לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Maxhasson

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת תומר ט בנושא בלאנס

בלאנס

[עריכת קוד מקור]
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך בלאנס שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:13, 3 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

שלום לך, שלחת אלי דוא"ל פרטי. אני אענה לך כאן. ציינת שברצונך להעלות ערך חדש שאינו קיים ואינו נמצא - לא בויקיפדיה ואף לא במילונים אחרים, בארץ ובעולם. הערך מהווה שם מותג של חברת מחשוב בבעלותך. ויקיפדיה אינה במה לפרסום קרא בבקשה את הדף ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. איני מתמצאת בעולם המחשבים ואיני מכירה את חברתך, יש ערכים על חברות מחשבים ראה קטגוריה:חברות תוכנה, אבל הן חברות גדולות וידועות. בכל מקרה כשמעלים ערך הוא צריך לכלול יותר משורה אחת. אם אתה בטוח שלחברתך יש חשיבות אנציקלופדית, אתה יכול לכתוב ערך ראוי, אבל קח בחשבון שייתכן ולאחר העלאתו ישימו על הערך תבנית חשיבות והערך ייתכן וימחק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:10, 3 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה
גם לדעתי אין לחברה חשיבות אנציקלופדית. תומר - שיחה 19:02, 4 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה