שיחת משתמש:Morisuf

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום Morisuf,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "איטה גרטנר" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Morisuf/‏איטה גרטנר". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! שים לב במיוחד להערות הבאות:

  1. החלק הביוגרפי: הפרדה בין ההיסטוריה האומנותית והחיים האישיים
  2. המעטה בסופרלטיבים "היקף עבודה פינומינלי", "מעטות האמניות שחיות ופועלות מצד אחד בהווה המידי, ומהצד השני יכולות להביט לאחור אל תקופת עשייה ארוכה כל כך, שבה מעגלים נפתחו ונסגרו, בגלגולים רבים ושונים, שוב ושוב סביב אותו גרעין תמאטי." - זה לא ניסוח המתאים לאנציקלופדיה.
  3. כל השמות המוזכרים, "אין ספור מפגשים מפרים" - האם יש מקור לכך?
  4. המעבר מאורח חיים דתי לחילוני צריך להיות מוזכר בחלק הביוגרפי

אנא עבור לתיקון הערך, אשמח לסייע לך כאן או בדף השיחה של הערך. בברכה אמא של גולן - שיחה 16:24, 26 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]