ג'ים קלאס הירוז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף Gym Class Heroes)
ג'ים קלאס הירוז
Gym Class Heroes
ג'ים קלאס הירוז בברלין, לפני הופעה בספטמבר 2008
ג'ים קלאס הירוז בברלין, לפני הופעה בספטמבר 2008
מקום הקמה ז'נבה עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ניו יורק, ארצות הברית
תקופת הפעילות מ-1997
סוגה ראפ רוקרוק אלטרנטיביהיפ הופהיפ הופ אלטרנטיביפופ-ראפR&B
חברת תקליטים Fueled by Ramen, DCD2 רקורדס, Crush Management עריכת הנתון בוויקינתונים
שיתופי פעולה בולטים אדם לוין
www.gymclassheroes.com
חברים
טרווי מקוי
מאט מקגינלי
דישאי לומובה
אריק רוברטס
חברים לשעבר
מיילו בונקי
ג'ייסון אמסל
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'ים קלאס הירוזאנגלית: Gym Class Heroes) היא להקת ראפ רוק אמריקאית.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

1997-2001: הקמת הלהקה ואלבום בכורה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טרווי מקוי פגש את מאט מקגינלי בכיתה ט' בתיכון בניו יורק בו למדו יחד, השניים נפגשו בשיעור התעמלות ומכאן שם הלהקה שפירושו "גיבורי שיעור התעמלות". משנת 1997 הם החלו לשיר וליצור מוזיקה והופיעו במסיבות וימי הולדת. לאחר מכן זכה מקוי בתחרות כישרונות של MTV שהפרס היה להשתתף בקליפ של הראפר Styles P. ב-23 בדצמבר 2001 הוציאה הלהקה את אלבום הבכורה שלה שנקרא "...For the Kids" והופץ בצורה עצמאית.

2003-2005: אלבום שני[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2003 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות והחלה להקליט חומרים לאלבום סטודיו שני. במהלך העבודה על האלבום פרש מיילו בונקי מהלהקה והצטרף אליה דישאי לומובה אשר למד באותו זמן באוניברסיטת קורנל בתור המתופף החדש. עוד לפני שיצא האלבום הוא משך את תשומת לבו של פיט ונץ הסולן של להקת פול אאוט בוי אשר החתים את הלהקה בחברת התקליטים שלו. האלבום שנקרא "The Papercut Chronicles" יצא ב-22 בפברואר 2005. חודש לאחר יציאת האלבום יצא הסינגל הראשון ממנו שהיה "Cupid's Chokehold". צולמו וידאו קליפים לסינגלים "Taxi Driver" ו"yes".

2006-2007: אלבום שלישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבום הסטודיו השלישי של הלהקה נקרא "As Cruel as School Children" ויצא ב-25 ביולי 2006. ב-28 באוגוסט יצא הסינגל הראשון שהיה "The Queen and I". אחריו יצא הסינגל "New Friend Request" והסינגל השלישי מהאלבום היה "Cupid's Chokehold" שיצא שוב באלבום זה. באותו זמן הלהקה זכתה לחשיפה גם בעקבות השתתפותו של מקוי בסינגל של להקת קוברה סטארשיפ. הסינגל הרביעי מהאלבום יצא ב-11 במאי 2007 והיה "Shoot Down the Stars". הסינגל החמישי והאחרון מהאלבום היה "Clothes Off!!" שיצא ב-27 ביולי.

2008: אלבום רביעי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר סיבוב הופעות של 7 שבועות ברחבי אמריקה החלה הלהקה להקליט חומרים לאלבום חדש. האלבום כלל שיתופי פעולה עם אומנים כמו דריל היל, The-Dream, אסטל ובאסטה ריימס. ב-13 ביולי 2008 יצא הסינגל הראשון מהאלבום שהיה "Peace Sign/Index Down". לאחר מכן יצא הסינגל השני שהיה "Cookie Jar" אשר זכה להצלחה רבה. האלבום שנקרא "The Quilt" יצא ב-9 בספטמבר 2008 ונכנס למקום ה-14 במצעד הבילבורד עם מכירות של 30 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו. ב-1 בדצמבר יצא הסינגל השלישי והאחרון מהאלבום שהיה "Guilty as Charged".

2009-2011: פרויקטים שונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2009 רצה מקוי לפתוח בקריירת סולו והחל לעבוד על אלבום בכורה שנקרא "Lazarus". הסינגל הראשון ממנו היה שיתוף פעולה עם ברונו מארס בשיר "Billionaire". מקוי הופיע גם בשיר "Higher" של טאיו קרוז.

2011-הווה: אלבום חמישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-15 בנובמבר 2011 הוציאה הלהקה את אלבום הסטודיו החמישי שלה שהיה אלבום המשך לאלבום הבכורה ונקרא "The Papercut Chronicles II". הסינגל הראשון מהאלבום היה שיתוף פעולה עם אדם לוין שנקרא "Stereo Hearts" ויצא ב-30 במאי 2011. השיר זכה להצלחה רבה והגיע לראשי המצעדים במספר מדינות וישראל בתוכן. הסינגל השני יצא ב-31 באוקטובר והיה שיתוף פעולה עם הזמרת ניאון היטץ' בשיר "Ass Back Home". לאחר מכן יצא הסינגל "The Fighter" שהיה שיתוף פעולה עם ראיין טדר שיצא ב-31 במאי 2012. ב-27 באוגוסט יצא הקליפ לשיר "Martyrial Girl$".

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'ים קלאס הירוז בוויקישיתוף