שיחת משתמש:Scienceme

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Gilgamesh בנושא פרסומת
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Scienceme, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

תמונה והעלאת ערך[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף פניה במייל
שלום רב,

העליתי תמונה לשרת הוויקיפדיה לשימוש בערך שאני רושם. אשמח לשלוח לך את הערך (עוד לא גמור, אך ניתן להבין ממנו שהערך הוא לאו דווקא פרסומי). הוא עוסק בתחום הרפואה האסתטית ויש לו ערך לא מועט מבחינת הידע שהוא מקנה לקוראים בנושא. נכון שאני מדבר על מוצר ספציפי אך איני משבח אותו. יש לא מעט ערכים בוויקיפדיה העולמית בתחום הזה. לדוגמא: http://en.wikipedia.org/wiki/Restylane http://en.wikipedia.org/wiki/Juv%C3%A9derm אשמח לעבוד אתכם בשיתוף כדי לא לחרוג מהכללים והרמה שויקיפדיה מציבה.

כיצד אוכל לשלוח לך את הערך?

בברכה, Scienceme

סוף העברה

שלום, אין צורך לשלוח לי את הערך. אתה יכול לעבוד עליו במרחב האישי שלך (הקישור "ארגז החול שלי" שמופיע בשורה העליונה במסך). אם אני מבין נכון את המונח "רפואה אסתטית" אז מקומו של מידע בנושא הוא בערך ניתוח פלסטי. באשר לערך המסויים שאתה מבקש להעלות, איני יכול לדעת בטרם הוא נכתב וקראתי אותו... עליך לוודא שמהערך עולה חשיבותו האנציקלופדית (העדר חשיבות מבחינה אנציקלופדית לא מצביע על העדר חשיבות בעולם הממשי) ושהוא אינו פרסומי באופיו. בדרך כלל ערך שעוסק במוצר מסויים שכמוהו יש רבים, או שבא לקדם מוצר מסויים, נחשב לפרסומת והוא נמחק בהתאם. נויקלן 01:32, 9 ביולי 2012 (IDT)תגובה

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

גילגמש שיחה 14:42, 20 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה