וישר קפצת למסקנה קיצונית ומכפישה, שהופרכה כליל. יואב ר. - שיחה - 14:00, 4 באפריל 2026 (IDT)
- אז אתה כתבת ערך שלם ללא סיפוק שום מקורות (ברבים) וללא מקורות אמינים למרות שהיית יכול לעשות זאת עם "בדיקה קלה ביותר בגוגל"? IdanST • שיחה 14:02, 4 באפריל 2026 (IDT)
- אני השתמשתי במקור אמין דיו. חזרתי על כך מספיק פעמים. זה שאתה אינך מקבל אותו הוא עניינך, ואיננו מצדיק כלל את המסקנה שהערך הוא "בסבירות גבוהה" פייק. אני אפסיק להגיב כאן. יואב ר. - שיחה - 14:08, 4 באפריל 2026 (IDT)
- אז אתה כתבת ערך שלם ללא סיפוק שום מקורות (ברבים) וללא מקורות אמינים למרות שהיית יכול לעשות זאת עם "בדיקה קלה ביותר בגוגל"? IdanST • שיחה 14:02, 4 באפריל 2026 (IDT)
- אני עומד על התוקף של המקור שבו השתמשתי. אם היה לך ספק לגבי אמיתות הערך, הרי בדיקה קלה ביותר בגוגל הייתה מראה לך שהוא אמת (כפי שעשה משתמש אחר שכתב לפניך בדף השיחה). לא עשית אפילו את זה וישר קפצת למסקנה קיצונית ומכפישה, שהופרכה כליל. יואב ר. - שיחה - 14:00, 4 באפריל 2026 (IDT)
- לכתוב שתוכן של בלוג זה תוכן רציני זה כמו לכתוב שתוכן של רדיט זה תוכן רציני. כמו כן, לא כתבתי שהערך בהכרח פייק אלא "סבירות גבוהה שמדובר בפייק לאור העובדה שאין מקורות + אין ערכים מקבילים מוויקיפדיות אחרות". IdanST • שיחה 13:50, 4 באפריל 2026 (IDT)
- מדובר בבלוג הפועל לאורך זמן, תוכנו רציני ומחברו הוא אקדמאי מומחה במיקרוביולוגיה. ככזה הוא מקור לגיטימי. לכתוב שהערך הוא פייק זו הכפשה של מי שכתב אותו. אתה ראוי לכל הביקורת שהופנתה כלפיך. יואב ר. - שיחה - 13:48, 4 באפריל 2026 (IDT)
- מקור אחד בלבד של בלוג בעברית לא מוכר בשם "חיידקים, נגיפים, ושאר "ירקות"" הוא מקור לא מהימן, והוא גם עבירה על ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים וגם על ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. כמו כן, ב-3 תגובותייך פה הפרת את כללי ההתנהגות 4 פעמים. IdanST • שיחה 13:44, 4 באפריל 2026 (IDT)
- הערך נכתב עם מקור מהימן ותקף. אין שום איסור לכתוב ערך שאינו קיים בוויקיפדיה אחרת, זה הבל. מעבר לכך דבריך אינם ראויים לתגובה. יואב ר. - שיחה - 13:39, 4 באפריל 2026 (IDT)
- לכתוב ערך ללא מקורות ושאפילו לא קיים בוויקיפדיות אחרות היה חסר בסיס. תגובתייך פה והמשך הנחת כוונה רעה היא הכפשה והפרה מתמשכת של כללי ההתנהגות. IdanST • שיחה 13:38, 4 באפריל 2026 (IDT)
- הערך תיאר אירועים שקרו במציאות. מה שכתבת בדף השיחה שם היה חסר בסיס ומכפיש. במקום להודות בכך ולהתנצל אתה ממשיך להתעקש. בושה. יואב ר. - שיחה - 13:34, 4 באפריל 2026 (IDT)
מחיקת תבנית "בעבודה" בניגוד לכללים ועריכת שינויים בערך מספר צי ללא רשות
[עריכת קוד מקור]אני מזכיר לך, שאסור למחוק תבנית "בעבודה" אלא לאחר שבוע ימים. המשפט שהחזרת לפתיח הוא דבר הבל שאין כדוגמתו (בינאום של מספר תיליון = an internationalisation of pendant number). מציע לך ללמוד את הנושא. שמחה • שיחה 20:35, 7 באפריל 2026 (IDT)
מומלץ!
