שיחת משתמש:Mat ifrach

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Mat ifrach, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ראיתי שניסית לשלוח אלי מייל, אבל הוא התחרבש לחלוטין. או שתכתוב באנגלית, או שתשלח ישירות לכתובת שהיא כמו שם המשתמש שלי כאן, @bgu.ac.il

eman

עיצוב הערכים אותם אתה מוסיף[עריכת קוד מקור]

שלום, שמתי לב שהוספת ערכים בשעה האחרונה, ועל כך תבוא עליך הברכה. עם זאת, אנא עיין בויקיפדיה:המדריך לעיצוב דפים (ואפשר גם בויקיפדיה:עזרה) כדי להוסיף קישורים ולהפוך את הערכים שהוספת לתואמים, מבחינה צורנית, למצופה מערך בוויקיפדיה (ראה למשל את הערך המומלץ דהיום - אלמוג כדוגמה לערך ערוך ומעוצב היטב). כמו כן, אנא השתדל לקשר לערך המקביל בוויקיפדיה באנגלית. אם אתה זקוק לעזרה, אנא ציין זאת וויקיפדים רבים ישמחו לסייע. בברכה, Eranb 15:50, 22 אוג' 2004 (UTC)

שלום מט יפרח. הערכים שערכת הקרב במלון סבוי ו מבצע דין וחשבוןהם יפים ומעניינים. שים לב לשינויים שערכתי:

  • מקריאת הערכים שכתבת לא ניתן היה לדעת מתי אירעו האירועים שבהם מדובר. הוספתי תאריך.
  • סימני פיסוק, כגון פסיק, או נקודה, נמצאים מיד לאחר המילה הקודמת להם וברווח של תו אחד מן המילה שלאחריהם, ולא ברווח של תו משני הצדדים.
  • נסה לקשר לערכים אחרים - הדבר פשוט, הכנסת כל מונח שלדעתך הוא כבר ערך קיים (כמו "תל אביב" או "צה"ל") בערך שכתבת בין זוג סוגריים מרובעות כפולות. אם תסתכל קצת בדפי עריכה של ערכים תבין מייד איך זה פועל.

המשך לכתוב לנו ערכים יפים. אלמוג 14:29, 29 אוג' 2004 (UTC)

שלום מט יפרח - בתשובה לשאלתך איך לקשר לערך באנגלית התשובה היא פשוטה. סוגרים כפולים מרובעים (כמו בקישור לערך בעברית) ובתוכן en:name האותיות en (התחלה של המילה english) ושם הערך באנגלית. בהצלחה. אלמוג 17:19, 29 אוג' 2004 (UTC)

שלום רב, לצערי מצאתי שהערך הקרב במלון סבוי הועתק מילה במילה מספרו של נסים משעל "ואלה שנות...". פגיעה בזכויות יוצרים היא ההפרה החמורה ביותר של כללי ויקיפדיה. אני בטוח שכוונותיך היו טובות, אך דרכך היתה שגויה. אם יש עוד ערכים שיצרת בדרך של העתקה, אבקשך למחוק את תוכנם. דוד שי 17:36, 29 אוג' 2004 (UTC)

חוששני כי העתקת את כל המידע לערך עובדיה ספורנו מתוך ספר לימוד להסטוריה. אבקש לראות אישור הפרת זכויות יוצרים.Ebranibשיחהפורטל:פופ 16:27, 4 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]