שיחת משתמש:Itay tesler

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום, Itay tesler, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור 00:43, 18 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

שלום! ברכות על הערך שאתה בונה. הנה כמה הצעות שיעזרו לך ולמי שמנסה לעזור לך:

א. שים תבנית

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

, כך לא יפריעו לך במהלך העבודה.

ב. נסה לעיין בדוגמאות של מדענים אחרים , נניח ארנסט מאך , אז תראה גם דוגמא איך מצרפים שם בלועזית, איך מוסיפים תמונה וכו.

בהצלחה! --Yoavd 12:32, 18 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

מה ההבדל בין אלקטרופורזה אלכסונית לבין אלקטרופורזה? כדאי שזה יהיה ברור מקריאת הערך. תודה, ‏odedee שיחה 11:23, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

זו וריאציה של אלקטרופורזה שנועדה לזהות קשרים דיסולפידיים בחלבון שמשפיעים על המבנה השלישוני שלו. זה ברור רק משיטת העבודה, ולא מהפתיח וכדאי לתקן את זה. ראה הערות נוספות בשיחה:אלקטרופורזה אלכסונית. בברכה, ערן - שיחה 22:27, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

ויליאם אסטבורי[עריכת קוד מקור]

שלום Itay tesler,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ויליאם אסטבורי" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דוד שי - שיחה 23:53, 13 במרץ 2008 (IST)[תגובה]