לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Nana19

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת אלמוג בנושא פקמן יקירי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nana19, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏pacman - שיחה 22:08, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה

חשיבה חיובית[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏pacman - שיחה 22:08, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה

פקמן יקירי[עריכת קוד מקור]

אני לא חושבת שאתה יכול פשוט ככה לבוא ולמחוק ערך.. יש קודם לנהל על זה דיון ופשוט לעזור ולא למחוק.. לא נראה לך הערך-אין בעיה.. ואתה חושב שיש לשכתב אותו גם אין בעיה.. אבל במקום למחוק אותו למה ל א לייעץ ולעזור...?!!!

שלום, העברתי את הערך ל"ארגז החול" שלך, שם תוכלי לעבוד עליו ולערוך אותו, ובסיום העבודה נוכל לשקול להעלות אותו למרחב הערכים. בברכה, ‏pacman - שיחה 12:09, 27 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אנא, אל תעלי שוב את הערך למרחב הערכים. הערך נמצא בארגז החול. רותם 15:52, 27 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אני לא חושבת שיש לך זכות לבוא ולמחוק לי את הערך!!!! Nana19 11:41, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שבתי ומחקתי את הערך. המדובר בערך לא אנציקלופדי בעליל. אנא קראי כמה מן הערכים כאן, ראי מה משמעותה של כתיבה אנציקלופדית ונסי להתאים את כתיבתך. אני מבקש ממך שכל עוד הערך לא עומד בסטנדרטים מינימליים של כתיבה, לא להעלות אותו שוב. את יכולה להתייעץ עם אחרים כיצד לשפר את הערך המצוי בארגז החול שלך. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 11:48, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה