שיחת משתמש:Iii Hi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודש מאת King G.A בנושא The Tortured Poets Department

The Tortured Poets Department[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף The Tortured Poets Department. הסיבה לכך היא: מיותר, יש דרכים להוסיף מידע בכתיבה יותר מקצועית.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, King G.Aשיחה 22:22, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה

שלום King G.A,
אני כותב לך בתגובה לביטול עריכתי בדף The Tortured Poets Department. אני מעריך את הזמן והמאמץ שהשקעת בבחינת עריכתי, ומבין את רצונך לשמור על איכות ויקיפדיה העברית.
עם זאת, אני חולק על קביעתך שהמידע שהוספתי היה מיותר. לטעמי, מידע זה רלוונטי וחשוב להבנת נושא הערך, ותורם להשלמת התמונה עבור הקוראים.
להלן אפרט את נימוקי:
המידע משלים פערים בידע: הוספתי מידע על הגרסות החדשות של האלבום לוויקיפדיה. מידע זה לא היה זמין בערך לפני עריכתי, ותורם להבנה מעמיקה יותר של האלבום
המידע מבוסס על מקורות אמינים: הקפדתי להשתמש במקורות אמינים ומוכרים בעת הוספת המידע. ציינתי את המקורות הללו בערך, על מנת לאפשר לקוראים לאמת את המידע באופן עצמאי.
אני מודע לכך שישנן דרכים רבות להוסיף מידע בוויקיפדיה, ואני פתוח ללמוד ולהשתפר. אשמח לשמוע ממך באיזה אופן ניתן היה לכתוב את המידע בצורה מקצועית יותר, תוך שמירה על חשיבותו ותרומתו לערך.
בנוסף, אני מציע לקיים דיון פתוח בדף השיחה של הערך, שם נוכל לשתף את דעותינו ולמצוא פתרון מיטבי שיספק את כל הצדדים.
אני מאמין ששיתוף פעולה פתוח ותקשורת מכבדת הם המפתח לשיפור ויקיפדיה העברית. אני מודה לך שוב על תרומתך, ומקווה שנצליח להגיע להסכמה בנוגע לערך זה. Iii Hiשיחה 22:30, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אהלן, כפי שציינתי זאת איך שנוסף המידע הוא מיותר, צריך לציין זאת בכתיבה יותר מקצועית ולהוסיף לכך גם מקורות.
אציין כרגע הערך עוד לא בשלב הסופי של המידע לפני יציאתו הוא יזכה לעדכון על כל הפרטים שניתן. King G.Aשיחה 22:33, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה
גברת King G.A הנכבדה,
אני מודה לך שוב על תגובתך. עם זאת, אני נאלץ להביע את פליאתי נוכח טענתך שלא ציינתי מקור לעריכתי. כפי שציינתי בהודעתי הקודמת, הקפדתי לכלול מקורות אמינים ומוכרים עבור כל מידע שהוספתי. יתכן שפספסת את המקורות הללו במהלך סקירתך..
באשר לטענתך בנוגע לכתיבה "מקצועית יותר", אשמח אם תוכל/י לפרט באיזו אופן ניתן היה לשפר את כתיבתי. אני תמיד פתוח ללמוד ולהשתפר, ואשמח לקבל הדרכה ממך בנוגע לסטנדרטים המקצועיים של ויקיפדיה.
אני מודע לכך שהערך עוד נמצא בתהליך עריכה, ואני מעריך את כוונתך לעדכן אותו במידע נוסף. עם זאת, אני סבור שהמידע שהוספתי הוא רלוונטי וחשוב, ותורם להבנה מעמיקה יותר של נושא הערך. Iii Hiשיחה 22:42, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה
מוזמן לראות ערכים אחרים של הזמרת ולראות איך הם כתובים.
הוספת את המידע ללא שום מקור.
בנוסף אין לתרגם שם של לאלבום בעברית אלא להשאיר אותו בשמו + השם של הסיבוב הופעות.
אומר זאת שוב המידע רלוונטי אך יש דרך להוסיף זאת וראוי להוסיף זאת כפי שנהוג והוסבר לא באותה הדרך שנוסף..
הוספתי את המידע שרצית בצורה הנכונה לערך. שבת שלום. King G.Aשיחה 22:45, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה