שיחת משתמש:Zozoar/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

נא לא לערוך יותר ערכים עם תבנית בעבודה, זה מפריע לעבודה על הערך ויוצר התנגשויות עריכה. סמוך עלי שאני יודע לקטלג קטגוריות לבד. תודה ויום טוב. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 09:16, 4 במרץ 2021 (IST)

סגנון חתימה[עריכת קוד מקור]

שלום לך. שם המשתמש שלך הוא נהדר, ואיני מבין למה להחביא אותו. בחתימתך רק מופיע "שלי" בלא ששמך מזוהה, אלא רק למי שילחץ על הקישור. תאר לך שחמישה משתמשים שונים יחתמו עם "המשתמש שלי". אשמח אם תיאות למצוא איך לשלב את שמך לפחות בקישור לדף המשתמש שלך, כגון Zozoar - המשתמש שלי. תודה לך. קובץ על ידשיחה13:12, 5 במרץ 2021 (IST)

כן, רק עכשיו ראיתי את ההודעה. שיניתי את החתימה מקודם בכל מקרה. Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי 16:20, 5 במרץ 2021 (IST)

ערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שים לב שאם יש ערך שיש עליון תבנית בעבודה, אז אל תערוך אותו, כי עכשיו זה גרם לי להתנגשות. ספסףספספוני בספסופיכם 17:51, 7 במרץ 2021 (IST)

👍סבבה.Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי 17:54, 7 במרץ 2021 (IST)

בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

הבקשות בדף זה הינם למפעילים, אין לך סמכות להסיר בקשה שלא טופלה. בפעם הבאה אבקש את חסימתך, ראה הוזהרת! לַבְלוּב📳 • כ"ד באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה14:47, 8 במרץ 2021 (IST)

לבלוב, הדף שהוא ביקש למחוק הועבר כבר לטיוטה, לכן אין צורך למחוק דף לא קיים.Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי 14:49, 8 במרץ 2021 (IST)
הדף שהוא ביקש למחוק הועבר לטיוטה נוצר דף ובו קישור בלבד, אותו הוא ביקש למחוק.

אני ביקשתי למחוק את הטיוטה, וגם את זה מחקת לפני שהוא נמחק.

ממליץ לך כמשתמש חדש שלא לערוך בדף זה, אלא לבקש בקשות בלבד. אתה עלול לשגות ולהיחסם במהירות תשקיע בכתיבת אנציקלופדיה ולא במה שמסביב לַבְלוּב📳 • כ"ד באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה15:20, 8 במרץ 2021 (IST)

לבלוב,

  1. אני כבר לא משתמש חדש כל כך (מעל 400 עריכות ו8 ערכים שיצרתי).
  2. השארתי הסבר מפורט למה מחקתי את הבקשה למחוק את הטיוטה.
  3. ערכתי כבר הרבה מאוד עריכות בדף הזה.

Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי - הצטרפו למיזם יחסי החוץ 15:26, 8 במרץ 2021 (IST)

בארק מצווה[עריכת קוד מקור]

שלום ראיתי את ההודעה בנוגע למחיקות והתוספות החוזרות בערך בארק מצווה. בר-כח משתמש בערך למחקר עצמאי ולקידום דעות. אין לזה מקום. יש לנהל דיון ושיחה ועריכה מסודרת, ברור לי אך אינני ויקיפד. אני כן קורא שיכול להעיר על השינויים שהוא ביצע בערך בהשראת התשדירים של יהדות התורה (ולראייה הערך לפני כן לא היה כפי שהוא שינה). גם אם הוא צודק הדבר צריך להתברר ולהתמבסס, לא כפי שזה כעת

ביטול עריכה בערך "גובה היוהרה"[עריכת קוד מקור]

Zozoar שלום

ביטלתי לך עריכה כי העריכה שלך הפריעה לי בזמן שאני עורך.

בגלל עריכה זאת נוצרה לי התנגשות עריכה, שגררה אותי לעוד כשעת עבודה נוספת (כלומר סדר גודל של הכפלה אם לא יותר ממה שעבדתי על הדף לפני כן), בנסיון לשחזר את העריכות שאני עשיתי. מחיקת העריכה שלך נעשתה מתוך נסיון נואש לא לאבד את מה שכבר ערכתי, בלי הצלחה כמובן.

הדף היה בעריכה, לכן הוא היה מוגדר ככזה (טיוטא אישית), ולא היה מצוי במרחב הערכים, צעד שנדרש מכך שקשה מאד לערוך בדף התרגום, ומשמעותו היא שאני עורך, אז נא לא להפריע.

יום טובUviki - שיחה 18:13, 9 במרץ 2021 (IST)

ארכוב מהיר מדי[עריכת קוד מקור]

אין לי מושג מדוע אתה מארכב דיונים, ומגיב כשהם בארכיון!

למה אתה חושב שזה תקין?

ושוב: אתה לא מפעיל! אין לך סמכות להסיר בקשה של אחרים שלא טופלה! גם אם אתה חושב שהיא מיותרת!!!

(בנימה אישית:כשסיימתי 100 עריכות חשבתי שאני וותיק, כשסיימתי 1000 חשבתי שאני מזקני השבט, בפועל "בדוק עריכות" קיבלתי רק אחרי כ-6,000 עריכות, קצת פרופורציות.) לַבְלוּב📳 • כ"ו באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה18:51, 9 במרץ 2021 (IST)

לבלוב, לא הגבתי שזה היה בארכיון.
כל דיון בדף השיחה שלי שלא כותבים בו במשך 24 שעות, אני מארכב.
תוכל להתייחס יותר ספציפית למה בדיוק הורדתי מדף הבקשות ממפעילי המערכת?
אני לא אומר שמגיע לי בדוק עריכות, אני רק אומר שאני קצת יותר ותיק מהרבה מאוד משתמשים.Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי - הצטרפו למיזם יחסי החוץ 18:57, 9 במרץ 2021 (IST)

שלום Zozoar,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "סצנת קהל" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"א • 14:48, 10 במרץ 2021 (IST)

ידידיה צבאן, תודה שהזכרת לי. כנראה עשיתי ניסויים ושכחתי למחוק אותם - (אחרת למה שאניח תבנית {{בעבודה}} על ערך שאינו שלי?).
Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי - הצטרפו למיזם יחסי החוץ 14:54, 10 במרץ 2021 (IST)