שיחת משתמש:Idodo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Idodo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Harel - שיחה 17:24, 6 מאי 2006 (IDT)

תוכל להרחיב מעט את סימה וקנין - מכשפה (פירוט השחקנים, העלילה, הזכיות וכו')? חבל להעלות ערך קצר כ"כ. ברוך הבא! Harel - שיחה 17:24, 6 מאי 2006 (IDT)

הראל שלום[עריכת קוד מקור]

מאחר שזו ההתנסות הראשונה שלי בויקיפדיה, ואין לי ניסיון. אין לי מושג אם אתה מקבל את ההודעה הזו בכלל. בקשר לבקשתך לפירוט, האם לא מספיקה העמודה שבצד? (חשבתי שכן מאחר ובניתי את הדף לפי דף של סרט אחר)

שלום עידו, ברוך הבא! ברור לי שאתה חדש, ובשביל זה אנחנו פה לעזור לך. את ההודעה הזו אני רואה כי אני עוקב אחרי הודעות שהשארתי אצל אחרים. ערך על סרט הוא מטבעו לא מאוד ארוך (אלא אם כן מדובר בסרט מאוד "מנותח" כמו "פסיכו"), אבל אני חושב שאפשר ל"עבות" קצת את הערך, למשל כמו במעבר לים - ראה שם. נכון שרוב המידע נמצא בתמציתיות בטור שבצד שמאל, אבל כדאי שלערך עצמו יהיה יותר תוכן טקסטואלי ממה שנתת לו. אתה מוזמן לפנות אליי בכל שאלה. אגב, איך נודע לך על מתקפת האיכות? Harel - שיחה 17:56, 6 מאי 2006 (IDT)
על מתקפת האיכות נודע לי מביקור אקראי בויקיפדיה (זה מופיע בדף הראשי). הוספתי תוכן (וקצת תיקונים), מקווה שזה יותר טוב עכשיו... --Idodo 19:29, 6 מאי 2006 (IDT)

אנחנו לא יודעים עליך כלום[עריכת קוד מקור]

שלום Idodo,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Idodo". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,. תומר א.ל-∞ מספרים ראשוניים אין עדיין ערך, קחו אחד.שיחה17:29, 8 במרץ 2009 (IST)[תגובה]

ברוך הבא. אשמח לעמוד לשירותך במה שתצטרך. תומר א.ל-∞ מספרים ראשוניים אין עדיין ערך, קחו אחד.שיחה23:08, 8 במרץ 2009 (IST)[תגובה]