[עריכת קוד מקור]| שלום IdanST, הערך הפצצת טוקיו (10 במרץ 1945) שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. ניב • שיחה 23:34, 7 באפריל 2026 (IDT) |
- אם איני טועה, זהו הערך המומלץ הראשון שלך. אז
ברכות חמות, ומקווים שתמיד תשאף לסטנדרט כה גבוה בערכים נוספים שתכתוב. 
ניב • שיחה 23:37, 7 באפריל 2026 (IDT)
- וואו,
והמון ברכות, עידן! Pixie.ca • שיחה 07:52, 28 באפריל 2026 (IDT)
- וואו,
הימנעות מוויכוחים בדיונים
[עריכת קוד מקור]אם יש לך בעיה עם התנהלותי, מוזמן לפנות אליי בדף השיחה שלי. בקשר לערך העברתי רק את הערך הראשי כי אתה אמרת שאתה תטפל בכל שאר ההעברות בדיון בדף השיחה אז השארתי לך את העניין הזה. דהן - שיחה 23:16, 10 באפריל 2026 (IDT)
- אציין שאתה צודק שזו הייתה טעות להעביר מבלי לבצע את ההעברות הנוספות אבל אין צורך להתלונן על כך בדיון. לילה טוב
דהן - שיחה 23:17, 10 באפריל 2026 (IDT)
בנוגע לדבריך בעניין החלטת הפרלמנט
[עריכת קוד מקור]ערב טוב עידן, בנוגע למה שטענת בתקציר עריכתך בדף מעוז צור (יישוב), רציתי להביא לידיעתך שאין שום כלל כזה שאוסר להשתמש במונח 'יישוב' בנוגע ליישוב ביו"ש, אלא הכלל שנקבע מחייב אזכור של העובדה שמדובר בהתנחלות בפתיח הערך, אך אין בכלל זה כדי למנוע את הגדרת היישוב כיישוב. לכן מחיקתך את עריכתי בטענה שזו הפרה של החלטת הפרלמנט לא היתה מוצדקת. אין לי כוונה להתחיל להתקוטט על זה במלחמת עריכה (אם כי אין גרסה יציבה לערך), אך דע שלא היתה הצדקה לעריכתך זו. בברכה, יאיר דב • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ו • 22:56, 14 באפריל 2026 (IDT)
- יאיר דב, אתה יכול לפתוח דיון בדף שיחת הערך. לפרוטוקול, רשום בסוף פסקת הפתיחה שזה יישוב קהילתי. אגב, התנחלות זה בהגדרה יישוב מעבר לקו הירוק. IdanST • שיחה 09:59, 15 באפריל 2026 (IDT)
- זה נכון שזה רשום בסוף הפיסקה, אבל זה אמור להיות הדבר הראשון שנאמר על המקום. תחשוב שבערך על מודיעין עילית יהיו כתובים חמישה משפטים, ורק אחריהם, בסוף הפתיח, יצוין שמדובר בעיר... 'התנחלות' זה לא יישוב מעבר לקו הירוק, אלא כל ישות התיישבותית, זה יכול להיות יישוב, מושב, קיבוץ, עיירה, עיר וכו'. לכן הכרחי לציין מיד עם תחילת המפתיח על איזה סוג של ישות התיישבותית מדובר. יאיר דב • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ו • 10:34, 15 באפריל 2026 (IDT)
- כפי שרשמתי, אם אתה חולק על החלטת פרלמנט, יש לצבור קונצנזוס. IdanST • שיחה 11:33, 15 באפריל 2026 (IDT)
