לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yuliab

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Ldorfman בנושא לגבי תמונתו של שמעון שטרית

האם הינך כותבת בתשלום?[עריכת קוד מקור]

שלום לך.

בהתאם לנוהל שהתקבל במאי 2014, הינך מתבקשת לציין בדף המשתמש שלך מהו הקשר בינך לבין פרופ' שמעון שטרית והאם הינך מועסקת על-ידו ישירות, או על ידי גוף כלשהו בבעלותו, או מקבלת ממנו תשלום בדרך כלשהי אחרת. בתודה, Ldorfmanשיחה 23:29, 23 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

לגבי תמונתו של שמעון שטרית[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, Ldorfmanשיחה 23:36, 23 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

היי LDorfman
תודה על 2 ההודעות שלך בנוגע לערך של פרופ' שמעון שטרית.
מקווה שאני עונה במקום הנכון, ואם לא- מתנצלת.
לשאלותייך: בנוגע לקובץ התמונה ואישור שימוש OTRS – שלחתי את האישור החתום על ידי הצלמת אתמול למייל permissions-he-at-wikimedia.org
בנוגע לקשר שלי לפרופ' שמעון שטרית: הוא לא שכר את שירותיי כדי לערוך ספציפית את ערך הויקיפדיה אלא אנחנו משרד ייעוץ התקשורת שלו (רימון כהן ושות'). כיוון שהתמונה שלו בויקיפדיה לא הייתה מעודכנת, ביקשנו לעדכן אותה עם תמונה עדכנית – כאמור, עם אישורה החתום של הצלמת ליאור יאדו.
תודה רבה,
יוליה --Yuliab - שיחה 09:32, 24 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
כפי שציינתי, מצופה ממך לציין את עובדת היותך עובדת של משרד יח"צ בדף המשתמש שלך ובדף השיחה של הערך אודות הלקוח שלך. אנא העבירי את ההודעה הזאת ליתר חברייך למקום העבודה. אנו מקפידים מאוד על הנושא ויש סנקציות במקרה של אי-מילוי אחר ההוראות.
מעבר לכך, את התמונה, בהיותה כזו שאמורה להיות חופשית לכל שימוש, ראוי היה להעלות לוויקישיתוף. אנא דאגי שכך יהיה מעתה. תוכלי גם להעלות את הנוכחית לשם, כדי שיהיה בה שימוש בוויקיפדיות גם בשפות נוספות, ובכלל במדיה העולמית. עדכני אותי לאחר שתעלי אותה לשם, כדי שנמחק את העותק משרתי ויקיפדיה העברית ונשתמש בתמונה משם. אין צורך בכפילות.
עניין אחרון, האם מומי ביטון עובד עמך באותו משרד? Ldorfmanשיחה 23:37, 24 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה