שיחת משתמש:Metalholic/ארכיון 1- 2005

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משתמש:Metalholic/ארכיון 1- 2005

ברוך הבא

עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Metalholic, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,


עלה והצלח ידידי... Shayakir

תודה רבה על קבלת הפנים. אשמח להתייעץ איתך כשאצטרך.
אתה מוזמן לקרוא את המאמרים שכתבתי ושערכתי, ואם יש לך מה להעיר,
אשמח לקבל טיפים. --Metal-wikiped 18:01, 19 ינו' 2005 (UTC)

פסטיבל וודסטוק

חבל שלא שמת לב שלמאמר שלך על הרוק אנד רול הוספתי קישור למאמר שכתבתי בזמנו על פסטיבל וודסטוק, כך שיוצא שחלק גדול מהמאמר שכתבת על ילדי הפרחים, זה שעוסק בוודסטוק, היה צריך להיות במאמר הקיים כבר. לעניין הפסטיבל עצמו. היו בו "רק" חצי מיליון איש וגם זאת ההערכה הגבוהה ביותר וישנן הערכות שהיו בו פחות אנשים. בנוסף, החלק של מוסיקת העם האמריקאית חסר לגמרי. המוסיקה הזו הייתה מאוד פופולרית באותן שנים ולפחות שליש מהפסטיבל הוקדש למוסיקה הזו בצורותיה השונות. לדעתי, כדאי שתוסיף את ההערות שלך על המופעים השונים למאמר הספציפי על הפסטיבל, אם כי גם על הסקירות הללו יש לי הערות ואני לא בדיוק מסכים לכל מה שנאמר שם. והגיטריסט הנהדר, בעיני בין הטובים שקיימים, הוא קרלוס סנטנה שניגן בפסטיבל במסגרת של להקת "סנטנה" ולא כפי שאיית את שמו.אודי 21:46, 23 ינו' 2005 (UTC)

באמת לא שמתי לב שנוסף קישור למאמר שלי על הרוק'נרול, אני אראה מה כתוב במאמר שלך ואשנה את שלי בהתאם, והכי טוב שנעשה זאת ביחד, בתיאום. בקשר לאי דיוקים במאמר- כיוון ששנות השישים אינן תחום ההתמחות החזק שלי (אני בקיא בעיקר בשנות השבעים והשמונים ובמטאל לכל סוגיו), אכן ייתכנו טעויות ואי דיוקים. אתה מוזמן לשנות ולתקן. כל אחד טועה, ותפקידינו כויקיפדים לתקן אלו את אלו. אני אקרא את המאמר שלך ואז נחליט ביחד מה עושים עם החפיפות בין שני המאמרים.--Metal-wikiped 21:58, 23 ינו' 2005 (UTC)

מעקב

שלום,
אני בונה בימים אלו את פורטל:מוסיקה. אשמח לשמוע הערות. תודה. גילגמש שיחה 12:30, 3 פבר' 2005 (UTC)

הודעת עריכה

שמתי לב שכתבת (ראיתי בשינויים אחרונים) 'לא סיימתי לעבוד עליו- נא לא לערוך!' בערך איירון מיידן. למה שפשוט לא תשים הודעת עריכה? שמים הודעת עריכה כך (לא גמרתי כדי שלא יהיה לך באמצע הדף שיחה הודעת עריכה): {{בעבודה]] (בכוונה לא עשיתי תחיליות סוגררים כמו סופיות סוגריים) מתן 18:09, 3 פבר' 2005 (UTC)

תודה על הטיפ:)--Metal-wikiped 20:32, 3 פבר' 2005 (UTC)

הודעת פרישה זמנית

ברצוני להודיע (למי שזה מעניין אותו), שאאלץ להיעדר מהבית, ולכן גם מהויקיפדיה לזמן מה. בתקופה הקצרה שהייתי פה, נהניתי מאוד לקרוא מאמרים, לכתוב מאמרים ולדון על נושאים שנויים במחלוקת. בהצלחה לכולם, אני אחזור בעוד מספר שבועות (אולי פחות) ואחדש את עבודתי, יש לי עוד הרבה מה לכתוב.--Metal-wikiped 21:44, 4 פבר' 2005 (UTC)

