שיחת משתמש:Yon.yyy

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת סקרלט בנושא נמחק
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yon.yyy, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, תומר 18:35, 19 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

ערכתי את הערך שהעלית. תוכל להתסכל ולבדוק האם עריכותיי נכונות והאם הבנתי על מה מדובר? אם תמצא טעות, אנא תקן אותה. בנוסף, כדאי שתרחיב את הערך, כרגע הוא קצר מדי, ותסביר למשל מתי יש שימוש במיון הזה. בברכה, תומר

תיקנתי כמה דברים, אקווה שיהיה מובן...תבנית:לא ידע לחתום
ראיתי את התוספות. עדיין צריך לפשט את הערך ולהשתמש בשפה יותר אנציקלופדית ומובנת. יש להשתמש בפחות ראשי תיבות וכאשר יש מושגים כמו "מערך" יש לקשר אליהם כך: [[מערך (מבנה נתונים)|מערך]], וזאת משום ששם הערך אינו "מערך" בלבד, מה שיביא לתוצאה הבאה: מערך.
אגב, נהוג לחתום בסוף כל הודעה כך: ~~~~, מה שיביא לתוצאה הבאה: תומר (במקרה שלי)


באמת נראה לך שיש לי כח ללמוד איך עובדים עם הויקי? אני רק ניסיתי להשיב טובה לכל הערכים שעזרו לי במבחן ואת זה איש לא כתב והוא לפעמים נחוץ אז כתבתי אותו...

נמחק[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך VMware Player שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 08:05, 12 בדצמבר 2007 (IST)תגובה