- זה נכון שזה רשום בסוף הפיסקה, אבל זה אמור להיות הדבר הראשון שנאמר על המקום. תחשוב שבערך על מודיעין עילית יהיו כתובים חמישה משפטים, ורק אחריהם, בסוף הפתיח, יצוין שמדובר בעיר... 'התנחלות' זה לא יישוב מעבר לקו הירוק, אלא כל ישות התיישבותית, זה יכול להיות יישוב, מושב, קיבוץ, עיירה, עיר וכו'. לכן הכרחי לציין מיד עם תחילת המפתיח על איזה סוג של ישות התיישבותית מדובר. יאיר דב • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ו • 10:34, 15 באפריל 2026 (IDT)
מומלץ! 2
[עריכת קוד מקור]| שלום IdanST, הערך המלחמה השלזית הראשונה שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. פוליתיאורי • שיחה 23:11, 2 במאי 2026 (IDT) |
כל הכבוד! שיבצתי את הערך להצגה בעמוד הראשי ב-11 ביוני 2026. אם יש לך העדפה אחרת, אשמח לשמוע. פוליתיאורי • שיחה 23:11, 2 במאי 2026 (IDT)
הצבתי כאן את {{חזרה על עריכה}} עקב מלחמת עריכה שביצעת בדף מדיניות הנ"ל. אני חושב שמלחמת העריכה המובהקת הזו, ועוד בדף מדיניות, היא עילה ברורה לאזהרה ולרענון האמור בוק:מלחמת עריכה. עם זאת, איני מתנגד להחלפת התבנית במלל חופשי, כמו שהתבקשתי. מעבר לכך, אני מוכן לדון בכל מקום שבו תרצה, אם כי מן הראוי שהדיון ימשך במקום בו החל, היינו בדף השיחה של דף המדיניות הנ"ל. איש עיטי – הבה נשיחה 20:47, 9 במאי 2026 (IDT)
היי עידן, תודה על העזרה וההכוונה בשיפור הערך לרמת ערך טוב ציינת גם שלאחר שהערך ישופר הוא יהיה אפילו ברמת ערך מומלץ
א. האם ניתן להציבו באולם הדיונים?
ב. אם כן, האם תוכל להציב אותו שם כדי לתת להצעה משנה תוקף?
בתודה מראש. קלאוזביץ • שיחה • הצטרפו למיזם הביטלס 18:21, 17 במאי 2026 (IDT)
- היי, הצעת מועמדות ערך מומלץ לערך הינה גם מעידה שהמציע מתחייב לתקן או להשתדל לתקן את הבעיות שעורכים אחרים יכולים להצביע עליהם. מכיוון שאתה כבר יודע איך להציע ערך לרשימת ערכים מועמדים לערך מומלץ (כפי שעשית בשיחה:אוריגינליזם#הצעת הוספה למומלצים), עדיף שאתה תוסיף אותו לרשימת הערכים המועמדים לערך מומלץ. IdanST • שיחה 12:16, 18 במאי 2026 (IDT)
- אין בעיה. קלאוזביץ • שיחה • הצטרפו למיזם הביטלס 12:22, 18 במאי 2026 (IDT)
העמדת ערכים להסרת המלצה
[עריכת קוד מקור]היי. הצעת יותר מעשרה ערכים להסרה, שכרגע נמצאים בהמתנה. קודם כל, תודה. דבר שני, בבקשה תמתין עם הוספה של עוד ערכים לרשימה, עד שהדיונים התקדמו וחלקם יועברו להצבעה. המטרה היא לא ליצור רשימה ארוכה, אלא רשימה קצרה עם דיון משמעותי על כל אחד מהערכים שנמצאים בה, ואין דחיפות. אתה יכול בינתיים ליצור לעצמך רשימה בטיוטת משתמש של ערכים נוספים שבכוונתך להציע בהמשך. פוליתיאורי • שיחה 18:16, 25 במאי 2026 (IDT)
- היי, אני מקפיד להציע בממוצע ערך אחד בשבוע (במקרה חריג יצא לי פעם אחת 3 ערכים בשבוע מכיוון שהיו במצב לא תקין בעליל). רשימת ההמתנה נמשכת בממוצע חצי שנה, להגביל לממוצע של ערך בחודש (נכון?) הינו צעד דרקוני. לא מדובר בהצעת ערכים למומלצים, אלא בהצעת הסרת ערכים שלא ראויים להיחשב מומלצים, כמו מבצע פעמון החירות או מיג-25. IdanST • שיחה 18:58, 25 במאי 2026 (IDT)