אם אתה נעדר לחודש בערך, אוכל להוריד את הבעריכה של איירון מיידן? פשוט, זהו מאמר מצויין, שמקומו אפילו במומלצים, וברצוני לעבור עליו ולשנות בו כמה שגיאות ניסוח ותקלדות למיניהן. Radagaisus 22:10, 4 פבר' 2005 (UTC)
אל תדאג, אני אשחרר בקרוב את הגרסא הסופית שלי, כנראה שאפילו היום, מקסימום מחר. ואגב, אם הוא ייכנס למומלצים בזמן היעדרי, אני אוכל לקבל על כך הודעה? אני אעריך את זה, ובכל מקרה, אני מאוד מוחמא. אגב, באותה הזמדנות, אני רוצה לציין את משתמש: Pixie, אשר עזר לי מאוד בעריכה.--Metal-wikiped 22:17, 4 פבר' 2005 (UTC)
כשתסיים אותו, רשום לי בדף השיחה שלי שסיימת. אני אעבור עליו, אתקן איזה תקלדת או שתיים ואעלה אותו להצבעה על מאמר מועדף. אם המערכת דואר אלקטרוני של ויקיפדיה עובדת, אודיע לך ישירות למייל אם המאמר יתקבל. Radagaisus 22:24, 4 פבר' 2005 (UTC)
אין בעיה. את הגרסא הסופית אני אפרסם כבר מחר, כי אני רואה שיש עוד הרבה עבודה, ואני מיד אודיע לך.--Metal-wikiped 22:28, 4 פבר' 2005 (UTC)
ויקיפדיה:מאמרים מומלצים/הוספה למומלצים - הנה הערך עלה להצבעה. Radagaisus 21:48, 6 פבר' 2005 (UTC)

נייטרליות

השתדל לשמור בבקשה על נייטרליות בכתיבתך. ראיתי שבערך מטאליזם טענת שזהו זרם חברתי של חובבי הרוק הפנטיים. המילה "פנטיים" מיותרת. זוהי דעתך האישית בלבד. תודה. גילגמש שיחה 14:12, 16 פבר' 2005 (UTC)

פידבק

קראתי את הערך המצוין שלך על איירון מיידן. הייתי שמח אילו הייתה נותן רשימה של שירים חשובים בפרק נפרד כי הם די הולכים לאיבוד בקטסט הארוך. גילגמש שיחה 10:40, 17 פבר' 2005 (UTC)

המטאליסט שלנו בפרישה זמנית, אני עובר עכשיו על הרשימה ומוסיף אותם. האם חשוב סדר כלשהו? Radagaisus 13:46, 17 פבר' 2005 (UTC).
כן, עדיף לסדר לפי הסדר הכרונולוגי. גילגמש שיחה 13:47, 17 פבר' 2005 (UTC)
אגב, מטאל ויקיפד, איירון מיידן עלה למומלצים. כבוד. Radagaisus 20:13, 19 פבר' 2005 (UTC).
תודה רבה! אני מוחמא מאוד. מתי הוא יופיע בדף הראשי?--Metal-wikiped 20:44, 19 פבר' 2005 (UTC)
ב-23 בפברואר. גילגמש שיחה 20:47, 19 פבר' 2005 (UTC)

ראשית ברכות וח"ח על הפעולה הרבה בתחום המוזיקה. הגיע הזמן שמישהו יקח את זה ברצינות. אתה עושה עבודה מצויינת במיוחד בתחום המטאל (סחטיין על ההשקעה באיירון מיידן) קצת ביקורת בונה:

  • ניטרליות - שמתי לב שהעירו לך על זה. להמנע במידת האפשר משמות תואר סובייקטיבים (מוזיקה מפחידה.. אישית בלאק גורם לי צחוק).
  • דיוק - תתיעץ עם אולמיוזיק ועם הויק' האנגלית אם אתה לא בטוח. למשל, דיפ פרפל לא פעלו רק בין 1970-1974. הם היו קיימים לפני זה והוציאו שלושה אלבומים בסגנון פסיכדלי יותר (ממליץ על הסלף טייטל במיוחד) והרבה הרבה אחרי זה - הם מופיעים עדיין עם סטיב מורס במקום בלאקמור.
  • קטלוג - זו בעיה רצינית של נוגעת רק לך. קטלוג וז'אנרים של להקות שנוי במחלוקת בד"כ ולכן יש להזהר. התיאור שלך לרוק קלאסי בעייתי מאוד. רוב הכותבים במוזיקה לא רואים בו כז'אנר מוזיקלי אלא כתווית לנוחיות בלבד. המטפורה של הרוק כגזע עם הרוק הקלאסי למטה והכבד למעלה מאוד מאוד צורמת מאוד. רוק כבד הוא רק סגנון אחד (אהוב על ידי) אמנם אחד מהרחבים ביותר אבל הוא לא המשך לרוק קלאסי אם יש כזה דבר בכלל. כתבת טענה רדיקלית מאוד ששנות השמונים הם תור הזהב של הרוק בכלל בעוד שהרוב רואה בו תקופת שפל של הרוק - לא מבחינת האיכות אלא מבחינת המעמד - בשנות השמונים עלה הפופ למרכז הבמה והרוק נדחק לשוליים (מלבד אכן להקות הר מטאל...). אני לא רוצה להוריד לך מהמוטיבציה אבל באמת כדאי לקרוא קודם במקורות אחרים ולהגיע לראייה יותר רחבה של העניין. לצערי אין לי זמן עקב חובות אקדמיות לתקן מבלי להרוס את מה שכתבת אז אני משאיר את הרוב כפי שהוא. קח בחשבון שבנושא זה אין כמעט מקורות בעברית ולכן מה שכתוב כאן עלול להטעות אנשים.

כתיבה מהנה ופוריה Pasteran 13:54, 12 מרץ 2005 (UTC)

לPasteran
דבר ראשון, תודה רבה רבה על הח"ח. זה בהחלט נותן מוטיבציה להמשיך ולתרום.
לעניין: שמע, אני לא מתיימר להיות מומחה בינלאומי והמאמרים שלי לא מתיימרים להיות תורה מסיני. אם יש טעויות, כמו במקרה של דיפ פרפל, זהו תפקידם של המשתמשים האחרים מיד לתקן. זוהי מהותה של הויקיפדיה. בעניין הסובייקטיביות (הקטלוג זה גם חלק מעניין הסובייקטיביות), זה לא מתמטיקה ואפילו לא היסטוריה. אי אפשר לכתוב באובייקטיביות מוחלטת על נושאים אומנותיים. הרי צריך איכשהו לתאר את הסגנונות/אומנים/יצירות, והרי על כל שם תואר מישהו יכול להגיד שזה לא נכון לדעתו. אין מה לעשות. איך אתה היית מתאר את הבלק מטאל אם לא כמוזיקה מפחידה (או שלפחות מתיימרת להיות כזאת)? אם יש לך שם תואר יותר אובייקטיבי, בבקשה. אבל אתה לא יכול לפסול את זה מבלי להציע תחליף, כי משהו צריך להיות כתוב. בעניין הרוק הקלאסי והכבד, שמע, ככה אני רואה את הדברים. אם תרכיב רשימה מקיפה של כל להקות הרוק משנות השישים ועד היום, אתה תראה שבהחלט אפשר לבנות עץ כזה כמו שהצעתי. מישהו אחר אולי היה בונה עץ אחר שלא נכון לדעתי. אם לדעתך הניסוח שלי הוא בלתי נכון בעליל- תציע ניסוח אחר. מקסימום אפשר להעלות את הנושא במזנון. כל ויקיפד בא עם מטען מסוים של ידע ומציג את הנושא כמו שהוא רואה אותו. אם יש מחלוקת, תמיד אפשר להעלות את הנושא לדיון ובסופו של דבר הרוב יכריע. בעניין תור הזהב, ממה שאני יודע, הרוק דווקא הצליח מאוד מאוד בשנות השמונים, והשפל התחיל רק באמצע שנות התשעים אחרי שקיעת הגראנג'.
לסיכום, אתה מוזמן לשנות ניסוחים בעייתיים מבחינתך, כך שיהיו יותר מתקבלים על הדעת בעיניך (כך אני עשיתי מספר פעמים, לעתים אחרי קבלת אישור מכותב המאמר ולעתים על דעת עצמי), או שתעלה אותם לדיון במקרה של ויכוח.
שוב תודה והמשך שיתוף פעולה פורה.--Metal-wikiped 14:59, 12 מרץ 2005 (UTC)

שלום דוד, רציתי לברך אותך על המאמר המצוין שכתבת על פוליטיקה במטאל. נחמד לראות שמישהו כותב ברצינות ובלי פניות על זה. וולנד 20:14, 5 אפר' 2005 (UTC)

תודה רבה על הפידבק!--Metal-wikiped 21:09, 15 אפר' 2005 (UTC)

טעות בערך איירון מיידן

איירון מיידן- כתבת על השיר Where Eagles Dare: "הוא פרי מוחו של הריס, והוא מתאר את ציד הנשרים בהרים הגבוהים והמושלגים כמשימה אשר נועדה מראש לכישלון, כיוון שאל לו לאדם, להעז להגיע אל המקומות אליהם מגיעים הנשרים". זה לא מדוייק. להלן המילים:[1]. המילים מדברות למעשה על הסרט הפעולה הקלאסי Where Eagles Dare(הנשרים פשטו עם שחר), שבו משחק קלינט איסטווד... זה אומנם לא עמוק במיוחד, אבל זה פשוט כך...--נחמן 09:25, 16 אפר' 2005 (UTC)

