שיחת משתמש:Ohadit

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Ohadit, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

אסף

מקור לתמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Beach volleyball.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, ערןב 16:21, 30 יוני 2005 (UTC)

מקור לתמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, Ohadit

אני שמח על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה.

רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. בכדי לוודא האם העלאת התמונה תמונה:Pool table.jpg לוויקיפדיה, עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק את זכויות היוצרים עליה. באפשרותך לעיין ולהעזר לצורך כך בערך זכויות יוצרים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, בכדי למנוע חששות של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שקורה לעיתים שנמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, אמיתי 16:26, 30 יוני 2005 (UTC)

אוהד. כבר שניים שאלו אותך לגבי התמונות שאתה מעלה ולא ענית. וכעת העלת תמונה שלישית לערך כדורת. אם לא תענה לגבי מקור התמונות לא תהיה לנו ברירה אלא למחוק אותן בשל החשש שהן מפירות זכויות יוצרים. ערןב 3 יולי 2005 16:58 (UTC)

מקורן בhttp://yotophoto.com/
כדי להשאיר הערה אתה יכול לנהוג כמו שאני עושה כעת - לערוך את דף השיחה ולהוסיף את הערתך בצורה מוזחת (על ידי הוספת נקודותיים תחילת המפשט. אתה גם יכול לערוך פסקה ספציפית אם בחרת באפשרות המתאימה.
באשר למקור התמונה, אני אערוך עכשיו את התמונה שהוספת לערך כדורת ואוסיף לה את המקור. אנא הוסף זאת באותה צורה לשאר התמונות שהעלית מאותו אתר. וכמובן - הקפד על שמירת זכויות יוצרים.
אתה גם יכול לחתום על השיחה (אבל לא מקובל לחתום בערכים) כמו שאני עושה, על ידי ארבעה סימני זרקא (~), מה שמוסיף אוטומטית את שם המשתמש שלך ושעת התגובה.
ערןב 3 יולי 2005 17:12 (UTC)

אפוק טיימס[עריכת קוד מקור]

התוכל להסביר מדוע הסרת את הקשרים בין העיתון לבין הפאלון גונג? --‏Karpada09:44, 10 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:22, 17 בדצמבר 2010 (IST)[תגובה]