שיחת משתמש:Sagioosh

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Yonidebest בנושא החלפת רישיון

ברוכים הבאים לדף השיחה שלי. להוספת הודעות בנושא חדש נא לחצו על לשונית "+" למעלה.

נא להוסיף הודעות חדשות בתחתית הדף ולא בראשו![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sagioosh, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,אוי וי 17:32, 6 אפריל 2006 (UTC)

שלום שגיא. אני מבקש שתעבור שוב על הערך שכתבת ותתקן את השגיאות בו. יעזור אם תרחיב אותו - במצבו הנוכחי הוא קצר מדי ועלול להמחק. odedee שיחה‏ 02:32, 7 אפריל 2006 (UTC)

הסרתי את החתימות שלך מהערכים מכונת תפירה והביטלס. איננו נוהגים לחתום בגוף הערכים - מי שמסתכל על הגרסאות הקודמות של הערך יכול לראות בדיוק מה תרמת לו. חותמים רק על הודעות בדפי שיחה.
כמו כן, לאור ריבוי שגיאות כתיב אני מבקש שלפני שאתה מוסיף טקסט לערכים תכתוב אותו במעבד תמלילים ותריץ בדיקת איות כדי להעלות טקסט תקין. תודה, odedee שיחה‏ 07:16, 7 אפריל 2006 (UTC)

למה מחקת את הקישור לסידרה? אין סיבה להשאיר קישור אדום כל עוד יש ציפייה שייכתב עליו ערך ביום מן הימים. ברוך הבא, DGtal 21:50, 30 יולי 2006 (IDT)

תמונה:Rikud.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, העלאת את התמונה הנ"ל תחת שימוש חינוכי. האם אכן בעל התמונה אישר לך שימוש זה? תודה, Yonidebest Ω Talk 23:24, 10 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

מחקתי. Yonidebest Ω Talk 23:31, 10 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
אגב, נהוג להמשיך בשיחה במקום בו החלה... בברכה, Yonidebest Ω Talk 23:32, 10 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה
היי, לגבי העלאת תמונות פרטיות שאתה צילמת לוויקיפדיה, אני חושב ששלוש תמונות פרטיות זה מספיק. לגבי העלאת תמונות עבור ערכים - אם אינך יודע מה מצב זכויות היוצרים של התמונה, אתה יכול לשאול מה לעשות בדלפק הייעוץ. בברכה, Yonidebest Ω Talk 18:58, 11 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

החלפת רישיון[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחרונה פנתה אלינו קרן ויקימדיה בעניין הרישיונות שבהם אנו מעלים תמונות, וביקשה להסיר את ההגבלות על העלאת תמונות. אנו סבורים כי גם תבנית:צילוםמשתמש המלווה תמונות שהעלית לוויקיפדיה העברית, מגבילה, ונעדיף שתחליף/תחליפי את הרישיון באחד הרישיונות המפורטים בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות, כגון רישיון {{Cc-by-sa-2.5}} או {{ייחוס}}, המבהירה היטב את תנאי הרישיון, או {{GFDL}}. לנוחיותך ניתן לאתר את התמונות שהעלת תחת רשיון צילוםמשתמש באמצעות קישור זה.

אם הנך מעוניין/מעוניינת שאנחנו נשנה את רשיון כל התמונות שלך בשבילך, אנא פנה/י חתמי בסוף הדף הזה, תחת הסעיף "צילוםמשתמש". בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 14:50, 25 בפברואר 2007 (IST)תגובה