שיחת משתמש:Talafek89

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת רוליג בנושא פנייתך בחממה
כותב זה הוא סטודנט, הפועל בוויקיפדיה העברית במסגרת קורס אקדמי.

ITUBE[עריכת קוד מקור]

שלום Talafek89,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ITUBE" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Talafek89/‏ITUBE". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! מתניה שיחה 14:04, 8 בינואר 2014 (IST) היי, אני עוד לא סיימתי לערוך, רק התחלתי...אולי תוכל להגיד לי איך אני עושה שזה לא יפורסם כרגע ?תגובה

תודה מראש, טל

תערוך בקישור לעיל. מתניה שיחה 14:57, 8 בינואר 2014 (IST)תגובה

מבנה התבנית: {{מטלה אקדמית|ביה"ס לתקשורת|מכללת ספיר}}

פנייתך בחממה[עריכת קוד מקור]

(:) שלום, אשמח לקבל סיוע בהעלאת תמונה לערך שכתבתי משום שאני לא מצליחה לעלות אותה אחרי שכבר עליתי אותה לויקיפדיה. ובנוסף אשמח לקבל הערות על הערך שכתבתי.

תודה מראש, Talafek89 - שיחה 15:39, 10 בינואר 2014 (IST)תגובה

הי
תמונה מוסיפים כך: [[קובץ:Iconitube.png|ממוזער|פה נכנס תיאור הקובץ]]
וזה נראה כך:
קובץ:Iconitube.png
פה נכנס תיאור הקובץ
הערך נראה לא רע, יש מקום לשיפור.
צריך להיות ברור מהפתיח מה חשיבות הערך. הכותרות הראשיות צריכות להיות עם שני סימני שווה ולא שלושה. יש מקום ליותר קישורים פנימיים. כדאי להסתכל בערכים דומים כדי לראות מה נהוג לשים בערך על אפליקציה, שלא יראה כמו מדריך למשתמש, אלא כמו ערך אנציקלופדי.
אם תתקלי בבעיות נוספות, את מוזמנת לפנות אלי בדף שיחתי. • רוליג שיחה אמצו חתול 18:53, 10 בינואר 2014 (IST)תגובה
בדקתי את התמונה שניסית לשים. היית ממש קרובה, רק שכחת את הסיומת PNG בשם הקובץ. • רוליג שיחה אמצו חתול 19:50, 10 בינואר 2014 (IST)תגובה
היי
לא ממש הבנתי מה הכוונה בקישורים פנימיים, ואשמח להבין למה אני לא מצליחה לעשות את הערות שוליים כמו שצריך (זה נראה לי שעשיתי ממש כמו במדריך). בנוסף אשמח לדעת איך אני יודעת אם הערך הותר לפרסום או לא?
תודה מראש, Talafek89 - שיחה 00:27, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה
בוקר טוב. עשית את הערות השוליים טוב מאד. בתוך ההערות יש קישורים חיצוניים. הסבר על קישורים פנימיים וחיצוניים תוכלי למצוא בעזרה:קישורים. שניהם דורשים תיקון אצלך. הפנימיים הם המילים שהופכות לקישורים אל ערכים קיימים בוויקיפדיה בכחול ולערכים שעדין לא קיימים באדום כמו טל אפק או טל פרידמן.
החיצוניים הם קישורים לאתרים מחוץ לוויקיפדיה ועשית אותם טוב בפסקה של הקישורים החיצוניים בתחתית הערך, אך בתוך הערות השוליים, לא הוספת את הטקסט שמתאר את כתובת המייל, זאת אומרת כתבת
{{הערה|1=http://b-share.com/?p=32563}} במקום
{{הערה|1=[http://b-share.com/?p=32563 טקסט המתאר את המקור]}}
כתובת האתר מוקפת בסוגריים מרובעות כשאחריה, בתוך הסוגריים יש רווח אחד וטקסט מתאר, כשהטקסט שמתאר את המקור צריך להיות להבהיר לקורא לאן את שולחת אותו כשהוא ילחץ על הקישור.
אני גם רוצה להסב את תשומת ליבך שמתחת לתמונה לא רשמת טקסט מתאר אותה. בהצלחה! • רוליג שיחה אמצו חתול 09:52, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה


היי,
אתה תוכל בבקשה להגיד לי אם אישרו לי את הערך או לא, כי אני לא ממש מבינה...
ואם לא, אני יכולה להוסיף את המידע על האפליקציה לערך של יוטיוב? כי זאת אפליקצית יוטיוב.
תודה מראש, Talafek89 - שיחה 16:40, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה
אין כאן וועדה מאשרת, אלא עבודה שיתופית של קהילה שאת עכשיו חלק ממנה. חשבתי שמלמדים את זה בקורסים מהסוג שלכם אני בטוח שיהיה דיונים בהמשך על הערך ואת מוזמנת להיות חלק מכך.
בכל אופן, העברתי את הערך אל Itube. בדף המשתמש שלך, איפה שהיה הערך, זה המקום לכתוב קצת עליך אם תרצי. אני לא יודע אם צריך לשלב את הערך בתוך הערך על יוטיוב, אבל אפשר ליצור פסקה עם הפניה באמצעות {{ערך מורחב}}.
מה שכן, אני חושב יש עוד קצת עבודה על הקובץ. ראשית, להחליף את המילה אפליקציה במילה העברית יישום. אחר כך התייחסי להערות שכבר כתבתי, כמו תיאור מתאים מתחת לתמונה, להוסיף הסבר מדוייק בקישורים החיצוניים והערות השוליים לאן הקישור מפנה וכו'.
אם יש שאלות, אני כאן, ואם אני לא עונה, אז נסי אותי בדף שיחתי. • רוליג שיחה אמצו חתול 16:58, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה
כן זה מה שלימדו אותנו...פשוט כתוב לי את זה בדף למעלה: (תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, הערך ITUBE שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים)ולא הבנתי למה.
אני עוד לא סיימתי לעבוד על הקובץ, הפסקתי בגלל מה שכתבתי למעלה...אבל לא הצלחתי למצוא את המדריך של איך כותבים מתחת לתמונה כמו בשאר האפליקציות, אז אשמח אם תכוון אותי לשם
תודה Talafek89 - שיחה 17:30, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה
מי שכתב את זה היה משתמש כמוך וכמוני, אולי תרצה לפנות אליו ולשאול אם עכשיו הוא עומד בסטנדרטים. כך או כך, אני בטוח שיהיו עוד דיונים ותיקונים כמו שיש בכל ערך בוויקיפדיה, גם הוותיק ביותר. בתוך התבנית שבאמצעותה הוספנו את התמונה לדף יש מקום לטקסט. כרגע כתוב בה "פה נכנס תיאור הקובץ". תוריד את הטקסט הזה ותכניס טקסט מתאים. אם לא תמצא, פשוט תכנס למצב עריכת קוד מקור ותחפש בקוד את הביטוי הזה. אם לא ברור לך איך עושים את זה או את שאר הדברים, תגידי לי. • רוליג שיחה אמצו חתול 17:49, 11 בינואר 2014 (IST)תגובה