- אין פה שום צעד "דרקוני". ההצבעות מתקיימות גם ככה בקצב שלהן, שמאפשר דיון מעמיק כל ערך. הצפה של הרשימה בערכים נוספים לא תעזור. אני מתייג גם את מנהלי המדור האחרים, ניב וגילגמש, כדי שיהיו מודעים לבקשתי. פוליתיאורי • שיחה 22:35, 25 במאי 2026 (IDT)
- אם כך, אז למה לא לאשרר את זה במדיניות ערכים מומלצים? IdanST • שיחה 23:58, 25 במאי 2026 (IDT)
- עידן, כותב לך מפעיל בקשר לפעולה שאתה עושה ואתה ממשיך להתעקש. זה מיזם שיתופי וכשמעירים לך פשוט תקשיב. אתה צריך להרפות. אני מבין שאתה רוצה שהכל יהיה פיקס כאן ועכשיו אבל זה לא עובד ככה. צריך סבלנות. ויקיפדיה תהיה גם בעוד 100 שנה וגם אז היו דיונים להסרה מהמומלצים. ראה את שלל הדיונים שלהלן. כל אחד מהם הוא מסר בשבילך. קבל את ההערות בהבנה. הם נועדו לעזור לך כדי שלא יוטלו עליך הגבלות.
- שיחת משתמש:IdanST/ארכיון 2#מצבך במיזם
- שיחת משתמש:IdanST/ארכיון 2#שיחה:הגדת פריצול
- שיחת משתמש:IdanST/ארכיון 2#העברת שמות ערכים ללא מיצוי של הדיון
- שיחת משתמש:IdanST/ארכיון 2#הארכת דיוני שינוי שם
- שיחת משתמש:IdanST/ארכיון 2#התעקשות על כללים פורמליים -"אנא, הרפה מדקדקנות יתר בכללים הפורמליים" Geagea • שיחה 00:34, 26 במאי 2026 (IDT)
- בסך הכל שאלתי למה לא לאשרר את זה במדיניות ערכים מומלצים.
- אין לזה קשר כמפעיל, אלא כאחראי מיזם. IdanST • שיחה 10:37, 26 במאי 2026 (IDT)
- אני מזכיר את סעיף 5 לוק:מה ויקיפדיה איננה#קהילה והתנהלות. כשמדובר במיזם ויקיפדי המתנהל מקדמת דנא על-בסיס שיקול דעת הן של מנהלי המדור והן של הוויקיפדים השונים, אין טעם לעגן כל כלל וכלל במדיניות המומלצים. אני שותף לעמדתו של פולי וסבור שהצפה של רשימת ההמתנה בערכים להסרה (גם להוספה, דרך אגב) הינה בעייתית.
אציע לך, אם העניין בראש מעייניך, לנהל בדף משנה שלך רשימה של ערכים מומלצים בעייתים שיש טעם להסירם, בדומה לפעילותו הענפה של @Gilgamesh בתחום זה (ראה לדוג' את הדף משתמש:Gilgamesh/מומלצים לפי ותק), וליידע מי מאיתנו על קיום הרשימה כדי שנוכל לעקוב. ניב • שיחה 12:47, 26 במאי 2026 (IDT)- עידן, אציין שבכלל לא באתי לפה כדי לצטט לך כללים או להגיד לך שפעלת בניגוד לכללים. חלק גדול מההתנהלות במיזם לא קשור לכללים. אמרתי לך שאני מודה לך על התרומה למדור המומלצים והתכוונתי לזה. וביקשתי ממך להמתין עם הוספה של עוד ועוד דיונים, כי המיזם הזה שואף לדיון משמעותי על כל ערך – והתוצאה העדיפה מבחינתנו היא לא הסרה, אלא שמישהו יקח ערך שלא עומד בקריטריונים וישפר אותו.
