Fall Brawl (1996)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Fall Brawl (1996)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של הענק,
רנדי סאבאג', ריק פלייר ולקס לוגר
מידע
ארגון WCW
תאריך 15 בספטמבר 1996
עיר וינסטון סיילם, קרוליינה הצפונית
אולם לאורנס ג'ואל וטרנס ממוריאל קולוסיאום
מספר צופים 11,300
סיסמה פרסומית ?...Wanna Play with the Big Boys
?...In a Cage
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WCW
הוג ווילד Fall Brawl
(1996)
האלווין האבוק
סדרת אירועי Fall Brawl
1995 Fall Brawl
(1996)
1997

(1996) Fall Brawl היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-World Championship Wrestling‏ (WCW). האירוע נערך ב-15 בספטמבר 1996, בלאורנס ג'ואל וטרנס ממוריאל קולוסיאום שבוינסטון סיילם, קרוליינה הצפונית. האירוע היה האירוע הרביעי בסדרת אירועי Fall Brawl.

שמונה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, nWo (הוליווד הוגאן, סקוט הול, קווין נאש ו-nWo סטינג) ניצחו את קבוצת WCW (לקס לוגר, ריק פלייר, ארן אנדרסון וסטינג) בקרב WarGames. עוד ברשימת הקרבות, הארלם היט (בוקר טי וסטיבי ריי) ניצחו את הנאסטי בויז (בריאן נובס וג'רי סאגס) ושמרו על אליפות הזוגות העולמית של WCW, ריי מיסטריו ג'וניור ניצח את סופר קאלו ושמר על אליפות ה-WCW במשקל בינוני, והענק ניצח את רנדי סאבאג'.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרב ה-WarGames נוצר לאחר שדאסטי רודס קיבל השראה מהסרט מקס הזועם שיצא לאקרנים בשנת 1985. במקור, הקרב זוהה עם קבוצת ארבעת הפרשים (ריק פלייר, ארן אנדרסון, אוליי אנדרסון וטולי בלנשארד). קרב ה-WarGames הראשון נערך באומני קולוסיאום, שבאטלנטה, ג'ורג'יה במהלך מסע ההופעות של ארגון ה-NWA כחלק מהאירוע The Great American Bash בשנת 1987. קרב זה הפך ייחודי לאירועי Fall Brawl משנת 1993 ועד לשנת 1998.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות מהתוכנית השבועית Monday Nitro.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור טוני שאבוני
בובי הינן
דאסטי רודס
מייק טניי
מראיין מייק טניי
כרוזים דייוויד פנזר
מייקל באפר
שופטים רנדי אנדרסון
ניק פטריק

בקרב הלפני אחרון, הוליווד הוגאן הגיע לצד הזירה בסוף הקרב בין רנדי סאבאג' לענק, מיד לאחר שסאבאג' ביצע על הענק את מהלך הפליינג אלבו. סאבאג' עזב את הזירה כדי לרדוף אחר הוגאן, ואז הותקף על ידי סקוט הול וקווין נאש, שהכו את סאבאג' בעזרת כיסא. השופט, ניק פטריק, התווכח עם הענק בזמן שהכל התרחש ולכן לא ראה דבר, והענק הצמיד את סאבאג' לניצחון לאחר שחברי קבוצת ה-nWo החזירו אותו לזירה.

בשל המתיחות שנגרמה עקב נוכחות ה-nWo בארגון ה-WCW, בוצע שינוי בכללי קרב ה-WarGames המסורתי, כך שבמקום ששתי הקבוצות יגיעו לזירה לפני הקרב, כל צד נשאר מאחורי הקלעים והמשתתפים בקרב נכנסו משם בזה אחר זה. בקרב זה, ששימש כקרב המרכזי של האירוע, nWo סטינג והוגאן אילצו את לקס לוגר להיכנע, כאשר nWo סטינג ביצע את מהלך ה-Scorpion Deathlock, והוגאן ביצע את מהלך הפרונט פייסלוק, במקביל. משום שקבוצת WCW פקפקה בנאמנותו, סטינג נטש את לוגר, ריק פלייר וארן אנדרסון זמן קצר לאחר כניסתו והקרב הפך לקרב של 4 נגד 3. לאחר הקרב, רנדי סאבאג' יצא במטרה לתקוף את הוגאן. מנגד, חברי קבוצת ה-nWo התנפלו עליו וחבטו בו. בנוסף לכך, מיס אליזבת' הותקפה גם לאחר שהפצירה בהוגאן להפסיק.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 דיאמונד דאלאס פייג' ניצח את צ'אבו גררו ג'וניור קרב יחידים[1] 13:07
2 אייס טריין (עם טדי לונג) ניצח את סקוט נורטון קרב הכנעות[1] 07:08
3 קונאן (א) (עם ג'ימי הארט) ניצח את חובנטוד גררה קרב יחידים על האליפות במשקל כבד של AAA[1] 13:45
4 כריס בנואה ניצח את כריס ג'ריקו קרב יחידים[1] 14:36
5 ריי מיסטיריו ג'וניור (א) ניצח את סופר קאלו קרב יחידים על אליפות ה-WCW במשקל בינוני[1] 15:47
6 הארלם היט (בוקר טי וסטיבי ריי) (א) (עם האחות שרי וקולונל רוברט פארקר) ניצחו את הנאסטי בויז (בריאן נובס וג'רי סאגס) קרב זוגות על אליפות הזוגות העולמית של WCW[1] 15:31
7 הענק ניצח את רנדי סאבאג' קרב יחידים[1] 07:47
8 nWo (הוליווד הוגאן, סקוט הול, קווין נאש ו-nWo סטינג) (עם טד דיביאסי) ניצחו את קבוצת WCW (לקס לוגר, ריק פלייר, ארן אנדרסון וסטינג) (עם מיס אליזבת') קרב WarGames[1] 18:15
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]