Genie

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: לשון.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: לשון.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
Genie
מיני-אלבום מאת Girls' Generation
יצא לאור 25 ביוני 2009
סוגה K-Pop
שפה קוריאנית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים Seoul Records
הפקה SM Entertainment
כרונולוגיית אלבומים של Girls' Generation
Gee
(2009)
Genie
(2009)
Oh!
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Genie הוא המיני אלבום השני של להקת הבנות הקוריאנית Girls' Generation. הוא הופץ ב-29 ביוני 2009. שיר הנושא של האלבום נקרא כשם האלבום "Genie" והופץ כסינגל ב-22 ביוני.

קידום המכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-15 ביוני 2009, הופצו לאינטרנט תמונות המציגות את הלוק והסטייל החדש של הלהקה לכבוד אלבום המיני השני שלהן שהוכרז כי יופץ ב-25 ביוני, הקונספט שבלט היה לוק של בנות הצי הימי.

כדי לקדם את המכירות של אלבום זה וכדי לממש את משמעות השם של אלבום המיני השני נאמר למעריצי הלהקה כי יפתח פורום מיוחד אליו ייכנסו המעריצים ויגיבו ובהודעותיהם יוכל כל מעריץ לבקש משאלה אחת, על כל אחת מבנות הלהקה יהיה לבחור הודעה אחת ולהגשים את המשאלה הכתובה בה.

ב-19 ביוני 2009, הופץ טיזר מן הקליפ של שיר הנושא של המיני אלבום שנקרא "Genie", בקליפ זה אפשר לראות את כל הבנות לבושות בבגדי הצי הימי ואורך הטיזר היה כ-30 שניות, בתחילת הטיזר היה אפשר לשמוע את קולו של Micky אחד מחברי הלהקה "TVXQ" הנמצא באותה חברת תקליטים כמו של הבנות.

ב-22 ביוני 2009, הופץ שיר הנושא Genie באורך מלא וכסינגל.

ב-24 ביולי 2009, הופץ לאינטרנט "Etude", שיר מהמיני אלבום.

מחלוקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שיצא לאור השיר לאתרי האינטרנט כסינגל בנוסף שוחררו שתי גרסאות של עטיפת האלבום שהיה אמור לצאת ב-25 ביולי. גרסה אחת של העטיפה הראתה במרכז העטיפה את חברת הלהקה Yoona ובגרסת העטיפה השנייה במרכז נראתה חברת להקה שונה והיא Yuri, בשתי העטיפות הוצגו הבנות לבושות בלבוש צי ימי והיה אפשר לראות על העטיפה מטוס ועליו שם הלהקה. לאחר שהתפרסמה עטיפת האלבום התעוררו המון תגובות שליליות על העטיפה מפני שהמטוס שהיה בתמונה היה מטוס תוצרת יפן, החולצות שלבשו חברות הלהקה הזכירו את חולצות הצבא הנאצי, וכובעיהם של חלק מן הבנות הזכירו את כובעי הצבא האמריקאי. כתוצאה מתגובות אלו החליטה חברת התקליטים של SNSD לדחות את יציאת האלבום ל-29 ביולי 2009.

ב-27 ביולי 2009 שוחררה לאינטרנט עטיפת האלבום המחודשת לאחר כמה תיקונים, המטוס היפני שהיה על העטיפה שונה למטוס תוצרת קוריאה, הסמל על הכובע של Yoona שונה מפני שדמה לכובע הצבא האמריקאי ובנוסף שונו הסמלים על חולצותיהם של Sunny ו-Taeyeon מפני שהזכירו את חולצות הצבא הנאצי. תמונת העטיפה המחודשת ששוחררה הוצגה הפעם כגרסה אחת בלבד ובה רואים את Yoona במרכז, לעומת שתי הגרסאות ששוחררו בעבר שעל אחת הופיעה Yoona ועל השנייה Yuri.

רשימת השירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

השירים המודגשים יצאו לאור כסינגלים.

  1. Genie
  2. Etude
  3. Girlfriend
  4. Boyfriend
  5. My Child
  6. One Year Later

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Girls' Generation 2nd Mini Album - Genie