לא ידעתי את זה, אתה מוזמן לתקן את הטעות. כאלה דברים קטנים אתה יכול לשנות בלי להודיע בכלל.--Metal-wikiped 10:53, 16 אפר' 2005 (UTC)

Yo there

Where did you disappear?We've made a little deal behind your back with the king of the jungle, so check it out on his page if you're interested. Bye,

http://en.wikipedia.org/wiki/User:Www.jpfo.orgwww.JPFO.org]]w[]

שאלה

שלום, כמי ששמו מעיד עליו כבעל חיבה למטאל, התוכל לומר לנו אם התוכן במאנו קורנוטו נכון? תודה, דורית 11:39, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

האמת שאין לי מושג, חוששני שאין לי תשובה בשבילך :( .--Metal-wikiped 12:44, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
תודה בכל מקרה. יום נעים, דורית 13:03, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
יום נעים גם לך:)--Metal-wikiped 13:05, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

מעקב

היי,
ראה בבקשה את זה. גילגמש שיחה 07:00, 29 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום לך, גילגמש
תודה רבה לך שהשמת את תשומת לבי לשינוי זה. מבחינה עובדתית, זה נכון מה שכתוב, אבל לא אהבתי את המיקום של הקטע תחת הכותרת "דמותה של מטאליקה". אני כבר אחשוב על מיקום יותר מוצלח. בכל מקרה, נחמד שאתה עושה מעקב אחרי הערך.--Metal-wikiped 10:25, 4 נובמבר 2005 (UTC)

אולי הRock יעשה Roll

ואני לא מתכוונת לרולים בשיער, זה שייך לרוק שיער. ראיתי שאתה משקיע רבות בלהקות רוק, אנא ראה שאלתי בשיחה שם לגבי המרה לקטגוריה והודע לי דעתך. תודה, דורית 22:53, 22 נובמבר 2005 (UTC)

מה שלומך, דורית
לא הבנתי בדיוק את השאלה שלך. השאלה זה האם להפוך את הרשימה לקטגוריה? אם אני לא טועה, כבר קיימת גם קטגוריה:להקות רוק, אז מה בעצם את רוצה לעשות עם התוכן של הרשימה?--Metal-wikiped 11:26, 23 נובמבר 2005 (UTC)
לאחד ולמחוק? (ומצטערת על האיחור הבלתי נסלח בתשובה, לא ראיתי אותה) דורית 17:59, 9 דצמבר 2005 (UTC)
(חחח האיחור נסלח ביותר, גם אני הרבה פעמים עונה רק אחרי כמה ימים, פשוט בגלל שאני שבועות שלמים לא נמצא בבית). בכל מקרה, השאלה היא, האם תוכן הרשימה יועבר בעצם לקטגוריה, או שהוא יימחק ולא יהיה בשום מקום?--Metal-wikiped 18:03, 9 דצמבר 2005 (UTC)
יועבר לקטגוריה, מה שיהיה בקטגוריות משנה ימחק. השאלה היא, האם הרשימה הזו בכלל חשובה? אם לדעתך יש לה מקום כשלעצמה כפי שהיא, אז אין טעם לאחד. דורית 08:10, 10 דצמבר 2005 (UTC)
כן, זה בדיוק העניין, אני חושב שהרשימה חשובה. הרעיון לרכז במקום אחד את ה"עץ" של ההתפצלויות של הסגנונות השונים, בגלל אני לא רוצה שתוכן הרשימה יאבד. אם את רוצה לשנות רק את המבנה, או את הצורה של איך שזה נראה, או להפוך את זה לקטגוריה, או להעביר את זה למקום אחר, אין לי בעיה, כל עוד התוכן נשאר.--Metal-wikiped 11:38, 10 דצמבר 2005 (UTC)
רצונך כבודך. שישאר כך, אבל תסכים איתי שהרשימה הזו לא נראת כ"כ טוב. דורית 13:13, 10 דצמבר 2005 (UTC)
  1. מדוע?
  2. איך לדעתך אפשר לשפר? (מלבד למחוק הכל:) )--Metal-wikiped 13:20, 10 דצמבר 2005 (UTC)
לא משנה, זה אני וחוסר החיבה שלי לרשימות קשות לתיחזוק. אני מקווה שתעקוב אחר הרשימה מדי פעם, ובזאת אראה את העניין סגור. סליחה על הטרחה, דורית 13:24, 10 דצמבר 2005 (UTC)
חחח בסדר, אין בעיה. גם ככה הרשימה נמצאת אצלי ברשימת המעקב.--Metal-wikiped 13:55, 10 דצמבר 2005 (UTC)