- במקום להוסיף מלא ערכים על ידי סקירה קצרה של מספר המקורות, אתה יכול להעמיק בערכים שהוספת, ולנסות לתת ביקורת בונה שתעזור לשפר אותם: באיזה מקורות כדאי להשתמש, מה חסר, איזה קטעים כדאי לעבות או להשמיט וכו'. זה דורש העמקה יותר מאשר לסקור את הערך בעיניים ולהגיע למסקנה לגבי כמות הערות השוליים. ואם אתה רק רוצה להביא עוד ערכים, אתה יכול להכין רשימה, כמו שגם ניב וגם אני כתבנו. גם זה יעזור.
- באופן כללי קצת יותר, לכולנו ברור שיש הרבה מומלצים שכבר לא עומדים בקריטריונים. זה לא בגלל שלא שמו לב לכך, אלא משום שהסטנדרטים להמלצה השתנו עם הזמן. בתחילת ימי ויקיפדיה בכלל לא היו הערות שוליים, וגם אחרי שנוספה הפונקציה הזו, לקח זמן עד שקיומן של הערות התומכות בכל המידע הפך לסטנדרט בערכים מומלצים. הדרך לטפל בזה הייתה ונשארה הדרגתית (למעט רגע אחד בהיסטוריה של המדור שעשו סוג של "ניקוי" כללי) – שואפים לדיון מעמיק בכל ערך ולאט לאט מעלים את האיכות של המדור כולו. בדרך כלל יש עשרה או קצת יותר או פחות ערכים מועמדים להסרה – כרגע בתוך הרשימה יש עשרה שרק אתה העלת! לפעמים השאיפה הזו נשארת תאורטית, אני מקווה שתמשיך לסייע במשימה הזו, בקצב שמתאים למדור. פוליתיאורי • שיחה 18:58, 26 במאי 2026 (IDT)
- אני מזכיר את סעיף 5 לוק:מה ויקיפדיה איננה#קהילה והתנהלות. כשמדובר במיזם ויקיפדי המתנהל מקדמת דנא על-בסיס שיקול דעת הן של מנהלי המדור והן של הוויקיפדים השונים, אין טעם לעגן כל כלל וכלל במדיניות המומלצים. אני שותף לעמדתו של פולי וסבור שהצפה של רשימת ההמתנה בערכים להסרה (גם להוספה, דרך אגב) הינה בעייתית.
- אם כך, אז למה לא לאשרר את זה במדיניות ערכים מומלצים? IdanST • שיחה 23:58, 25 במאי 2026 (IDT)
- אין פה שום צעד "דרקוני". ההצבעות מתקיימות גם ככה בקצב שלהן, שמאפשר דיון מעמיק כל ערך. הצפה של הרשימה בערכים נוספים לא תעזור. אני מתייג גם את מנהלי המדור האחרים, ניב וגילגמש, כדי שיהיו מודעים לבקשתי. פוליתיאורי • שיחה 22:35, 25 במאי 2026 (IDT)
חסימה לשבוע מהעברת דפים וכללים להעברת דפים על ידך
[עריכת קוד מקור]היי עידן. אתחיל מהטוב – אני חושב שההשקעה שלך במעקב אחרי דיוני שינוי שם ודיונים אחרים היא מבורכת ובמקרים רבים מסייעת למיזם. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מההערות החוזרות והנשנות לגבי העברת ערכים לטיוטה או לשמות חדשים, גם כשהדיון רחוק לשקף עמדה חד משמעית בעד ההעברה. במקרה האחרון – שמתואר בדיון הזה בבקשות ממפעילים – אני ומפעיל נוסף ניסינו להסביר לך מדוע הפעולה שעשית אינה מתאימה, אבל תשובותיך לא מראות על הפנמה של ההערות וכוונה לפעול אחרת בהמשך, אלא על ניסיון להתווכח ולהצדיק את הפעולות שלך המנוגדות לכללים. כאשר זה מצטרף למקרים רבים אחרים, שחלקם מתועדים בדף השיחה שלך ובארכיוניו, אי אפשר להתעלם מכך עוד.
לאחר התייעצות וקבלת אישור מבירוקרט (ארז האורז), הוחלט לחסום אותך לשבוע מהעברת דפים. המחשבה הראשונית הייתה לחסום פעולת העברה ללא הגבלת זמן, אך מתוך הכרה בכך שהמעקב שלך אחרי דיוני שינוי שם תורם למיזם בחלק הארי של המקרים, החסימה היא לשבוע בלבד. לכשתסתיים החסימה, כתחליף לחסימה ארוכה יותר, אתה מתבקש לפעול על פי הכללים הבאים:
- לא להעביר ערכים לטיוטה או לשם חדש בעקבות דיונים עם פחות משלושה משתתפים. אם אין שלושה משתתפים אתה יכול כתמיד לתייג בעלי ידע ועורכים שתרמו לערך, או לפרסם מודעה בלוח המודעות – אך לא להעביר.
- לא להעביר ערכים לשם חדש במרחב הערכים אם אין תמיכה של 70% לפחות בעד העברה.
- לא להעביר ערכים לטיוטה אם קיים עורך אחד או יותר בעל זכות הצבעה שמסתייג מהעברה – גם אם הנימוק שלו אינו תקף לדעתך.
אם התנאים הנ"ל לא מתקיימים ואתה חושב שבכל זאת דרושה העברה, אתה יכול לפנות לבקשות ממפעילים ולפרט שם.
אני מקווה שכללים ברורים אלה יאפשרו לך להמשיך לתרום – ותרומתך רבה – ללא חיכוכים עם עורכים אחרים. בברכה, פוליתיאורי • שיחה 02:43, 1 ביוני 2026 (IDT)
- שלום @Politheory1983,
- אני פונה אליך בעניין ההודעה הזו שהשארת בדף השיחה של עידן. אני מבין לגמרי את הצורך שהיה לך ולבירוקרט להציב גבולות ברורים, לעמוד על הכללים ולמנוע חיכוכים במרחב הערכים – ובמובן הזה, הכללים והקריטריונים שהגדרתם לו הם הגיוניים ויוצרים סדר.
- יחד עם זאת, במבחן התוצאה, נראה שהסגנון והטון של ההודעה השיגו אפקט צינון חריף מדי. מאז כתיבת הדברים, עידן הפסיק לחלוטין לתרום ולערוך בוויקיפדיה. עידן הוא עורך מסור ומוכשר, וייתכן שסגנון ההודעה פגע בו.
- אף על פי שפתחת וסיימת במילים טובות על תרומתו, הנימה החריפה בגוף הטקסט (כמו הייחוס של 'ניסיון להתווכח ולהצדיק' במקום לראות זאת כאי-הבנה לגיטימית) והכותרת החד-משמעית ('חסימה לשבוע וכללים...') יצרו תחושה של כתב אישום ונזיפה, ולא של תיאום ציפיות מקצועי.
- היות שהמטרה של כולנו היא לתקן את דרך העבודה ולא להפסיד עורך איכותי, אני חושב שיהיה נכון וחכם מצדך לעדכן ולרכך בדיעבד את סגנון ההודעה והכותרת שלה.
- שינוי הכותרת למשהו פחות לעומתי (למשל: "הסדרת נהלים לגבי העברת דפים") וריכוך המשפטים הנוקבים יותר לגבי המניעים שלו, לא יפגעו בתוקף של הכללים שקבעתם, אך הם ישדרו לעידן שהדלת פתוחה ושרוצים בו כאן. זה צעד קטן של רצון טוב שיכול לסייע להחזיר אותו לפעילות ברוח חיובית.
- אשמח אם תשקול זאת. ידך-הגדושה • שיחה 02:57, 5 ביוני 2026 (IDT)
- היי ידך-הגדושה, כתבתי פעמיים שלצד הבעיות, התרומה של עידן מוערכת, והתכוונתי לזה. עם זאת, היה חשוב לי לפרט לגבי הבעיות, כדי להדגיש שהחסימה לא באה בחלל ריק ושהכללים שציינתי מגיעים כתחליף לחסימה ארוכה יותר. אני פתוח לביקורת על ניסוחים שלי, אבל נדמה לי שניסוח ההודעה שלי אינו תוקפני, ואני לא חושב שנכון לשנות את הכותרת או התוכן באופן שאינו משקף את השיקולים או התוצאה. פוליתיאורי • שיחה 17:43, 5 ביוני 2026 (IDT)

