שיחת משתמש:Morklugman

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אייל גמליאל[עריכת קוד מקור]

שלום Morklugman,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "אייל גמליאל" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:אייל גמליאל.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 19:22, 20 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

היי, תודה על הסבלנות במענה. ראשית, מי שהעביר את הערך לטיוטה הוא Euro know ולא אני - אני ראיתי שהערך הועבר וכתבתי את ההודעה פה בדף השיחה כדי ליידע ולהנחות (ואולי גם להיות כתובת, מה שעזר כי אכן פנית אלי). אשמח אם Euro יוכל לנמק לגבי ההעברה בהתאם לבקשתך.
ממבט מהיר הפערים שאני מבחין בהם קשורים לסטנדרט של עריכה בוויקיפדיה, בעיקר בכל הנוגע לקישורים (כאן יש מידע בנושא). על קצה המזלג, נדרשים קישורים פנימיים לערכים אחרים בוויקיפדיה בפורמט המקובל (דוגמה: "במחלקה לפסיכולוגיה") ואל קישורים לאתרים חיצוניים בגוף הערך יש לקשר באמצעות הערות שוליים (הסבר על איך מקשרים נמצא כאן. רשמתי הסבר שלדעתי הוא נוח גם פה בסעיף 3). אשמח כאמור אם Euro יוכל להוסיף על כך במידה והבחין בדברים נוספים.
בהצלחה. מוזמן לכתוב לי אם יש שאלות, אם כי אני אמור בחודשים הקרובים והמענה יהיה איטי. אם תחפוץ במענה מהיר יותר, מוזמן לנסות את מזלך בויקיפדיה:חממה. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:42, 30 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

תודה רבה! (Morklugman - שיחה 16:45, 3 במאי 2021 (IDT))[תגובה]